Biuro prasowe

INNOWACJE 2023-03-06

To będzie pierwsza taka kampania klimatyczna dla dzieci!

Fundacja Nauka. To Lubię wraz z UN Global Compact Network Poland – polskim oddziałem inicjatywy Sekretarza Generalnego ONZ ds. współpracy z biznesem, rozpoczyna prace nad wyjątkową kampanią edukacyjną na temat klimatu.
czytaj więcej
INNOWACJE 2023-01-31

Technologie w edukacji - jak będzie kształtował się rynek EdTech w 2023 roku?

Rozwój cyfrowych narzędzi sprawia, że globalny rynek EdTech jest w ciągłym procesie kształtowania się i rozwoju.
czytaj więcej
Edukacja INNOWACJE 2023-01-31

Stań się managerem przyszłości Lider transformacji cyfrowej 4.0. Transformacja c

Projekt studiów podyplomowych dot. „Industry 4.0” to odpowiedź na aktualne wymagania pracodawców w nowoczesnym przemyśle, opartym na digitalizacji, automatyzacji, robotyce, sztucznej inteligencji (AI), internecie rzeczy (IoT), analizie danych etc.
czytaj więcej
INNOWACJE 2023-01-31

Poznaliśmy 10 finalistów programu Solve for Tomorrow

Od listopada zeszłego roku półfinaliści programu Solve for Tomorrow intensywnie pracowali nad swoimi pomysłami.
czytaj więcej
INNOWACJE 2023-01-10

Studia od marca? Tak, to możliwe w Collegium Civitas

Trwa rekrutacja zimowa na uczelniach wyższych. To idealny czas na decyzję dotyczącą kontynuacji nauki, zmiany kierunku albo wyboru innej uczelni.
czytaj więcej
INNOWACJE 2022-12-16

CEMS Chance – wolontariusze firmy Samsung wspierają młodzież

Na początku grudnia obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Wolontariusza.
czytaj więcej
INNOWACJE 2022-12-09

Haki na Cyberataki - wirtualny escape room do edukacji finansowej młodzieży

• „Haki na Cyberataki” to darmowa, interaktywna gra typu escape room z zakresu edukacji finansowej, poruszająca najbardziej aktualne tematy (kryptowaluty, mikropłatności, kredyty, „chwilówki” etc.).
czytaj więcej
INNOWACJE 2022-12-08

Pomoc dla ukraińskich uczniów. Rusza Ivy Ukraine

Ivy Ukraine to polski projekt zapewniający wsparcie edukacyjne dla dzieci i młodzieży z Ukrainy.
czytaj więcej
INNOWACJE 2022-11-28

YOPE i SEXED.PL łączą siły, by edukować w zakresie higieny intymnej

„Proszę dotykać” — to hasło kampanii, która łączy nowe produkty z linii naturalnych kosmetyków do higieny intymnej YOPE oraz rozmowy, akcje specjalne, konsultacje psychologiczne i treści edukacyjne realizowane wraz z Fundacją SEXED.PL.
czytaj więcej
INNOWACJE 2022-11-22

Marka WINIARY zaprasza na warsztaty KIS Design Jam

Już 6. grudnia br. odbędą się bezpłatne warsztaty KIS Design Jam, organizowane przez Puławski Park Naukowo-Technologiczny. Partnerem najbliższego wyzwania jest marka WINIARY, a tematem przewodnim to, jak wykorzystać technologię, by pomóc ludziom w niemarnowaniu jedzenia.
czytaj więcej