Biuro prasowe
INNOWACJE
2023-08-17
Terrano S/R – wiele możliwości w minimalistycznym designie
Terrano S/R – wiele możliwości w minimalistycznym designie
czytaj więcej
INNOWACJE
2023-08-09
IPG Health poszerza specjalistyczną ofertę w Polsce
Zintegrowana, kompleksowa oferta obejmuje teraz branding, jeszcze lepszy dostęp do ekspertów i do rynku globalnego, usługi wsparcia dla pacjentów, a także eventy i marketing doświadczeń.
czytaj więcej
INNOWACJE
2023-06-29
McCANN Poland nr 1 na świecie w rankingu Cannes Lions for Good
McCANN Poland został uznany agencją kreatywną roku w kategorii Cannes Lions for Good 2023 podczas tegorocznego Cannes Lions International Festival of Creativity.
czytaj więcej
INNOWACJE
2023-06-28
Rusza kolejna edycja PR Wings, konkursu polskiej branży public relations
Od dziś do 8 września br. można przesyłać zgłoszenia do kolejnej edycji Konkursu PR Wings, w którym co roku wyłaniane i nagradzane są najbardziej innowacyjne i pionierskie projekty oraz przedsięwzięcia z zakresu komunikacji i public relations.
czytaj więcej
INNOWACJE
2023-06-09
Nowa kampania Converse Proud To Be we współpracy ze społecznością LGBTQIA+
Converse zaprasza na wielką imprezę w warszawskim klubie Sogo. Streetwearowa marka po raz kolejny wypuszcza kolekcję Pride, której twarzami są osoby reprezentujące społeczność LGBTQIA+.
czytaj więcej
INNOWACJE
2023-06-05
Pepsi łączy siły z Bedoesem 2115 w nowatorskiej kampanii
Pepsi, w ramach swojej najnowszej kampanii Pepsi Space, postanawia oddać - tak jak żadna inna marka dotąd - przestrzenie reklamowe młodym.
czytaj więcej
INNOWACJE
2023-05-30
Snickers® Weź na drogę! Ruszyła nowa odsłona kampanii marki
Wystartowała kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii, w ramach której marka Snickers® adresuje momenty spędzane poza domem, podczas przemieszczania się. W wiosenno-letniej edycji działań, marka zamierza towarzyszyć konsumentom na każdym kroku.
czytaj więcej
Uber łączy siły z fundacją Anji Rubik by przeciwdziałać przemocy
SexEdPL, fundacja zajmująca się m.in edukacją w zakresie praw człowieka, równości płci czy relacji, oraz Uber, najbardziej popularna aplikacja do zamawiania przejazdów, łączą siły.
czytaj więcej
INNOWACJE
2023-02-10
Wyniki badań Twittera - Odbiorcy chcą błyskawicznego dostępu do wiadomości
Ponad 75 milionów Europejczyków używa Twittera, aby być na bieżąco z wiadomościami. Popularność tej platformy skłoniła firmę Sony do przeprowadzenia badań najbardziej angażujących treści wideo na Twitterze.
czytaj więcej