Biuro prasowe
INNOWACJE
2024-08-02
Maczfit z nowym Prezesem
Nicolas Jedraszak w kwietniu br. objął stanowisko Prezesa Zarządu firmy Maczfit.
INNOWACJE
2024-07-15
Grupa Publicis będzie zarządzać budżetem mediowym MediaMarkt Polska!
W ramach towarzyszącej procesowi kompleksowej transformacji marketingowej, firma MediaMarkt zainicjowała kolejny etap, przyznając międzynarodowy budżet mediowy Grupie Publicis. Ten krok przenosi marketing firmy na wyższy poziom komunikacji skoncentrowanej na kliencie.
INNOWACJE
2023-08-17
Terrano S/R – wiele możliwości w minimalistycznym designie
Terrano S/R – wiele możliwości w minimalistycznym designie
INNOWACJE
2023-08-09
IPG Health poszerza specjalistyczną ofertę w Polsce
Zintegrowana, kompleksowa oferta obejmuje teraz branding, jeszcze lepszy dostęp do ekspertów i do rynku globalnego, usługi wsparcia dla pacjentów, a także eventy i marketing doświadczeń.
INNOWACJE
2023-06-29
McCANN Poland nr 1 na świecie w rankingu Cannes Lions for Good
McCANN Poland został uznany agencją kreatywną roku w kategorii Cannes Lions for Good 2023 podczas tegorocznego Cannes Lions International Festival of Creativity.
INNOWACJE
2023-06-28
Rusza kolejna edycja PR Wings, konkursu polskiej branży public relations
Od dziś do 8 września br. można przesyłać zgłoszenia do kolejnej edycji Konkursu PR Wings, w którym co roku wyłaniane i nagradzane są najbardziej innowacyjne i pionierskie projekty oraz przedsięwzięcia z zakresu komunikacji i public relations.
INNOWACJE
2023-06-09
Nowa kampania Converse Proud To Be we współpracy ze społecznością LGBTQIA+
Converse zaprasza na wielką imprezę w warszawskim klubie Sogo. Streetwearowa marka po raz kolejny wypuszcza kolekcję Pride, której twarzami są osoby reprezentujące społeczność LGBTQIA+.
INNOWACJE
2023-06-05
Pepsi łączy siły z Bedoesem 2115 w nowatorskiej kampanii
Pepsi, w ramach swojej najnowszej kampanii Pepsi Space, postanawia oddać - tak jak żadna inna marka dotąd - przestrzenie reklamowe młodym.
INNOWACJE
2023-05-30
Snickers® Weź na drogę! Ruszyła nowa odsłona kampanii marki
Wystartowała kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii, w ramach której marka Snickers® adresuje momenty spędzane poza domem, podczas przemieszczania się. W wiosenno-letniej edycji działań, marka zamierza towarzyszyć konsumentom na każdym kroku.
Uber łączy siły z fundacją Anji Rubik by przeciwdziałać przemocy
SexEdPL, fundacja zajmująca się m.in edukacją w zakresie praw człowieka, równości płci czy relacji, oraz Uber, najbardziej popularna aplikacja do zamawiania przejazdów, łączą siły.