Biuro prasowe

INNOWACJE 2024-08-02

Maczfit z nowym Prezesem

Nicolas Jedraszak w kwietniu br. objął stanowisko Prezesa Zarządu firmy Maczfit.
INNOWACJE 2024-07-15

Grupa Publicis będzie zarządzać budżetem mediowym MediaMarkt Polska!

W ramach towarzyszącej procesowi kompleksowej transformacji marketingowej, firma MediaMarkt zainicjowała kolejny etap, przyznając międzynarodowy budżet mediowy Grupie Publicis. Ten krok przenosi marketing firmy na wyższy poziom komunikacji skoncentrowanej na kliencie.
INNOWACJE 2023-08-17

Terrano S/R – wiele możliwości w minimalistycznym designie

Terrano S/R – wiele możliwości w minimalistycznym designie
INNOWACJE 2023-08-09

IPG Health poszerza specjalistyczną ofertę w Polsce

Zintegrowana, kompleksowa oferta obejmuje teraz branding, jeszcze lepszy dostęp do ekspertów i do rynku globalnego, usługi wsparcia dla pacjentów, a także eventy i marketing doświadczeń.
INNOWACJE 2023-06-29

McCANN Poland nr 1 na świecie w rankingu Cannes Lions for Good

McCANN Poland został uznany agencją kreatywną roku w kategorii Cannes Lions for Good 2023 podczas tegorocznego Cannes Lions International Festival of Creativity.
INNOWACJE 2023-06-28

Rusza kolejna edycja PR Wings, konkursu polskiej branży public relations

Od dziś do 8 września br. można przesyłać zgłoszenia do kolejnej edycji Konkursu PR Wings, w którym co roku wyłaniane i nagradzane są najbardziej innowacyjne i pionierskie projekty oraz przedsięwzięcia z zakresu komunikacji i public relations.
INNOWACJE 2023-06-09

Nowa kampania Converse Proud To Be we współpracy ze społecznością LGBTQIA+

Converse zaprasza na wielką imprezę w warszawskim klubie Sogo. Streetwearowa marka po raz kolejny wypuszcza kolekcję Pride, której twarzami są osoby reprezentujące społeczność LGBTQIA+.
INNOWACJE 2023-06-05

Pepsi łączy siły z Bedoesem 2115 w nowatorskiej kampanii

Pepsi, w ramach swojej najnowszej kampanii Pepsi Space, postanawia oddać - tak jak żadna inna marka dotąd - przestrzenie reklamowe młodym.
INNOWACJE 2023-05-30

Snickers® Weź na drogę! Ruszyła nowa odsłona kampanii marki

Wystartowała kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii, w ramach której marka Snickers® adresuje momenty spędzane poza domem, podczas przemieszczania się. W wiosenno-letniej edycji działań, marka zamierza towarzyszyć konsumentom na każdym kroku.
Media INNOWACJE 2023-03-09

Uber łączy siły z fundacją Anji Rubik by przeciwdziałać przemocy

SexEdPL, fundacja zajmująca się m.in edukacją w zakresie praw człowieka, równości płci czy relacji, oraz Uber, najbardziej popularna aplikacja do zamawiania przejazdów, łączą siły.