Biuro prasowe
INNOWACJE
2023-06-29
Już ponad 60% sklepów Lidl Polska posiada system elektronicznych cenówek ESL
Lidl Polska stawia na innowacje. W tym momencie już ponad 60% placówek zostało wyposażonych w tzw. „elektroniczne cenówki”, a w kolejnych obiektach trwa ich instalacja.
INNOWACJE
2023-06-06
Polewa Smoczy Owoc z Yuzu od Fanex
Fanex – lider w produkcji sosów i dodatków gastronomicznych wprowadził na rynek nową polewę Smoczy Owoc z Yuzu – wyjątkową propozycję dla miłośników egzotycznej kuchni. Ten innowacyjny słodko-kwaśny produkt, stanowi fascynującą mieszankę smaków i kultur dalekiej Azji.
Źródło informacji: Fanex
czytaj więcej
INNOWACJE
2023-05-23
Pierwszy w Polsce salon Kazar otwarty w nowym, luksusowym concepcie
Pierwszy w Polsce salon Kazar otwarty w nowym, luksusowym concepcie.
INNOWACJE
2023-05-10
POS-owy User Experience
W latach 90tych chcąc przyciągnąć wzrok klienta w punkcie sprzedaży wystarczyło postawić krzykliwy kolorami i hasłami POS. Dziś POS-y muszą być bardziej wyrafinowane niż kiedykolwiek, by zwrócić uwagę i sprzedać produkt.
INNOWACJE
2023-05-09
10 dobrych praktyk Pepco w tegorocznym raporcie FOB
17 kwietnia br. odbyła się premiera corocznego raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”.W tegorocznym przeglądzie wyróżniono aż 10 dobrych praktyk zrealizowanych przez Pepco.
INNOWACJE
2023-04-27
Onesano uruchamia nową platformę e-commerce
Producent naturalnych suplementów diety, onesano stawia na e-commerce, wprowadzając zupełnie nową platformę sprzedażową.
Źródło informacji: 2pr
czytaj więcej
INNOWACJE
2023-04-13
Zebra Technologies wprowadza nowe czujniki środowiskowe dla lepszego transportu
Operatorzy produkcyjni, transportowi i logistyczni mogą obecnie zmaksymalizować swoją produktywność i bezpieczeństwo wrażliwych towarów dzięki bardziej wydajnemu sprzętowi od amerykańskiej firmy Zebra Technologies.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
czytaj więcej
INNOWACJE
2023-04-05
Cross-border receptą na wahania rynkowe polskiej branży e-commerce
Jaką strategię obrać, by tego typu wahania rynkowe nie wpływały na biznes e-commerce?
Poznaj limitowaną edycję przysmaków od M&M’s®!
Z myślą o Wielkanocy Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów kultowej marki M&M’s®. Wyglądem i formą z pewnością zainspirują one chwile codziennego szczęścia w tym wyjątkowym okresie.
INNOWACJE
2023-02-24
Złośliwe boty atakują e-commerce
Eksperci F5 analizują metody ataków na sklepy internetowe i wskazują potencjalne zagrożenia ze strony botów. Dowiedz się jak uchronić swoją sprzedaż w sieci przed cyberatakami.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
czytaj więcej