Biuro prasowe
INNOWACJE
2021-08-13
Niezwykłe doznania zapachowe podczas prania? Poczuj odrobinę luksusu z Silan
Produkty marki Silan z serii Supreme zmiękczają ubrania oraz inne tekstylia, a dodatkowo przyspieszają ich suszenie. Teraz do portfolio linii Silan Supreme dołączył nowy zapach – Pleasure, który zapewni ubraniom świeżość oraz piękną, elegancką woń na długi czas.
czytaj więcej
Huawei z własną strefę marki na Allegro
Huawei uruchomił swoją strefę marki na Allegro, największej platformie e-commercowej w Polsce. Na początek klienci będą mogli kupić tam wybrane smartwatche marki, w tym z najnowszej serii Huawei Watch 3, inteligentne opaski sportowe oraz bezprzewodowe słuchawki.
czytaj więcej
INNOWACJE
2021-08-04
IDC: ponad połowa ubezpieczonych nie ufa towarzystwom oferującym polisy
Aż 57% klientów branży ubezpieczeniowej na świecie nie poleciłoby nikomu usług swojego aktualnego towarzystwa ubezpieczeniowego, wynika z badań oceny lojalności klientów NPS (Net Promoter Score) przeprowadzonych w 2021 roku.
czytaj więcej
INNOWACJE
2021-07-28
E-commerce jedzie na mobile’u?
Najnowsze prognozy PwC wskazują, że w ciągu najbliższych 5 lat rynek e-commerce w Polsce osiągnie wartość 162 mld zł.
czytaj więcej
INNOWACJE
2021-07-12
Start XXXII Letnich Igrzysk Olimpijskich Tokyo 2020 z Costa Coffee
Start XXXII Letnich Igrzysk Olimpijskich Tokyo 2020 z Costa Coffee
czytaj więcej
Już 5 mln użytkowników korzysta z aplikacji mobilnej CCC
Ponad 5 milionów osób pobrało aplikację mobilną CCC. Dzięki niej użytkownicy mają dostęp nie tylko do bogatej oferty produktowej, ale także unikalnych treści, które są aktualizowane według bieżących trendów.
czytaj więcej
INNOWACJE
2021-06-28
Budowanie marki – od produktu do opakowania
Budowanie marki – od produktu do opakowania
czytaj więcej
INNOWACJE
2021-06-16
Liczba e-sklepów w Polsce od 3 lat rośnie o 25% rocznie. Niemal 60% z nich ma pr
Polska należy do najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Europie. Pod koniec maja w KRS zarejestrowanych było 49,3 tys. sklepów internetowych - niemal o 3 tys. więcej niż na koniec 1. kwartału tego roku. Jednak blisko 60% z nich boryka się z problemami finansowymi.
czytaj więcej
INNOWACJE
2021-06-15
Kampania Nutri-Score dla świadomych wyborów żywieniowych
Poprzez Kampanię „Nutri-Score dla świadomych wyborów żywieniowych” zamierzają promować rzetelny i zrozumiały system znakowania żywności. Zgodnie uznano, że informacja podana na opakowaniu to najskuteczniejsza droga kontaktu z konsumentem.
czytaj więcej
INNOWACJE
2021-05-19
#MocDobroci za #MocDobroci od Wawel
Z okazji Dnia Dobrych Uczynków, który świętujemy 19 maja, producent słodyczy – marka Wawel – przeprowadza wyjątkową akcję #MocDobroci. W ramach tej wyjątkowej akcji pamięta o osobach niosących pomoc innym i obdarowuje je słodkościami.
czytaj więcej