Komunikaty PR

SAS rozpoczyna współpracę z Cruxo

2023-07-11  |  17:57
Biuro prasowe

 

 

Najszybciej rozwijający się kanał mediów cyfrowych

 

Retail Media Networks (RMN) to platformy cyfrowe należące do sprzedawców detalicznych, na których marki kupują przestrzeń reklamową, co przekłada się na poprawę sprzedaży. W ciągu ostatnich dwóch lat stały się one nowym źródłem przychodów dla współczesnych retailerów. Zgodnie z prognozami GroupM biznes o wartości 100 miliardów dolarów, stanowiący 18% globalnej reklamy cyfrowej, ma wykazać 60% wzrost w ciągu najbliższych 4 lat. Dzięki współpracy z Cruxo Sas 360 Match odegra ważną rolę w skalowaniu tego najszybciej rozwijającego się kanału reklamy cyfrowej.

 

„Podstawowe wartości SAS, takie jak niezależność, otwartość i elastyczność, są wbudowane w naszą technologię reklamową”, mówi Steve Perks, dyrektor ds. technologii reklamowych w SAS. „Cruxo jest jednym z kilku kluczowych partnerów, którzy zbudowali swój biznes w oparciu o naszą platformę reklamową SAS 360 Match, mając długoterminowe zaufanie do naszego podejścia i rozwiązań. Dzięki takim partnerstwom z technologii SAS korzystają najbardziej innowacyjne firmy AdTech w branży reklamy cyfrowej, wideo, CTV i detalicznej”.

 

Platforma analityczna do monetyzacji mediów detalicznych
 

SAS 360 Match to zaawansowana platforma reklamowa, która wspiera prowadzenie kampanii, dostarczanie i targetowanie reklam, raportowanie działań oraz zarządzanie zyskami. Korzystając z najnowocześniejszej analityki danych i algorytmów uczenia maszynowego, sprzedawcy detaliczni mogą tworzyć skuteczne, ukierunkowane kampanie reklamowe.

 

„Wszechstronność i skalowalność SAS 360 Match daje nam doskonałą podstawę do zaoferowania sprzedawcom detalicznym rozwiązania, które z jednej strony jest w stanie zapewnić im pełną kontrolę nad ich zapasami i sposobem prowadzenia działalności, a z drugiej strony oferuje solidność

i wydajność potrzebną firmom w różnych regionach i segmentach” - komentuje Matěj Novák, CTO Cruxo.

 

About Cruxo

Cruxo is a Retail media platform from the Czech Republic, founded by senior experts from retail, vendor marketing, and online media. The CRUXO solution simplifies advertising management in retail media and remains user-friendly while being highly efficient. That allows retailers to intake budgets from all their vendors. The platform comes with the know-how which allows the clients to grow their advertising inventory and their retail media revenue.

 

About SAS

SAS is a leader in analytics and AI. With innovative software and professional services, it helps companies around the world turn data into knowledge. SAS offers THE POWER TO KNOW®
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Luka cyrkularności w Polsce wynosi 90 proc. Jesteśmy dopiero na początku drogi do obiegu zamkniętego

Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ), inaczej gospodarka cyrkularna, to model gospodarczy, który dąży do minimalizacji odpadów i maksymalnego wykorzystania zasobów. Na razie polska gospodarka osiągnęła cyrkularność w nieco ponad 10 proc., więc mamy dużo do nadrobienia. Tym bardziej że pojawiają się kolejne unijne regulacje, które wymuszą na nas przyspieszenie procesu dochodzenia do GOZ. Jedną z nich jest rozporządzenie w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR), które zacznie obowiązywać od sierpnia 2026 roku.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Ochrona środowiska

UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji

Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.