Komunikaty PR

Najbardziej wysunięty na północ automat paczkowy na świecie

2023-07-18  |  18:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.04 MB )

Umieszczony na Svalbardzie – prowincji norweskiej na Oceanie Arktycznym – SwipBox Infinity jest najbardziej wysuniętym na północ zewnętrznym automatem paczkowym na świecie. Dzięki najnowszej instalacji, ogólnokrajowa sieć urządzeń Posten Bring obejmuje swoim zasięgiem 2300 km od Mandal na południu aż po gubernatorską stolicę, Longyearbyen.

Zdawaliśmy sobie sprawę, że musimy stworzyć automat paczkowy, który poradzi sobie z surowym i nieprzewidywalnym klimatem na Svalbardzie. Po skutecznym wdrożeniu 500 urządzeń w ponad 1800 lokalizacjach, w tym prawie 400 na północ od koła podbiegunowego, nie mieliśmy wątpliwości, że SwipBox Infinity okaże się właściwym wyborem – powiedział szef działu usług PUDO i sieci automatów w Posten Bring, Havard Femtehjell. Jednocześnie dodał, że brak okablowania oraz zewnętrznego źródła zasilania pozycjonuje automaty z linii Infinity jako idealne rozwiązanie na obszarze objętym wieczną zmarzliną.

Automaty Infinity umożliwiają odbieranie przesyłek 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Posten Bring planuje również instalację wewnętrznych urządzeń, aby osbłużyć część paczek w lokalnych oddziałach pocztowych.

Posten Bring konsekwentnie ułatwia codzienność lokalnej społeczności. Z perspektywy naszej oraz użytkowników, urządzenie Infinity jest synonimem komfortu. Czujemy dumę, że nasza instalacja może dotrzeć właściwie do każdego zakątka na całym świecie – dodał Jens Rom, CEO SwipBox.

Położony około 800 km na północ od Norwegii kontynentalnej i zaledwie 1300 km od bieguna północnego, Svalbard jest odległym archipelagiem, którego 2600 mieszkańców w dużym stopniu polega na usługach pocztowych. Pozostałe automaty SwipBox Infinity przede wszystkim zostaną umieszczone przy urzędach pocztowych Posten Bring, które dla lokalnej społeczności stanowią istotny punkt centralny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta! Biuro prasowe
2024-11-20 | 15:00

Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!

Limitowana edycja to nie tylko pyszny pomysł na prezent, ale i sposób, by dodać magii każdej chwili spędzonej z bliskimi – z nutą ciepła, radości i zimowego
Handel Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
2024-11-20 | 08:30

Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?

Jak wzmocnić komunikację z klientem? Jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej oraz rozwiązania technologiczne, by być bliżej konsumentów? Jak zachować bezpieczeństwo
Handel Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich
2024-11-19 | 13:00

Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich

  Dynamiczny rozwój e-commerce zwiększa zapotrzebowanie na usługi logistyczne, szczególnie w zakresie dostaw na tzw. ostatniej mili. Wzmożona sprzedaż online, zwłaszcza

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.