HalfPrice debiutuje w Lublin Plaza
Lublin Plaza wzbogaca swoje portfolio marek z Grupy CCC o HalfPrice. W przestronnym salonie o powierzchni ponad 1600 m2, zlokalizowanym na 1. piętrze galerii, klienci mogą znaleźć zróżnicowany wybór odzieży, obuwia i licznych akcesoriów renomowanych światowych marek w atrakcyjnych cenach.
HalfPrice to sklep oferujący unikalną koncepcję zakupów, która zaspokaja potrzeby klientów poszukujących wysokiej jakości asortymentu w najlepszych cenach – nawet do 80% taniej.
Dzięki współpracy ze znanymi markami i projektantami, miłośnicy mody mają dostęp do starannie wyselekcjonowanej odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej. Oferta sklepu obejmuje różnorodny asortyment, w tym obuwie, akcesoria i skórzaną galanterię, biżuterię i dodatki do włosów oraz sprzęt i odzież sportową. Klienci mogą skorzystać z oferty ponad 3000 znanych marek, takich jak m.in. Vans, Champion, Calvin Klein, Michael Kors, Pinko, Fila, DKNY i wielu innych. Ponadto w sklepie dostępny jest dział marek luksusowych, gdzie można znaleźć wyjątkowe produkty od słynnych projektantów i domów mody, w tym m.in. Emporio Armani, Dolce&Gabbana, Valentino, Burrbery czy Moschino. Oprócz modowych inspiracji, sklep oferuje również dodatki do wnętrz, w tym kuchni, łazienki i salonu, a także zabawki i wiele innych.
Klienci Lublin Plaza, popularnego miejsca zakupów na handlowej mapie Lublina, mogą również odwiedzić sklepy pozostałych marek z Grupy CCC – salony CCC i eobuwie.pl ze strefą MODIVO.
LUBLIN PLAZA
Centrum handlowe Lublin Plaza znajduje się w dogodnej lokalizacji i należy do ulubionych obiektów handlowych Lublinian. W centrum znajduje się 100 sklepów i punktów usługowo-handlowych, 8-salowe kino Cinema City oraz fitness klub CityFit. W Lublin Plaza obecne są znane marki takie jak Deni Cler, Tous, Pandora, Kazar oraz lubiane sklepy sieciowe, a wśród nich TK Maxx, CCC, Reserved, Sinsay, Venezia, Sephora, Douglas i Hebe. Centrum posiada także szeroką ofertę optyków: Vision Express, Paris Optique, Kodano, Fielmann. Lublin Plaza dysponuje dwupoziomowym parkingiem ze specjalnie wyodrębnioną strefą udogodnień dla rodzin oraz osób niepełnosprawnych. CH Lublin Plaza posiada certyfikat BREEAM.

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Infrastruktura

Energia słoneczna wyprzedziła węgiel jako źródło energii w UE. Tempo dalszego rozwoju zależy od inwestycji w system i sieć
Zgodnie z założeniami strategii planu REPowerEU do 2030 roku na terenie państw członkowskich ma zostać zainstalowanych niemal 600 GW mocy fotowoltaiki słonecznej. Organizacje takie jak SolarPower Europe walczą o to, aby do tego czasu fotowoltaika stała się głównym źródłem energii elektrycznej. O ile w ostatnich latach odnotowano dynamiczne tempo wzrostu produkcji energii słonecznej, o tyle w kolejnych latach na drodze do realizacji planu może stanąć nienadążająca za tempem rozwoju infrastruktura.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.