Komunikaty PR

Polewa Smoczy Owoc z Yuzu od Fanex

2023-06-06  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Fanex – lider w produkcji sosów i dodatków gastronomicznych wprowadził na rynek nową polewę Smoczy Owoc z Yuzu – wyjątkową propozycję dla miłośników egzotycznej kuchni. Ten innowacyjny słodko-kwaśny produkt, stanowi fascynującą mieszankę smaków i kultur dalekiej Azji. Doskonale sprawdzi się nie tylko jako dodatek do deserów, lodów, naleśników, ciast i wielu innych wypieków, ale także do przełamywania smaku wytrawnych dań.

Polewa Smoczy Owoc z Yuzu to unikalne połączenie składników najwyższej jakości. Smak smoczego owocu czyli pitai, to nic innego jak eksplozja mixu trzech owoców: kiwi, gruszki i truskawki. Dodatek soku z yuzu dodaje wyjątkowej świeżości i delikatnej kwasowości. To wszystko składa się na oryginalny słodko-kwaśny smak produktu. Polewa ma półpłynną konsystencję, jest prawie przezroczysta  z widocznymi nasionami pitai – co dodaje jej wyjątkowego charakteru.

- Polewa Smoczy Owoc z Yuzu to nie tylko doskonały dodatek do słodkich deserów, ale także wszechstronne narzędzie do kulinarnego eksperymentowania. Jej unikalny smak i aromat otwierają nieograniczone możliwości kreatywnego wykorzystania w kuchni – mówi Łukasz Lisowski, Ekspert ds. Gastronomii i Szef Kuchni Fanex. -  Świetnie nadaje się do przygotowania wykwintnych sosów i glazur do mięs, jako dodatek do sałatek owocowych, a także do tworzenia egzotycznych koktajli i napojów. Myślę, że okaże się prawdziwym odkryciem dla amatorów kulinarnych eksperymentów, którzy chcą dodać swoim potrawom niepowtarzalnego smaku i odrobinę magii – dodaje.

  • Smoczy owoc, znany również jako pitaja, to egzotyczny owoc pochodzący z Ameryki Południowej (bardzo popularny także w Azji), o nietypowym wyglądzie. Jest bogaty w witaminy i minerały.
  • Yuzu, pochodzący z Azji Wschodniej, to owoc cytrusowy o unikalnym smaku, łączącym nuty cytrynowe, pomarańczowe i grejpfrutowe.
  • Połączenie smoczego owocu z yuzu w nowej polewie od Fanexu, tworzy fascynujące połączenie egzotycznych smaków i kultur.
  • Smoczy owoc i yuzu znajdują zastosowanie w kuchni na różne sposoby, od deserów po sosy i marynaty.
  • Produkt jest dostępny w opakowaniu jednostkowym o masie netto 1 kg, umieszczonym w wygodnym wiaderku.

Fanex, jako lider w produkcji sosów dla gastronomii, stale dąży do tworzenia innowacyjnych i wysokiej jakości produktów. Wprowadzenie polewy Smoczy Owoc z Yuzu, jest kolejnym krokiem w poszerzaniu oferty i zaspokajaniu gustów i potrzeb klientów gastronomicznych oraz detalicznych.

 

 

***

Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.

W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych Biuro prasowe
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości
Handel Odpowiedzialność społeczna i ciągłe podnoszenie standardów
2024-04-10 | 18:30

Odpowiedzialność społeczna i ciągłe podnoszenie standardów

Jak wynika z raportu „Odpowiedzialny e-commerce”, ponad połowa kupujących online, wybierając sklep internetowy, bierze pod uwagę to, czy ma do czynienia z firmą odpowiedzialną
Handel Skosztujże! Wawel z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej
2024-04-10 | 16:30

Skosztujże! Wawel z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej

W ramach trwającej kampanii Mieszanka Krakowska jest promowana w formie reklam outdoor (nośniki citylight w największych polskich miastach)  i digital oraz poprzez aktywacje i materiały

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.

Motoryzacja

Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do sprzedaży w Polsce. Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut

Według danych IBRM Samar w Polsce w pierwszych dwóch miesiącach 2024 roku zarejestrowano 533 auta chińskich producentów. Jednak niedługo mogą się one pojawiać na polskich drogach znacznie częściej, ponieważ swoją obecność na tutejszym rynku zapowiedziało już kilku kolejnych producentów z Państwa Środka. Chińskich samochodów, przede wszystkim elektryków, coraz więcej sprzedaje się również w Europie. Prognozy zakładają, że ich udział w europejskim rynku do 2025 roku ma zostać niemal podwojony. – Jakość produktów dostarczanych przez chińskich producentów jest dzisiaj zdecydowanie lepsza i dlatego one z powodzeniem konkurują z producentami europejskimi – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM Samar.

Ochrona środowiska

Temperatury w Europie rosną dwukrotnie szybciej niż globalnie. Za tym idą rekordowe zjawiska klimatyczne

Marzec 2024 roku był 10. miesiącem z rzędu, który pobił rekord temperatur w historii globalnych pomiarów dla danego miesiąca roku – wskazują dane Copernicus Climate Change Service (C3S). Średnia temperatura wyniosła 14,14 st. C, czyli o 0,73 st. C więcej niż średnia dla marca z lat 1991–2020. Marzec był też o 1,68 st. cieplejszy niż w okresie przedindustrialnym, do którego odnoszą się globalne cele zawarte w porozumieniu paryskim. Kolejny miesiąc z rekordem ciepła oznacza nasilone zjawiska klimatyczne, również te ekstremalne. 2023 rok był w Europie okresem rekordów w tym zakresie, m.in. największych pożarów, powodzi czy fal upałów – wynika z raportu C3S i Światowej Organizacji Meteorologicznej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.