Pierwszy w Polsce salon Kazar otwarty w nowym, luksusowym concepcie
W połowie maja, w centrum handlowym Focus Mall w Zielonej Górze, odbyło się długo wyczekiwane otwarcie pierwszego w Polsce nowego shopconceptu marki Kazar. Salon, prezentujący nowoczesność i luksusowy design, wprowadza na polski rynek zupełnie nową jakość stacjonarnych zakupów.
Klienci, którzy odwiedzą to wyjątkowe miejsce, będą zaskoczeni jego innowacyjnością. Wnętrze salonu zachwyca naturalną paletą barw, która została uzupełniona o elementy z ciepłego kamienia i drewna. To wszystko tworzy harmonijną kompozycję, podkreślającą najwyższą jakość i dbałość o najmniejszy detal.
- Nasz nowoczesny i stylowy salon został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi światowymi trendami, łącząc obłe kształty z ostrymi kątami. Projektując wnętrze wykorzystaliśmy miękkie, zaokrąglone linie, a także meble i dodatki, które w połączeniu z odpowiednio dobranym oświetleniem sprawiają, że przestrzeń nowego shopconceptu jest przytulna i klimatyczna - podkreślił Artur Kazienko, Prezes Zarządu Kazar Group.
Za stworzenie nowego conceptu odpowiadali projektant wnętrz - Wojtek Ogorzałek oraz Head of Marketing w Kazar Group - Karol Kazienko. Ich kreatywność i pasja zaowocowały stworzeniem miejsca, które nie tylko zachwyca designem, ale jest także przyjazne dla Klientów.
Wraz z otwarciem nowego salonu, Kazar wprowadza do swojej oferty także kolekcję TRAVEL, która obejmuje szeroką gamę walizek i toreb podróżnych. Nowości w ofercie marki są gwarancją komfortowej podróży, a praktyczne rozwiązania i światowy design daje pewność niezapomnianych podróży.
Shopconcept Kazar w Focus Mall to dopiero początek. Już wkrótce Kazar Group planuje kolejne otwarcia salonów stacjonarnych, które zapewnią klientom jeszcze lepszy dostęp do swojej wyjątkowej oferty.
O Kazar Group:
Kazar to marka premium, która dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz działaniu w zgodzie ze światowymi trendami zdobyła silną pozycję na rynku. W swojej bogatej ofercie posiada obuwie, torby, różnorodne akcesoria, perfumy oraz linię produktów Home Fragrance.
To jedna z najszybciej rozwijających się marek w Europie. Produkty Kazar cechują się nie tylko nowoczesnym designem, ale również najwyższą jakością wykonania. Kolekcje tworzone są z myślą o nowoczesnych klientach, doceniających oryginalny styl i różnorodność oferty. Znajdują się w niej klasyczne, eleganckie oraz awangardowe i odważne propozycje. Więcej informacji na temat marki i jej szeroką selekcję produktów można znaleźć na stronie internetowej www.kazar.com.
Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!
Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.