Pierwszy w Polsce salon Kazar otwarty w nowym, luksusowym concepcie
W połowie maja, w centrum handlowym Focus Mall w Zielonej Górze, odbyło się długo wyczekiwane otwarcie pierwszego w Polsce nowego shopconceptu marki Kazar. Salon, prezentujący nowoczesność i luksusowy design, wprowadza na polski rynek zupełnie nową jakość stacjonarnych zakupów.
Klienci, którzy odwiedzą to wyjątkowe miejsce, będą zaskoczeni jego innowacyjnością. Wnętrze salonu zachwyca naturalną paletą barw, która została uzupełniona o elementy z ciepłego kamienia i drewna. To wszystko tworzy harmonijną kompozycję, podkreślającą najwyższą jakość i dbałość o najmniejszy detal.
- Nasz nowoczesny i stylowy salon został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi światowymi trendami, łącząc obłe kształty z ostrymi kątami. Projektując wnętrze wykorzystaliśmy miękkie, zaokrąglone linie, a także meble i dodatki, które w połączeniu z odpowiednio dobranym oświetleniem sprawiają, że przestrzeń nowego shopconceptu jest przytulna i klimatyczna - podkreślił Artur Kazienko, Prezes Zarządu Kazar Group.
Za stworzenie nowego conceptu odpowiadali projektant wnętrz - Wojtek Ogorzałek oraz Head of Marketing w Kazar Group - Karol Kazienko. Ich kreatywność i pasja zaowocowały stworzeniem miejsca, które nie tylko zachwyca designem, ale jest także przyjazne dla Klientów.
Wraz z otwarciem nowego salonu, Kazar wprowadza do swojej oferty także kolekcję TRAVEL, która obejmuje szeroką gamę walizek i toreb podróżnych. Nowości w ofercie marki są gwarancją komfortowej podróży, a praktyczne rozwiązania i światowy design daje pewność niezapomnianych podróży.
Shopconcept Kazar w Focus Mall to dopiero początek. Już wkrótce Kazar Group planuje kolejne otwarcia salonów stacjonarnych, które zapewnią klientom jeszcze lepszy dostęp do swojej wyjątkowej oferty.
O Kazar Group:
Kazar to marka premium, która dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz działaniu w zgodzie ze światowymi trendami zdobyła silną pozycję na rynku. W swojej bogatej ofercie posiada obuwie, torby, różnorodne akcesoria, perfumy oraz linię produktów Home Fragrance.
To jedna z najszybciej rozwijających się marek w Europie. Produkty Kazar cechują się nie tylko nowoczesnym designem, ale również najwyższą jakością wykonania. Kolekcje tworzone są z myślą o nowoczesnych klientach, doceniających oryginalny styl i różnorodność oferty. Znajdują się w niej klasyczne, eleganckie oraz awangardowe i odważne propozycje. Więcej informacji na temat marki i jej szeroką selekcję produktów można znaleźć na stronie internetowej www.kazar.com.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier
Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.
Nauka
Dobre perspektywy współpracy pomiędzy brytyjskimi a polskimi uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na relacje gospodarcze

Współpraca pomiędzy Polską a Wielką Brytanią w obszarze akademickim szybko się rozwija. Dotyczy to nie tylko wymiany studenckiej i edukacji transnarodowej, ale przede wszystkim strategicznych partnerstw między instytucjami i uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na współpracę między firmami z obu krajów. W efekcie dynamika współpracy gospodarczej Polski z Wielką Brytanią stale rośnie, podobnie jak wartość brytyjskich inwestycji czy firm z udziałem brytyjskiego kapitału.
Handel
Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.