Maczfit z nowym Prezesem
Nicolas Jedraszak w kwietniu br. objął stanowisko Prezesa Zarządu firmy Maczfit. Nicolas jest ekspertem z zakresu budowania skutecznych kanałów sprzedaży oraz e-commerce. Zdobywał swoje doświadczenie w doradztwie strategicznym, a jako przedsiębiorca internetowy posiada obszerne doświadczenie w finansach korporacyjnych. Jego plany w Maczfit obejmują nie tylko umacnianie pozycji marki na rynku, ale także rozwój oferty produktowej i wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań, mających na celu zwiększenie atrakcyjności firmy dla klientów.
W przeszłości Nicolas pełnił kluczowe role w zarządzaniu Frisco.pl. Jest również współzałożycielem Daily.pl, platformy do zamawiania posiłków z dostawą w 30 minut, która zyskała uznanie i została przejęta przez fińskiego giganta Wolta. Dodatkowo zarządzał funduszem inwestycyjnym Venture Capital Helix Ventures. Swoją wiedzę biznesową zdobywał m.in. w prestiżowej Solvay Business School w Brukseli.
Firma Maczfit jest liderem na rynku cateringu dietetycznego w Polsce i od ponad 9 lat oferuje szeroką ofertę diet pudełkowych, dostarczając świeże posiłki do ponad 3500 lokalizacji w kraju. 8 marca 2021 marka Maczfit stała się częścią Grupy Żabka.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

„Lorenz. W naszych rękach”. Marka Lorenz z nową ramą komunikacyjną

Grupa Publicis będzie zarządzać budżetem mediowym MediaMarkt Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Handel
Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.