Grupa Publicis będzie zarządzać budżetem mediowym MediaMarkt Polska!
Od października 2022 r. MediaMarktSaturn używa terminu "Experience Electronics" do opisania swojego repozycjonowania oraz szerokiego zakresu usług oferowanych klientom. W ramach towarzyszącej temu procesowi kompleksowej transformacji marketingowej firma zainicjowała kolejny etap, przyznając międzynarodowy budżet mediowy Grupie Publicis. Ten krok przenosi marketing firmy na wyższy poziom komunikacji skoncentrowanej na kliencie.
Od uruchomienia ogólnoeuropejskiej kampanii marki "Let's GO!" w październiku 2022 r., firma nieustannie pracuje nad rozwojem swojej marki. Teraz, z nową agencją medialną, która po raz pierwszy działa ponad granicami państw, pełne możliwości mają być również wykorzystywane w sektorze mediów. Proces przetargowy na nową agencję medialną, który zakończył się niedawno, był największym międzynarodowym przetargiem w historii MediaMarktSaturn i trwał prawie osiem miesięcy. Wzięły w nim udział cztery główne sieci agencji mediowych.
Doświadczenia klienta na pierwszym miejscu
Jesienią 2022 r. MediaMarktSaturn uruchomił pierwszą międzynarodową koncepcję kampanii we wszystkich krajach, w których prowadzi działalność. Firma prowadziła z powodzeniem swoją strategię najlepszych doświadczeń poprzez storytellingowe kampanie, takie jak Walentynki czy Boże Narodzenie bądź kolorową komunikację Black Friday oraz nowy projekt marki w erze cyfrowej, z naciskiem na kultowy "wir marki". W centrum uwagi jest doświadczenie klienta i osobiste porady.
Nasza marka jest centralnym punktem, jeśli chodzi o dalsze wzmacnianie naszych celów. Tworzymy Experience Electronics, aby wzbogacić życie ludzi. Teraz robimy kolejny logiczny krok w kierunku zostania Experience Champion, również w odniesieniu do mediów – stwierdza Michael Schuld, CCMO MediaMarktSaturn.
Nowy poziom, nowe możliwości
Konfiguracja z międzynarodową siecią medialną Publicis zapewnia równowagę między globalnym, wydajnym zarządzaniem mediami, a lokalnie dostosowaną taktyczną realizacją. Dzięki nowej platformie opartej na danych MediaMarktSaturn ma możliwość pełnego wykorzystania potencjału: od tworzenia i wykorzystywania insightów do zoptymalizowanego planowania, przez doskonałe targetowanie w różnych kanałach, po kompleksową analitykę i raportowanie. Konsolidacja sieci agencji umożliwia nowy poziom wymiany między jedenastoma krajami MediaMarktSaturn, a nowe możliwości technologiczne w obszarze ad-tech-stack powinny zapewnić bardziej efektywne wykorzystanie budżetu mediowego i ciągłą optymalizację wyników kampanii w czasie rzeczywistym.
-Tworzymy doskonale połączony fundament, który daje nam nową inteligencję i nowy dostęp do analiz. To jeszcze bardziej wzmocni nasz marketing w sposób oparty na danych. Nowa agencja mediowa będzie zarządzać wielomilionowym budżetem i rozpocznie działalność w październiku 2024 roku. Konkurs wspierała firma konsultingowa BRAIN z Monachium, specjalizująca się w zarządzaniu mediami na szczeblu krajowym i międzynarodowym – mówi Michael Schuld, CCMO MediaMarktSaturn.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

„Lorenz. W naszych rękach”. Marka Lorenz z nową ramą komunikacyjną

Maczfit z nowym Prezesem
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE
Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.
Robotyka i SI
Sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować rolnictwo. Pomaga w zbiorach i dzięki niej koszty działania gospodarstw są niższe

Algorytmy sztucznej inteligencji są dziś wykorzystywane m.in. do analizy zdjęć roślin, prognozowania plonów czy automatycznego sterowania maszynami. AI wspiera dziś produkcję rolną na wielu poziomach – od siewu po zbiór, a nawet sprzedaż, pomaga też ograniczyć koszty i adaptować się do zmian klimatu. Dlatego, choć teraz w Polsce z nowych technologii korzystają przede wszystkim właściciele największych gospodarstw, skala wykorzystania AI szybko rośnie.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.