Grupa Publicis będzie zarządzać budżetem mediowym MediaMarkt Polska!
Od października 2022 r. MediaMarktSaturn używa terminu "Experience Electronics" do opisania swojego repozycjonowania oraz szerokiego zakresu usług oferowanych klientom. W ramach towarzyszącej temu procesowi kompleksowej transformacji marketingowej firma zainicjowała kolejny etap, przyznając międzynarodowy budżet mediowy Grupie Publicis. Ten krok przenosi marketing firmy na wyższy poziom komunikacji skoncentrowanej na kliencie.
Od uruchomienia ogólnoeuropejskiej kampanii marki "Let's GO!" w październiku 2022 r., firma nieustannie pracuje nad rozwojem swojej marki. Teraz, z nową agencją medialną, która po raz pierwszy działa ponad granicami państw, pełne możliwości mają być również wykorzystywane w sektorze mediów. Proces przetargowy na nową agencję medialną, który zakończył się niedawno, był największym międzynarodowym przetargiem w historii MediaMarktSaturn i trwał prawie osiem miesięcy. Wzięły w nim udział cztery główne sieci agencji mediowych.
Doświadczenia klienta na pierwszym miejscu
Jesienią 2022 r. MediaMarktSaturn uruchomił pierwszą międzynarodową koncepcję kampanii we wszystkich krajach, w których prowadzi działalność. Firma prowadziła z powodzeniem swoją strategię najlepszych doświadczeń poprzez storytellingowe kampanie, takie jak Walentynki czy Boże Narodzenie bądź kolorową komunikację Black Friday oraz nowy projekt marki w erze cyfrowej, z naciskiem na kultowy "wir marki". W centrum uwagi jest doświadczenie klienta i osobiste porady.
Nasza marka jest centralnym punktem, jeśli chodzi o dalsze wzmacnianie naszych celów. Tworzymy Experience Electronics, aby wzbogacić życie ludzi. Teraz robimy kolejny logiczny krok w kierunku zostania Experience Champion, również w odniesieniu do mediów – stwierdza Michael Schuld, CCMO MediaMarktSaturn.
Nowy poziom, nowe możliwości
Konfiguracja z międzynarodową siecią medialną Publicis zapewnia równowagę między globalnym, wydajnym zarządzaniem mediami, a lokalnie dostosowaną taktyczną realizacją. Dzięki nowej platformie opartej na danych MediaMarktSaturn ma możliwość pełnego wykorzystania potencjału: od tworzenia i wykorzystywania insightów do zoptymalizowanego planowania, przez doskonałe targetowanie w różnych kanałach, po kompleksową analitykę i raportowanie. Konsolidacja sieci agencji umożliwia nowy poziom wymiany między jedenastoma krajami MediaMarktSaturn, a nowe możliwości technologiczne w obszarze ad-tech-stack powinny zapewnić bardziej efektywne wykorzystanie budżetu mediowego i ciągłą optymalizację wyników kampanii w czasie rzeczywistym.
-Tworzymy doskonale połączony fundament, który daje nam nową inteligencję i nowy dostęp do analiz. To jeszcze bardziej wzmocni nasz marketing w sposób oparty na danych. Nowa agencja mediowa będzie zarządzać wielomilionowym budżetem i rozpocznie działalność w październiku 2024 roku. Konkurs wspierała firma konsultingowa BRAIN z Monachium, specjalizująca się w zarządzaniu mediami na szczeblu krajowym i międzynarodowym – mówi Michael Schuld, CCMO MediaMarktSaturn.
Maczfit z nowym Prezesem
Terrano S/R – wiele możliwości w minimalistycznym designie
IPG Health poszerza specjalistyczną ofertę w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.