Komunikaty PR

„Lorenz. W naszych rękach”. Marka Lorenz z nową ramą komunikacyjną

2024-12-19  |  10:00
Biuro prasowe

Firma Lorenz, właściciel marek Crunchips, Curly oraz Monster Munch, wprowadziła nową ramę komunikacyjną. Jej hasło przewodnie – „Lorenz. W naszych rękach” – to kreatywny koncept łączący budowanie świadomości marki korporacyjnej Lorenz z wizerunkiem poszczególnych marek z portfolio oraz z elementami odpowiedzialności.

– Nowa rama komunikacyjna „Lorenz. W naszych rękach” powstała z przekonania, że to, co trzymamy w dłoniach, ma także wymiar symboliczny. Dłońmi otwieramy paczki naszych przekąsek, dzielimy się nimi, a jednocześnie symbolizują one sprawczość. To właśnie w naszych rękach jest odpowiedzialność za wybory, dlatego stawiamy na zaangażowanie, by pokazać zmiany na lepsze i zachęcić do tego konsumentów – wyjaśnia Anita Gwizdek, Senior Marketing Manager Lorenz.

Zaproszenie do wspólnego działania

Nowa rama komunikacyjna łączy markę korporacyjną Lorenz z poszczególnymi markami z portfolio firmy, czyli m.in. jak Crunchips, Curly czy Monster Munch, które będą nadal budować swój unikalny wizerunek. Lorenz jest silnym fundamentem, który łączy świat poszczególnych marek z ich działaniami z obszaru CSR, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu.  Firma chce tym przekazać, że w kwestii odpowiedzialności warto zacząć od siebie i pokazuje konsumentom działania w różnych obszarach CSR.

Jednocześnie nowa rama komunikacyjna łączy w sobie kluczowe obszary strategii Lorenz: radość z życia, którą dostarczają przekąski w celebracji codziennych chwil oraz odpowiedzialność za człowieka i środowisko. Symbolika rąk w materiałach komunikacyjnych ma na celu wzbudzać emocje, pokazywać bliskość i namacalność działań firmy.

Jednym z nowych elementów w komunikacji Lorenz jest wprowadzenie ikon do komunikacji odpowiednich działań z obszaru odpowiedzialności. Ikony, takie jak “mniej soli”, “niesmażone”, “mniej plastiku”, czy też “well-being”, widoczne w naszych kampaniach w TV i innych mediach stanowią odzwierciedlenie celów oraz działań Lorenz w ramach CSR, a także potwierdzenie naszego zaangażowania w promowanie lepszych wyborów – mówi Aleksandra Paciorek, Senior Brand, PR and Corporate Communication Lorenz.

Komunikacja marek Lorenz w ramach nowej ramy komunikacyjnej ruszyła w maju br., obejmując wszystkie kanały komunikacji: spoty w TV dla marek Crunchips, Curly, Monster Munch oraz aktywności w digital i social mediach, z uwzględnieniem również Wiejskich Ziemniaczków oraz NicNac’s.

Wdrażając nową ramę komunikacyjną, Lorenz podkreśla tym samym bardzo ważną rolę działań CSR w swojej strategii. Firma m.in. pracuje nad ulepszaniem swoich receptur, ogranicza zawartość soli w produktach, dąży do redukcji emisji CO₂, ogranicza plastik w opakowaniach jednostkowych oraz wspiera inicjatywy społeczne, takie jak Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Wszystkie te działania mają wspólny mianownik: są w naszych rękach i budują aspekt odpowiedzialności. Informacje o podejmowanych aktywnościach oraz zakresie ich realizacji są publikowane w corocznych raportach z postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju. 

Nowa rama komunikacji o międzynarodowym zasięg

Nowa, międzynarodowa rama komunikacyjna pod hasłem przewodnim „Lorenz. W naszych rękach” obejmie wszystkie marki Lorenz. Za koncepcję kreatywną odpowiada poznańska agencja GPD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Maczfit z nowym Prezesem
2024-08-02 | 15:30

Maczfit z nowym Prezesem

Nicolas Jedraszak w kwietniu br. objął stanowisko Prezesa Zarządu firmy Maczfit. Nicolas jest ekspertem z zakresu budowania skutecznych kanałów sprzedaży
Media Grupa Publicis będzie zarządzać budżetem mediowym MediaMarkt Polska!
2024-07-15 | 10:30

Grupa Publicis będzie zarządzać budżetem mediowym MediaMarkt Polska!

Od października 2022 r. MediaMarktSaturn używa terminu "Experience Electronics" do opisania swojego repozycjonowania oraz szerokiego zakresu usług oferowanych klientom. W ramach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Farmacja

Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.