Komunikaty PR

IPG Health poszerza specjalistyczną ofertę w Polsce

2023-08-09  |  10:00
Biuro prasowe

IPG Health rozszerza swój innowacyjny pakiet specjalistycznych usług na Europę, by wspierać rozwój i wzmacniać wpływ klientów w regionie. Ulepszony pakiet obejmuje dostęp zarówno do ekspertów merytorycznych (w zakresie m.in. brandingu, komunikacji z pacjentami, eventów i marketingu doświadczeń oraz strategii dostępu do rynku globalnego), jak i do ekspertów-praktyków niebędących lekarzami (na przykład farmaceutów, pielęgniarek i dentystów).

Eksperci merytoryczni uzupełniają pracę istniejących już zespołów agencji w Wielkiej Brytanii i całej Europie, w ramach jedynego w swoim rodzaju modelu zintegrowanego, który tradycyjne usługi marketingowe w sektorze opieki zdrowotnej rozszerza o specjalizacje interdyscyplinarne. Wspólnie z SOLVE(D), należącą do IPG Health agencją marketingu opartego na danych (niedawno rozpoczęła ona działalność w Europie), sieć zapewnia kompleksową, holistyczną ofertę uzupełnioną o w/w nowe usługi.

Ekspansja potwierdza pasję IPG Health do budowania biznesu naszych klientów i wspierania rozwoju ich celów biznesowych. Jest to następstwo rebrandingu FCB Health Spark w Polsce, który wprowadził ducha „never finished” na rynek Europy Wschodniej.

„Polska jest jednym z naszych najważniejszych rynków w Europie Wschodniej, obsługującym wielu regionalnych i globalnych klientów oraz łączącym wiedzę technologiczną z kreatywnością” — mówi Joerg Hempelmann, Prezes IPG Health Europe. „Nasz zespół w Warszawie ma unikalną wiedzę technologiczną, którą możemy teraz łączyć z naszymi wyspecjalizowanymi możliwościami, by tworzyć całościowe rozwiązania i wyzwalać nową dynamikę dla naszych klientów, a także przyspieszać ich rozwój”.

Oprócz szerokiej gamy agencji full serwisowych i agencji komunikacji medycznej pod egidą IPG Health, wyspecjalizowana oferta sieci obejmuje:

  • programy wsparcia dla pacjentów, które podwyższają jakość „patient experience”;
  • branding, który najlepsze praktyki projektowe z branży dóbr konsumpcyjnych łączy z pogłębioną wiedzą na temat opieki zdrowotnej i wellness;
  • insighty na temat atrakcyjnych platform wartości, które zwiększają prawdopodobieństwo, że produkty lecznicze dotrą do właściwych pacjentów we właściwym czasie za uczciwą cenę. Pomaga to markom wykazać ich znaczącą wartość i zyskać skuteczny dostęp i refundację;
  • możliwość przeżycia brand experience (marketing doświadczeń) i organizację wydarzeń, m.in. konferencji, spotkań ekspertów, a także warsztatów i seminariów – zarówno stacjonarnie i online.

 

Dostęp do specjalistycznej oferty w Europie, dostarczany przez wyspecjalizowane agencje za pośrednictwem FCB Health Spark, ułatwia Inka Ficht, dyrektor wykonawcza Specialty Services w IPG Health Europe. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu w komunikacji medycznej dla marek Rx, OTC i konsumenckich, Ficht koncentruje się głównie na zapewnieniu większej integracji specjalistycznych możliwości z ogólną ofertą IPG Health. Inka wyróżnia się determinacją we wspieraniu zespołów w poszukiwaniu najlepszych możliwych rozwiązań dla HCP i pacjentów. To efekt opracowania odpowiednich programów dla każdej grupy docelowej.

"Łączymy najszerszą po stronie agencji wiedzę z sektora leków i opieki zdrowotnej. Jesteśmy dumni z możliwości wprowadzania naszej specjalistycznej oferty na rynki europejskie. Pomagamy naszym klientom w osiągnięciu sukcesu na złożonym, współczesnym rynku opieki zdrowotnej. Wspieramy przy tym dostawców usług medycznych, by byli w stanie zaoferować innowacyjne formy współpracy ze swoimi klientami. Nasze usługi specjalistyczne, m.in. spersonalizowane rozwiązania marketingowe, dostosowane są do unikalnych potrzeb klientów. Szczególnie ważne jest dla nas zrozumienie wymagań rynków lokalnych. Z pomocą naszych agencji obecnych na wielu rynkach europejskich, chcemy tę wyjątkową gamę usług sprofilować w sposób najbardziej optymalny" – podkreśla Inka Ficht, EVP, Executive Director Specialty Services w IPG Health Europe.

FCB Health Spark z siedzibą w Warszawie to zespół ponad 40 wysoce wyspecjalizowanych specjalistów, którzy współpracują z klientami agencji w obszarach strategii, kreacji, digitalu, technologii i doradztwa medycznego. Portfolio klientów FCB Health Spark obejmuje lokalnych i globalnych klientów sieci IPG Health. W 2022 roku agencja zdobyła w Polsce statuetkę Effie Gold w kategorii Medicines & Supplements.

Na czele FCB Health Spark stoi Prezes Zarządu Mariusz Otowski, który wnosi ponad 25-letnie doświadczenie w marketingu, komunikacji i reklamie. Jego zespół świadczy szeroki zakres usług, w tym usługi kreatywne, strategiczne, brandingowe, medyczne i konsultingowe, a także wsparcie cyfrowe. Warto zauważyć, że dedykowany zespół technologiczny w FCB Health Spark wspiera klientów na platformie Veeva (Salesforce) jako część globalnego zespołu IPG Health dla platformy Veeva.

„Cieszymy się, że możemy zaoferować naszym obecnym i nowym klientom na polskim rynku tak wyjątkowy pakiet usług specjalistycznych. Od dwóch lat cyklicznie poszerzamy zakres naszej oferty oraz portfolio kompetencji, co spotkało się z bardzo dobrym przyjęciem przez naszych klientów i pozwala zacieśnić z nimi współpracę. Kooperacja z Inką i europejskim zespołem naszej sieci pozwoli nam jeszcze bardziej kompleksowo odpowiadać na potrzeby rynku w zakresie komunikacji medycznej” – dodaje Mariusz Otowski, Prezes Zarządu FCB Health Spark w Polsce.

Więcej informacji znaleźć można na stronie: ipghealth.com/capabilities/specialty-agencies.

***

O FCB Health Spark

FCB Health Spark jest częścią sieci IPG Health. To zespół ponad 40 wysoce wyspecjalizowanych profesjonalistów, którzy współpracują z klientami agencji w obszarach strategii, kreacji, digitalu, technologii i doradztwa medycznego. Agencja w ekspercki sposób łączy usługi marketingowe z produkcją i tworzeniem treści, wspierając klientów w ich w pełni profesjonalnej komunikacji z HCP, w tym struktury Salesforce i wsparcia sprzedaży klientów. Portfolio klientów FCB Health Spark obejmuje lokalnych i globalnych klientów sieci IPG Health. W 2022 roku agencja zdobyła w Polsce statuetkę Effie Gold w kategorii Medicines & Supplements.

Dowiedz się więcej na: FCB Health Spark

 

O IPG Health

IPG Health to grupa najbardziej znanych na świecie i nagradzanych agencji marketingowych z obszaru healthcare. Zatrudniamy ponad 6.000 osób na sześciu kontynentach. Łączy nas pasja do tworzenia nowatorskich rozwiązań marketingowych i do wykorzystywania kreatywności, technologii, osiągnięć naukowych i danych do kształtowania zachowań sprzyjających poprawie zdrowia. Dzięki ponad 45 agencjom, w tym ponad 18 wyspecjalizowanym jednostkom, nasze zintegrowane podejście do pełnego zakresu możliwości komunikacyjnych gwarantuje, że możemy pomóc klientom poprawić wyniki i jakość życia odbiorców opieki zdrowotnej na całym świecie. Naszymi klientami jest 20 największych globalnych firm farmaceutycznych, a także niezliczone startupy, firmy biotechnologiczne, firmy biofarmaceutyczne i różne firmy z branży Life Science. Spółki IPG Health zdobyły ważne wyróżnienia, w tym „Healthcare Network of the Year” na liście Ad Age A-List 2023, „Network of the Year” podczas 2022 London International Awards, 2022 MM+M Awards, 2022 Manny Awards, 2022 Clio Health Awards oraz festiwalu Cannes Lions w 2023 i 2022 roku. Jesteśmy częścią Interpublic Group of Companies (NYSE: IPG).

Więcej informacji na ipghealth.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media „Lorenz. W naszych rękach”. Marka Lorenz z nową ramą komunikacyjną Biuro prasowe
2024-12-19 | 10:00

„Lorenz. W naszych rękach”. Marka Lorenz z nową ramą komunikacyjną

Firma Lorenz, właściciel marek Crunchips, Curly oraz Monster Munch, wprowadziła nową ramę komunikacyjną. Jej hasło przewodnie – „Lorenz. W naszych rękach” – to
Media Maczfit z nowym Prezesem
2024-08-02 | 15:30

Maczfit z nowym Prezesem

Nicolas Jedraszak w kwietniu br. objął stanowisko Prezesa Zarządu firmy Maczfit. Nicolas jest ekspertem z zakresu budowania skutecznych kanałów sprzedaży
Media Grupa Publicis będzie zarządzać budżetem mediowym MediaMarkt Polska!
2024-07-15 | 10:30

Grupa Publicis będzie zarządzać budżetem mediowym MediaMarkt Polska!

Od października 2022 r. MediaMarktSaturn używa terminu "Experience Electronics" do opisania swojego repozycjonowania oraz szerokiego zakresu usług oferowanych klientom. W ramach

Transmisje online

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Edukacja

W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat

Poziom koncentracji młodzieży funkcjonującej w trybie multiscreeningu spada poniżej poziomu umożliwiającego efektywną naukę – wskazują eksperci NASK. Cyfrowe bodźce sprawiają, że mniejsza jest też zdolność do głębokiego przetwarzania informacji. By poradzić sobie z wyzwaniami, jakie wiążą się z rozwojem cyfrowym, kluczowe jest rozwijanie umiejętności społecznych od najmłodszych lat, m.in. uważności. Fundacja Orange w ramach programu MegaMisja chce budować takie kompetencje u przedszkolaków i młodszych uczniów.

Lotnictwo

Coraz więcej dronów dzieli przestrzeń powietrzną z załogowymi statkami powietrznymi. Powstaje system do koordynacji lotów

Polska Agencja Żeglugi Powietrznej wspólnie z Centrum Informacji Kryzysowej CBK PAN tworzy system, który ma zapewnić bezpieczną koordynację lotów statków załogowych i bezzałogowych. To priorytetowe zadanie, z uwagi na fakt, iż coraz więcej dronów, zarówno używanych przez cywilnych operatorów, jak i służby, operuje w przestrzeni powietrznej. System wykorzysta zarówno potencjał ekspertów, jak i ułatwiające ich pracę rozwiązania informatyczne.

Ochrona środowiska

Enea zapowiada kolejne zielone inwestycje. Do 2035 roku chce mieć prawie 5 GW mocy zainstalowanej w OZE

Sześć farm wiatrowych o mocy 83,5 MW znalazło się w portfolio Grupy Enea. Spółka Enea Nowa Energia kupiła je od European Energy Polska i zapowiada, że to nie koniec tego typu transakcji. Ten rok ma być intensywny dla spółki pod względem rozwoju OZE. Celem strategicznym jest osiągnięcie 2,1 GW mocy zainstalowanej w zielonych źródłach w 2030 roku i 4,9 GW pięć lat później.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.