Biuro prasowe
INNOWACJE
2023-02-10
Wyniki badań Twittera - Odbiorcy chcą błyskawicznego dostępu do wiadomości
Ponad 75 milionów Europejczyków używa Twittera, aby być na bieżąco z wiadomościami. Popularność tej platformy skłoniła firmę Sony do przeprowadzenia badań najbardziej angażujących treści wideo na Twitterze.
INNOWACJE
2022-12-29
Mikrokryzysy zmorą PR-owców
Mikrokryzysy zmorą PR-owców
Źródło informacji: Alert Media Communications
czytaj więcej
INNOWACJE
2022-10-21
PANASONIC PRZEDSTAWIA KAMERĘ PTZ NOWEJ GENERACJI
Nowo opracowany przetwornik obrazu, wyposażony w procesor przetwarzania obrazu najnowszej generacji. Pierwsza w branży kamera PTZ kompatybilna z SMPTE ST2110.
INNOWACJE
2022-04-11
Daniel Kajak dołączył do zarządu SentiOne
Do zarządu SentiOne, polskiej spółki zajmującej się monitorowaniem internetu i automatyzacją obsługi klienta przy pomocy sztucznej inteligencji, dołącza Daniel Kajak - długoletni manager działu sprzedaży spółki - i obejmuje stanowisko chief revenue officer.
Źródło informacji: Rocket Science
czytaj więcej
INNOWACJE
2021-12-15
X edycja Deweloperzy Dzieciom wystartowała
Jubileuszowa X edycja akcji Deweloperzy Dzieciom wystartowała. W tym trudnym dla wszystkich roku pomoc otrzymają wychowankowie aż 9 domów dziecka, to blisko 100 dzieci. W tegoroczną akcję zaangażowało się aż 40 firm.
INNOWACJE
2021-04-26
Nowa strategia rozwoju platformy informacyjnej NEWSME.PL
Po trzech latach obecności na rynku mediów newsme.pl ze swoją aktywną i oddaną społecznością budowaną przez cały ten czas decyduje się na intensyfikację oraz dynamizację działań.
INNOWACJE
2020-11-27
Ruszyła kampania społeczna „#NiePrzesadzam"
Babbel – wiodąca platforma do nauki języków obcych wraz z fundacją Centrum Praw Kobiet przygotowała specjalną kampanię, mającą na celu zwiększenie świadomości wokół agresji językowej. Akcja związana jest z Międzynarodowym Dniem Eliminacji Przemocy wobec Kobiet (25 listopada).
Źródło informacji: 24/7Communication
czytaj więcej
INNOWACJE
2020-09-14
Przedsiębiorcy chętnie korzystają z pakietów medialnych Core PR
Organizacjom najczęściej brakuje wysokiej jakości zasięgowych publikacji medialnych. Zwykle są one drogie i ciężko osiągalne.
Źródło informacji: BuzzAir
czytaj więcej
INNOWACJE
2020-01-17
Konkurs konsumencki w Biedronce w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
Trwa 41. sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich,
a równolegle z nim, prowadzona jest druga odsłona kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”.