Nowy sos Carolina Mayo od Fanex

Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Carolina Mayo to nowy, majonezowy sos z papryką chili Carolina Reaper w roli głównej, której ostrość szacuje się na ok. 1,5 mln w skali Scoville’a. To idealny wybór dla fanów ostrych, street-food’owych smaków.
Nowy sos paprykowy Carolina Mayo jest zdecydowanie jednym z najbardziej pikantnych produktów oferowanych przez Fanex - lidera w produkcji sosów i dodatków dla branży HoReCa. Już sama nazwa sosu odsłania nieco jego oblicze a fakt, że papryczka Carolina Reaper zdetronizowała najostrzejszą paprykę Trinidad Scorpion, podwaja świadomość o pikantności produktu. Nowa receptura o naprawdę ostrym smaku jest odpowiedzią polskiej marki na zmieniające się oczekiwania klientów, którzy coraz częściej sięgają po egzotyczne smaki z dużą nutą pikanterii. Produkt skierowany jest do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa, ale dostępny jest także w sklepie online Fanex.
Majonezowy Sos Carolina Mayo z mocnym udziałem kultowej papryki Carolina Raper, to idealny wybór dla fanów pikantnych smaków. Z pewnością znajdzie swoje miejsce w tradycyjnie przygotowywanych burgerach, zarówno tych mięsnych, jak i wegetariańskich; w różnego rodzaju serwowanych na zimno i gorąco sandwich’ach, a także jako dodatek do chrupiących przekąsek takich, jak np. złocistych nuggetsów, czy też nieodłącznych podczas kinowych seansów nachos’ów. Sos oprócz wyrazistej pikantności, charakteryzuje się kremową konsystencją oraz miłą dla oka jasno-różową, wręcz „łososiową” barwą.
- Nasz sos paprykowy Carolina na bazie pomidorowej, od dłuższego czasu podbija polski rynek. Klienci lubiący pikantne jedzenie, wręcz uwielbiają ten sos. Postanowiliśmy więc pójść za ciosem i wprowadzić także majonezową wersję tej receptury. Tak właśnie powstał sos Carolina Mayo. Nasza nowa kompozycja to jednak nie tylko ostrość, ale tak jak w przypadku każdego innego wyrobu naszej marki, także bogaty smak przypraw i przyjemny aromat. Mamy nadzieję, że Klienci zasmakują w naszej nowej propozycji – mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. Kluczowych Klientów w Fanex Sp. z o.o.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.