BWT Polska inicjuje Klub Instalatorów BWT
Głównym celem programu BWT Club Mate, sip by sip jest stworzenie społeczności fachowców, którzy cenią sobie nie tylko profesjonalizm w swoim działaniu, ale także pragną być blisko ludzi związanych z branżą.
Firma BWT Polska od początku swojego istnienia dostarcza najlepsze na rynku produkty uzdatniania wody, które są gwarancją niezawodności i bezpieczeństwa. Klub instalatorów BWT Club Mate, sip by sip jest odpowiedzią BWT Polska na potrzeby klientów, którzy pod czujnym, fachowym okiem ekspertów BWT Polska chcą doskonalić swój warsztat z zakresu instalacji wodnych, jednocześnie czerpiąc wiedzę i doświadczenie od innych członków klubu.
Co więcej, każdy instalator, który dołączy do klubu, może liczyć na dostęp do materiałów edukacyjnych, zaproszeń na kursy i szkolenia czy ekskluzywnych promocji, takich jak „Uruchamiaj i Zarabiaj”. Aktualna promocja pozwala zyskać 100 bądź 50 złotych na karcie podarunkowej, w zamian za pierwsze uruchomienie zmiękczacza BWT.
Aby zostać członkiem klubu wystarczy ukończyć bezpłatne szkolenie organizowane w siedzibie BWT Polska obejmujące teorię oraz praktykę z zakresu instalacji wodnych, uruchamiania urządzeń BWT oraz doboru odpowiedniej technologii. Szkolenie kończy się otrzymaniem certyfikatu, który uprawnia do realizowania zleceń BWT.
Dołącz do społeczności BWT Club Mate, sip by sip i zyskaj dostęp do ekskluzywnych promocji, wydarzeń specjalnych oraz wsparcia kolegów z branży.
Zapisz się do klubu już dziś: https://tiny.pl/wp1hc
BWT – For You and Planet Blue.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.