Poznaj limitowaną edycję przysmaków od M&M’s®!
Z myślą o Wielkanocy Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów kultowej marki M&M’s®. Wyglądem i formą z pewnością zainspirują one chwile codziennego szczęścia w tym wyjątkowym okresie. Produkty doskonale sprawdzą się jako słodkie przekąski do dzielenia się z bliskimi oraz jako element kolorowych świątecznych dekoracji.
Na sklepowych półkach można już znaleźć M&M’s Speckled Eggs - jajeczka z czekolady pokryte nakrapianą skorupką. Dzięki pastelowym, wiosennym barwom doskonale wpasowują się w klimat Świąt oraz popularny od kilku lat trend dekoracyjny. Produkty dostępne są w dwóch wariantach opakowań: 45g oraz 80g.
Nie zabrakło także M&M's Choco Moulded Eggs, czyli czekoladowych jajeczek z zatopionymi w środku kolorowymi drażetkami M&M’s®. Każde jajeczko z paczki zapakowane jest pojedynczo, dzięki czemu można ich użyć np. jako dekoracji wielkanocnego koszyczka. Co więcej, świetnie sprawdzą się podczas świątecznej zabawy w poszukiwanie jajek, która z roku na rok zyskuje coraz większą popularność w Polsce. Produkt dostępny jest w opakowaniu 70g.
Dodatkowo, w tegorocznej ofercie świątecznej pojawiły się dwa nowe produkty – czekoladowe figurki wypełnione małymi drażetkami M&M’s®. Ich forma inspirowana jest tradycją wielkanocnego zajączka. Przysmak dostępny jest w dwóch zabawnych wzorach – z kurczątkiem oraz właśnie z zajączkiem.
Produkty M&M’s® z wielkanocnej edycji limitowanej są już dostępne w szerokiej dystrybucji. Dodatkowo, w wybranych sklepach w okresie przedświątecznym pojawią się specjalne, wielkanocne ekspozycje marki.
DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Przemysł
Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]
Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.
Farmacja
Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi
Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.