Ze Snickers® ogarniesz zimę. Ruszyła nowa kampania outdoorowa kultowej marki!
Snickers® po raz kolejny udowadnia, że głodni nie jesteśmy sobą. Z początkiem lutego ruszyła ogólnopolska kampania marki, która w zimowym okresie będzie widoczna na setkach nośników w największych miastach Polski oraz popularnych górskich kurortach. Ferie w mieście czy w górach? Już nie musisz się zastanawiać – Snickers® będzie wszędzie.
Pomimo kapryśnej aury sporty zimowe wciąż biją rekordy popularności. Podczas zaledwie godzinnej jazdy na nartach lub snowboardzie można spalić nawet do 500 kcal[1]. Warto więc mieć przy sobie smakowitą, energetyczną przekąskę. O tym, że podczas szaleństw na stoku „głodny nie jesteś sobą”, a nawet zimą w mieście lepiej „ogarnia się” i „nadąża” ze Snickers®, przypomina 700 nośników outdoorowych, rozmieszczonych w największych miastach oraz znanych miejscowościach górskich min. w Zakopanem, Szczyrku czy Krynicy. Kultowy baton chce towarzyszyć nam wszędzie tam, gdzie dawka energii jest ważna – gdy zjeżdżasz, pędzisz przez miasto, czy jedziesz na ferie. Formaty OOH w ramach zimowej kampanii można zobaczyć na stokach narciarskich, przystankach autobusowych (również z niestandardową wersją z lustrami), przy drogach czy w galeriach handlowych. Kampanii towarzyszą trzy dedykowane hasła – najbardziej znane „Głodny nie jesteś sobą” w górach oraz „Nie nadążasz? Zjedz Snickers®!” i „Nie ogarniasz? Zjedz Snickers®!” w aglomeracjach miejskich.
Marka Snickers® docenia wkład ratowników górskich, którzy z poświęceniem dbają o zdrowie i życie wielbicieli gór. Aby choć trochę wesprzeć ich w codziennej pracy, wymagającej zaangażowania, doświadczenia, ale i energii, podarowała im porcję kultowych batonów. Wszystko po to, aby w szczycie zimowego sezonu ratownicy górscy nie byli głodni i zawsze byli sobą.
Kreacje graficzne zimowej kampanii Snickers stworzył Brandcomm, za zakup mediów odpowiedzialny jest Mediacom, a działania PR realizuje agencja Garden of Words.
[1] Narodowe Centrum Edukacji Żywieniowej „Ruch – jak, ile i gdzie?”. pzh.gov.pl. Dostęp online: 14.01.2022

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy
Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Transport
Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.