Onesano uruchamia nową platformę e-commerce
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Producent naturalnych suplementów diety, onesano stawia na e-commerce, wprowadzając zupełnie nową platformę sprzedażową. Poprzez stronę www.onevital.pl, można nabyć wszystkie produkty marki skierowane do ludzi. To jednak nie koniec zmian.
Nowa platforma e-commerce to nowe możliwości dla konsumentów. Zakupy można realizować między innymi w modelu subskrypcyjnym, który niesie za sobą promocje oraz atrakcyjne ceny. Ponadto, uruchomiono dedykowaną ankietę, ułatwiającą podjęcie decyzji zakupowej oraz dobór produktów pod kątem indywidualnych preferencji i potrzeb.
Wegańskie kapsułki
Kolejnym krokiem jest wprowadzenie znanego już suplementu diety EstroVita z bioestrami kwasów omega -3,-6,-9 w zupełnie nowej odsłonie. Produkty wspierające pielęgnację skóry są teraz dostępne w formie wegańskich kapsułek w cenie bazowej 99 zł. Można je nabyć online, a także stacjonarnie w sieci sklepów Superpharm. Już w czerwcu pojawią się także w innych sklepach partnerskich.
Koncentrujemy się na potrzebach naszych klientów i zależy nam na ich wygodzie. Preferujemy holistyczne podejście, w którego centrum znajduje się człowiek. Nowa platforma e-commerce stanowi dla nas kolejny krok naprzód w budowie wiodącej pozycji na rynku suplementów. Już wkrótce w naszej ofercie pojawią się kolejne nowości. Wprowadzamy również nowe, ekologiczne opakowania i odświeżamy design, który jeszcze bardziej oddaje ducha naszej marki – mówi Dominika Kowalczyk, prezeska onesano.
Kapsułki EstroVita to suplement diety w innowacyjnej formie wegańskich kapsułek. Dostępne są dwie wersje – EstroVita Teen Skin stworzona z myślą o pielęgnacji nastoletniej, wymagającej skóry oraz EstroVita Skin z myślą o pięknej i zdrowej skórze.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje
Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.