Onesano uruchamia nową platformę e-commerce
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Producent naturalnych suplementów diety, onesano stawia na e-commerce, wprowadzając zupełnie nową platformę sprzedażową. Poprzez stronę www.onevital.pl, można nabyć wszystkie produkty marki skierowane do ludzi. To jednak nie koniec zmian.
Nowa platforma e-commerce to nowe możliwości dla konsumentów. Zakupy można realizować między innymi w modelu subskrypcyjnym, który niesie za sobą promocje oraz atrakcyjne ceny. Ponadto, uruchomiono dedykowaną ankietę, ułatwiającą podjęcie decyzji zakupowej oraz dobór produktów pod kątem indywidualnych preferencji i potrzeb.
Wegańskie kapsułki
Kolejnym krokiem jest wprowadzenie znanego już suplementu diety EstroVita z bioestrami kwasów omega -3,-6,-9 w zupełnie nowej odsłonie. Produkty wspierające pielęgnację skóry są teraz dostępne w formie wegańskich kapsułek w cenie bazowej 99 zł. Można je nabyć online, a także stacjonarnie w sieci sklepów Superpharm. Już w czerwcu pojawią się także w innych sklepach partnerskich.
Koncentrujemy się na potrzebach naszych klientów i zależy nam na ich wygodzie. Preferujemy holistyczne podejście, w którego centrum znajduje się człowiek. Nowa platforma e-commerce stanowi dla nas kolejny krok naprzód w budowie wiodącej pozycji na rynku suplementów. Już wkrótce w naszej ofercie pojawią się kolejne nowości. Wprowadzamy również nowe, ekologiczne opakowania i odświeżamy design, który jeszcze bardziej oddaje ducha naszej marki – mówi Dominika Kowalczyk, prezeska onesano.
Kapsułki EstroVita to suplement diety w innowacyjnej formie wegańskich kapsułek. Dostępne są dwie wersje – EstroVita Teen Skin stworzona z myślą o pielęgnacji nastoletniej, wymagającej skóry oraz EstroVita Skin z myślą o pięknej i zdrowej skórze.
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego w Polsce
Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.