Komunikaty PR

X edycja Deweloperzy Dzieciom wystartowała

2021-12-15  |  12:00
Biuro prasowe

Firmy deweloperskie znów nie zawiodły. Akcja Deweloperzy Dzieciom wystartowała, niosąc uśmiech, pozytywne wartości i energię dla wszystkich podopiecznych domów dziecka –zarówno w Poznaniu, jak i w Wielkopolsce. W tym trudnym dla wszystkich roku pomoc otrzymają wychowankowie aż 9 domów dziecka, to blisko 100 dzieci. - Dobre serce oraz niesienie pomocy potrzebującym nie zna granic. Bez względu na okoliczności, również w tym roku chcemy pomóc jak największej liczbie dzieci. Trwająca pandemia nie ułatwia nam życia, ale znów działamy – mówią jednym głosem organizatorzy i darczyńcy. W jubileuszową, dziesiątą akcję Deweloperzy Dzieciom zaangażowało się aż 40 firm.

 

Deweloperzy Dzieciom to jedyna w Polsce inicjatywa dobroczynna, łącząca przedstawicieli branży deweloperskiej na taką skalę i jednocześnie w tak szczytnym celu, mianowicie niesienia pomocy potrzebującym dzieciom z domów dziecka. Wcześniejsze akcje odbywały się w miejscach, gdzie dzieci mogły pobawić się, pozytywnie naładować baterie, ale też nauczyć się interesujących rzeczy. Oczywiście były też odwiedziny Świętego Mikołaja, który przynosił worek pełen prezentów. - Okrągły jubileusz, w naszym zamyśle miał być powodem zorganizowania eventu z adekwatną galą i uroczystym charakterem. Niestety, trwająca pandemia koronawirusa, a tym samym szereg obostrzeń i przeciwności, a także troska o uczestników, tych mniejszych i większych, powoduje, że takie plany musimy odłożyć na później. Podobnie jak w IX odsłonie akcji, dzieci z rodzinnych i publicznych Domów Dziecka otrzymają prezenty, a ich przekazanie już trwa – mówi Hubert Maćkowiak z firmy Mission Public Relations, która jest pomysłodawcą i organizatorem akcji.

Lista zaangażowanych w pomoc przedstawicieli branży mieszkaniowej jest długa. Takie świadectwo pokazuje, że w każdej firmie, bez względu na jej wielkość, czy sukcesy, pracują ludzie z wielkimi sercami – otwartymi na potrzeby innych. Do X edycji włączyli się: Agrobex, Area Development, Artbud, ArtLocum, Ataner, Constructa Plus, Cordia, Dombud Development, Dom-Eko, EBF Development, Fludra Development, Gravis Developer, Greenbud Development, Grupa Inwest, Inwestycje Wielkopolski, Jakon Inwest, KDM Deweloper, KM Building, Konimpex-Invest, KosDom, Lepiko Developer, Linea Deweloper, Mak-Dom, Monday Development, Nexity, Nickel Development, NovaForm, Nowa Murowana, Planetbud Development, Proxin, Quadro Development, Rehaz, Robyg, Skaland, Sky Investments, Spravia, UWI, Villa Developer, Vinci Immobilier, Virke.

 

Pandemia. Zjawisko, które towarzyszy nam każdego dnia, od niemal dwóch lat. Szereg obostrzeń, smutek, niepewność, często cierpienie. W takich okolicznościach zaangażowanie w społeczną odpowiedzialność biznesu nabiera jeszcze głębszego sensu. - Cieszymy się, że tak szczytna akcja z sukcesem jest co roku kontynuowana. Mimo czasów pandemii, nie możemy zapominać o potrzebujących, oczekiwania na świąteczny czas nie zmieniają się, mimo okoliczności. Magia Świąt ma wielką moc, którą potęgują dziecięce marzenia. Cieszymy się, że choć trochę możemy pomóc je spełniać, uczestnicząc w akcji. Kierujemy się zasadą „biznes to nie wszystko”. Pomagajmy, branża deweloperska ma duży potencjał na podjęcie takich działań – wspomina Agata Krzesińska, Menedżer ds. marki Konimpex-Invest.

Blisko 100 wychowanków z 9 rodzinnych i publicznych domów dziecka tuż przed Świętami Bożego Narodzenia odwiedzi Święty Mikołaj, a także wręczy wyjątkowe prezenty, które ufundowali przedstawiciele firm deweloperskich. - Panująca pandemia ma wpływ na każdego z nas. Dotyczy to również wychowanków domów dziecka, bez względu na wiek. Cieszymy się, że jako deweloper o dużych możliwościach, możemy dołożyć swoją cegiełkę, by budować radość – mówi Marcin Ostojski z firmy KDM Deweloper.

Jak co roku, organizatorzy mogą liczyć na patronat ze strony Oddziału Poznańskiego Polskiego Związku Firm Deweloperskich. Z ramienia tej organizacji do Deweloperzy Dzieciom dołączyło 17 firm. - Pomaganie uzależnia, a grudzień w naszym kalendarzu zawsze oznacza aktywne zaangażowanie w inicjatywę Deweloperzy Dzieciom. Otaczamy akcję patronatem tytularnym, w pełni podpisując się pod jej ideami - podsumowuje Lucyna Jarczyńska, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu firmy Agrobex, pełniąca jednocześnie funkcję wiceprezesa zarządu Oddziału Poznańskiego PZFD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Maczfit z nowym Prezesem Biuro prasowe
2024-08-02 | 15:30

Maczfit z nowym Prezesem

Nicolas Jedraszak w kwietniu br. objął stanowisko Prezesa Zarządu firmy Maczfit. Nicolas jest ekspertem z zakresu budowania skutecznych kanałów sprzedaży
Media Grupa Publicis będzie zarządzać budżetem mediowym MediaMarkt Polska!
2024-07-15 | 10:30

Grupa Publicis będzie zarządzać budżetem mediowym MediaMarkt Polska!

Od października 2022 r. MediaMarktSaturn używa terminu "Experience Electronics" do opisania swojego repozycjonowania oraz szerokiego zakresu usług oferowanych klientom. W ramach
Media Terrano S/R – wiele możliwości w minimalistycznym designie
2023-08-17 | 13:40

Terrano S/R – wiele możliwości w minimalistycznym designie

Ponadczasowy, minimalistyczny design, a w nim wysoce energooszczędne moduły LED, które doskonale oświetlają wnętrze. Nowa lampa Lena Lighting - Terrano S/R - zaskakuje szerokimi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.