Komunikaty PR

Daniel Kajak dołączył do zarządu SentiOne

2022-04-11  |  01:00
Biuro prasowe

 

Daniel Kajak od 2016 roku odpowiadał za tworzenie i egzekucję działań sprzedażowych w regionie Europy Środkowo Wschodniej. W tym czasie skupiał się na ekspansji na kolejne rynki europejskie, budując zespoły, struktury sprzedażowe i rozpoznawalność marki w Czechach, na Węgrzech oraz Skandynawii. Do 2021 roku SentiOne, zwiększyła przychody ponad sześciokrotnie, dzięki skutecznej sprzedaży usług monitoringu internetu do marek FMCG, agencji marketingowych i PRowych w ponad 75 krajach na świecie. Przychody za 2021 rok wyniosły 17 mln złotych.

 

Na nowym stanowisku, Daniel Kajak poszerzy swój zakres obowiązków o nadzór zarówno nad źródłami pozyskiwania nowych przychodów jak i utrzymaniem istniejącej grupy klientów w ramach linii biznesowej SentiOne Listen, czyli usług monitoringu internetu. Obecnym celem jest tworzenie krótko i długoterminowej strategii w ramach dalszej ekspansji na rynki Ameryki Południowej i Europy Zachodniej.

 

W 2022 roku SentiOne planuje rozwój produktu o analizę kanałów własnych oraz szybszą i mądrzejszą analitykę social mediów dzięki zaawansowanej sztucznej inteligencji. W najbliższych miesiącach planujemy skupić się właśnie na dalszym rozwijaniu platformy SentiOne Listen w kierunku analizy własnych kanałów marek. Chcemy, by stała się unikalnym narzędziem analitycznym pozwalającym na jednoczesne całościowe monitorowanie Internetu oraz własnych kanałów firm w social media, a także do wielokanałowej obsługi klienta - mówi Daniel Kajak, nowy Chief Revenue Officer w SentiOne.

 

SentiOne już od 10 lat rozwija swoje algorytmy sztucznej inteligencji, które doskonale rozumieją ludzkie intencje i są w stanie wskazać towarzyszące im emocje - radość, smutek, złość, rozczarowanie, a nawet sarkazm. Każdego dnia gromadzą i analizują ponad 40 mln wzmianek z domen publicznych z całego świata, takich jak media społecznościowe, fora, serwisy informacyjne czy blogi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Terrano S/R – wiele możliwości w minimalistycznym designie Biuro prasowe
2023-08-17 | 13:40

Terrano S/R – wiele możliwości w minimalistycznym designie

Ponadczasowy, minimalistyczny design, a w nim wysoce energooszczędne moduły LED, które doskonale oświetlają wnętrze. Nowa lampa Lena Lighting - Terrano S/R - zaskakuje szerokimi
Media IPG Health poszerza specjalistyczną ofertę w Polsce
2023-08-09 | 10:00

IPG Health poszerza specjalistyczną ofertę w Polsce

IPG Health rozszerza swój innowacyjny pakiet specjalistycznych usług na Europę, by wspierać rozwój i wzmacniać wpływ klientów w regionie. Ulepszony pakiet obejmuje
Media McCANN Poland nr 1 na świecie w rankingu Cannes Lions for Good
2023-06-29 | 10:00

McCANN Poland nr 1 na świecie w rankingu Cannes Lions for Good

McCANN Poland został uznany agencją kreatywną roku w kategorii Cannes Lions for Good 2023 podczas tegorocznego Cannes Lions International Festival of Creativity. Agencja została

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.