Komunikaty PR

Nowa strategia rozwoju platformy informacyjnej NEWSME.PL

2021-04-26  |  01:00
Biuro prasowe

Informacja prasowa z dnia 26.04.2021r.

 

Nowa strategia rozwoju platformy informacyjnej NEWSME.PL

Po trzech latach obecności na rynku mediów newsme.pl ze swoją aktywną i oddaną społecznością budowaną przez cały ten czas decyduje
się na intensyfikację oraz dynamizację działań. W tym celu przedstawia nową strategię rozwoju z zachowaniem esencji ducha marki – tak wewnątrz, jak i zewnątrz. To kompleksowy i gruntowny proces rozbudowy, wykorzystujący dotychczasowy unikalny charakter medium oraz ambitne plany na przyszłość.

Jedno się nie zmienia – codziennie o 7:30 rano, przez 5 dni w tygodniu, czytelniczki newsme.pl bezpłatnie otrzymują 5 wyselekcjonowanych
i wartościowych newsów. Tych najważniejszych, od polityki, gospodarki, tematów społecznych, po najważniejsze doniesienia ze świata nauki, kultury i technologii.

Zaangażowanie autorek projektu w wieloaspektowy rozwój platformy oraz ich dążenie do zaspokojenia galopującej wręcz w społeczeństwie potrzeby higieny informacyjnej to siła napędowa przyszłych działań newsme.pl. Nierozłączną składową strategii jest jednocześnie serwowanie odbiorczyniom niezbędnej ilości informacji w takiej formie, aby pozwalała im mieć WIEDZĘ, WŁASNE ZDANIE, ŚWIADOMOŚĆ, RACJĘ oraz PRAWO WYBORU.

Nadrzędnymi elementami strategii rozwoju newsme.pl nacechowanymi otwartością w postrzeganiu obecnej rzeczywistości i otaczającego
nas świata są następujące płaszczyzny:

  • Wejście na rynek mediów z ofertą sprzedaży powierzchni newsowej na potrzeby działań marketingowych firm i instytucji  poprzez nawiązanie współpracy z domami mediowymi i innymi podmiotami w zakresie B2B.
  • Stała rozbudowa i rozwój społeczności newsme.pl oraz intensyfikacja kontaktu z czytelniczkami poprzez włączenie do komunikacji takich narzędzi on-line jak webinary, czy podcasty, a gdy będzie to tylko możliwe spotkań, konferencji i innych projektów na żywo
    z udziałem wielu znanych i cenionych za swe wybitne osiągnięcia osób.
  • Umacnianie i poszerzanie rozpoznawalności platformy newsme.pl zarówno online jak i offline jako innowacyjnego medium kierowanego głównie do kobiet.
  • Zwrócenie uwagi społeczeństwa na niezwykle ważną kwestię higieny informacyjnej, eliminacji nadmiaru bodźców i wartości z nich płynących w ramach wizji i misji związanej z selekcją tych informacji.
  • Realizacja ogólnopolskiej kampanii CSR opracowanej wraz z Fundacją „Żebyś wiedziała” we współpracy z cenionymi ekspertami dotyczącej higieny informacyjnej Polek, ich dostępu do informacji, dostępu do inicjatyw społecznych, do wyrażania własnej opinii, do wyższych stanowisk, do równości płac, etc.

Ważnym punktem, choć niezupełnie nowym w działaniach newsme.pl jest także mocne skupienie się na edukacyjno-społecznej komunikacji, oraz szerzeniu proobywatelskiej postawy, podążając tym samym za oczekiwaniami odbiorczyń względem zaangażowania w ważne, nie tylko lokalne, ale i globalne tematy.

Twórczynie newsme.pl jako influencerki nowego typu, o odmiennym i innowacyjnym podejściu do treści i informacji stricte, w swoich działaniach przekonują, iż Polki mogą i chcą robić i wiedzieć więcej, lepiej, bardziej jakościowo. W swojej strategii inspirują nie tylko do świadomego, odpowiedzialnego życia, ale także do postaw prospołecznych, proekologicznych, szeroko rozumianej dbałości o siebie, troszcząc się o to, by kobiety w Polsce miały wiedzę o otaczającym je świecie, bez konieczności poświęcania na jej zdobycie zbyt wiele czasu.

„Mamy świadomość tego, jak wiele ról społecznych pełni współczesna kobieta. Wiemy też, że zwłaszcza w pandemii, czas na ich wypełnianie zwyczajnie się na siebie nakłada. Po dodaniu do tego jeszcze olbrzymiej ilości bodźców, jakie są nam dostarczane każdego dnia, często nacechowanych negatywnie, z tego obrazu wyłania się potrzeba odcięcia się od tego, co z pozoru wydaje się niepotrzebne - czyli od informacji o świecie. Jednak na dłuższą metę skutkuje to osławionym już syndromem FOMO, o społecznych konsekwencjach nie wspominając. Dlatego właśnie newsme.pl tak dobrze odpowiada na potrzeby Polek” – mówi Agata Kubasiewicz, jedna ze współzałożycielek newsme.pl. A druga – Magda Garbacz-Kajda – dodaje „Tylko wiedza o tym, co dzieje się wokół nas pozwala na podejmowanie świadomych decyzji. Zarówno tych ‘większych’ – w wymiarze obywatelskim, jaki i tych dotyczących nas i naszych najbliższych. Newsme.pl pozwala bez większego wysiłku zdobyć niezbędną wiedzę i pomaga łatwo przyswoić zjawiska zachodzące we współczesnym świecie”.

Silnie ugruntowana w wewnętrznej istocie newsme.pl strategia marki idealnie wyraża się w dotychczas realizowanych przez nią działaniach.
W połączeniu z prawdziwą pasją i zaangażowaniem twórczyń w realizację zaplanowanych projektów newsme.pl ma realne szanse na wysokie uplasowanie się na arenie mediów ogólnopolskich.

Za działania komunikacyjne platformy newsme.pl odpowiada agencja Magnifico Marketing&PR Consultants, która została partnerem newsme.pl w zakresie realizacji nowej strategii. Bogate portfolio agencji, jej doświadczenie budowane latami, ale przede wszystkim spójna z autorkami newsme.pl wizja rozwoju marki, były kluczowe przy podjęciu tej decyzji i nawiązaniu współpracy.

Więcej informacji na stronie www.newsme.pl                                                                                                 

Wszystkie zapytania prasowe prosimy kierować do agencji PR:

Agencja Magnifico Marketing & PR Consultants

Diana Wojcieska

T: +48 506909469
E: diana@magnifico.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Terrano S/R – wiele możliwości w minimalistycznym designie Biuro prasowe
2023-08-17 | 13:40

Terrano S/R – wiele możliwości w minimalistycznym designie

Ponadczasowy, minimalistyczny design, a w nim wysoce energooszczędne moduły LED, które doskonale oświetlają wnętrze. Nowa lampa Lena Lighting - Terrano S/R - zaskakuje szerokimi
Media IPG Health poszerza specjalistyczną ofertę w Polsce
2023-08-09 | 10:00

IPG Health poszerza specjalistyczną ofertę w Polsce

IPG Health rozszerza swój innowacyjny pakiet specjalistycznych usług na Europę, by wspierać rozwój i wzmacniać wpływ klientów w regionie. Ulepszony pakiet obejmuje
Media McCANN Poland nr 1 na świecie w rankingu Cannes Lions for Good
2023-06-29 | 10:00

McCANN Poland nr 1 na świecie w rankingu Cannes Lions for Good

McCANN Poland został uznany agencją kreatywną roku w kategorii Cannes Lions for Good 2023 podczas tegorocznego Cannes Lions International Festival of Creativity. Agencja została

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Infrastruktura

Polskie rolnictwo potrzebuje inwestycji infrastrukturalnych. Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń kolejowych

Brak inwestycji w porty i kolej ogranicza potencjał eksportu rolnego, oznacza też problem z tranzytem ukraińskiego zboża. Konieczna jest przede wszystkim budowa agroportów. – Mierzymy się z dużą nadwyżką zboża, którą trzeba wywieźć jak najszybciej, żeby zwolnić powierzchnie magazynowe do żniw na kolejny sezon, i w związku z tym potrzebne jest coraz szybsze tempo wywożenia – mówi Stefan Krajewski, wiceminister rolnictwa i rozwoju wsi. Część ekspertów zastanawia się jednak nad długofalowym uzasadnieniem takich inwestycji.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.