Biuro prasowe

INNOWACJE 2020-10-13

Fanex wspiera pikantną promocję na stacjach MOYA

Fanex – polski producent sosów i dodatków gastronomicznych dla branży HoReCa, wspiera najnowszą promocję w konceptach Caffe MOYA na stacjach paliw MOYA - „Więcej chilli taniej”.
Źródło informacji: Fanex
czytaj więcej
INNOWACJE 2020-10-12

Starbucks nawiązuje współpracę z Glovo, wprowadza dostawę kawy do domu

Po ponad trzymiesięcznym programie pilotażowym w 5 miastach, Starbucks nawiązuje współpracę z aplikacją Glovo i wprowadza bezkontaktową opcję dostawy wybranych produktów. Nowa metoda dzielenia się kawą dostępna jest w kawiarniach Starbucks na terenie całej Polski.
INNOWACJE 2020-10-05

Oryginalne smaki i krótki skład -nowe Czekolady Premium „Ziarna Świata” z Wawelu

Marka Wawel wprowadza do swojego portfolio nową linię gorzkich Czekolad Premium „Ziarna Świata”. Czekolady powstają z jedynie trzech składników i zamknięte są w eleganckich kartonikowych opakowaniach.
INNOWACJE 2020-09-24

Nowa Platforma B2B Fanex już dostępna

Fanex – polski producent sosów i dodatków gastronomicznych dla branży HoReCa, udostępnił klientom dedykowaną dla nich platformę B2B. System umożliwia szybkie zakupy online pełnej gamy produktów Fanex oraz submarek Tres Amigos i Fusion Spices.
Źródło informacji: Fanex
czytaj więcej
Handel INNOWACJE 2020-09-21

Skuteczny handel w Internecie jest oparty na pozytywnym doświadczeniu klienta

Skuteczny handel w Internecie jest oparty na pozytywnym doświadczeniu klienta (customer experience)
INNOWACJE 2020-09-21

Coś słodkiego i coś mlecznego – Wawel z kampanią czekolad

Wawel rusza z jesiennym wsparciem kategorii czekolad.
INNOWACJE 2020-09-16

Milka rusza z wyjątkową loterią „Wygrywaj i pomagaj z Milką”

Właśnie wystartowała nowa kampania marki Milka pod hasłem „Czas delikatności”, w ramach której ruszyła wyjątkowa loteria „Wygrywaj i pomagaj z Milką”. Tym razem konsumenci będą mieli okazję nie tylko do zdobycia nagród pieniężnych, ale także wsparcia potrzebujących.
INNOWACJE 2020-09-16

Marka Delicje dołącza do programu zrównoważonego pozyskiwania pszenicy Harmony

Od września na opakowaniach ciastek Delicje znajdzie się logo Harmony. To wiodąca inicjatywa firmy Mondelēz International, której głównym celem jest wspieranie bioróżnorodności i dobrych praktyk związanych z ochroną środowiska w zakresie bardziej zrównoważonej produkcji pszenicy.
INNOWACJE 2020-08-25

Oferta sosów Fanex w sieci sklepów Biedronka

Fanex – polski producent sosów oraz dodatków spożywczych dla branży HoReCa, nawiązał współpracę z siecią Biedronka. Dzięki temu, profesjonalne sosy używane w gastronomii, będą teraz szerzej dostępne także dla klienta detalicznego na terenie całej Polski.
Źródło informacji: Fanex
czytaj więcej
INNOWACJE 2020-08-04

Caffè Vergnano będzie sprzedawać kawę w opakowaniach z odzyskanego plastiku

Najpopularniejszy produkt z linii HoReCa Caffè Vergnano zyskał nowe, bardziej przyjazne środowisku opakowanie.
Źródło informacji: Open Media
czytaj więcej