Komunikaty PR

Milka rusza z wyjątkową loterią „Wygrywaj i pomagaj z Milką”

2020-09-16  |  14:00
Biuro prasowe

Warszawa, wrzesień 2020 r. – Właśnie wystartowała nowa kampania marki Milka pod hasłem „Czas delikatności”, w ramach której ruszyła wyjątkowa loteria promocyjna  „Wygrywaj i pomagaj z Milką”. Tym razem, kupując produkty Milka, konsumenci będą mieli okazję nie tylko do zdobycia atrakcyjnych nagród pieniężnych, ale także wsparcia organizacji charytatywnych.

„Ostatnie miesiące były dla wszystkich wielkim wyzwaniem. Udowodniły nam jednak, że potrafimy się jednoczyć i wspierać – będąc w zamknięciu czy izolacji, jednocześnie bardziej otworzyliśmy się na pomaganie innym. Milka, która od lat słynie z inspirowania Polaków do delikatnych gestów, postanowiła to wykorzystać i po raz kolejny zaplanowała działania wpisujące się w jej podstawowe wartości. Aby ułatwić konsumentom niesienie pomocy w prosty i skuteczny sposób, marka wystartowała właśnie z loterią z elementami akcji charytatywnej” – mówi Krzysztof Dłużniewski, Brand Manager Tablets w Mondelēz International.

Loteria, która ruszyła w ramach kampanii „Czas delikatności” daje szansę na zdobycie codziennie 5 000 zł lub nagrody głównej w wysokości 100 000 zł dla siebie, a także – co naważniejsze – umożliwia wsparcie potrzebujących. Biorący w niej udział konsumenci, mogą pomóc organizacjom charytatywnym wybranym spośród trzech działających na rzecz osób starszych (Stowarzyszenie mali bracia Ubogich przyjaciele osób starszych), dzieci (Fundacja CZERWONE NOSKI Klaun w szpitalu) i zwierząt (Fundacja Zwierzęca Polana). Milka przekaże organizacjom 400 000 zł, proporcjonalnie do liczby oddanych głosów. W ten sposób marka chce zwrócić uwagę Polaków na potrzebę dzielenia się, a także zachęcić do gestów serdeczności i pomocy innym.

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy kupić produkt marki Milka[1] i w terminie od 1 września do 31 października zarejestrować paragon lub fakturę imienną na stronie www.pomagajzmilka.pl, gdzie dostępny jest  regulamin loterii. Kolejnym krokiem jest dobrowolne wskazanie celu charytatywnego. W loterii można wziąć udział wielokrotnie, za każdym razem wybierając inny podmiot. 

Za strategię komunikacji odpowiada agencja Ogilvy, za obsługę loterii IQ Marketing. Strategią oraz zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

 


[1] Za wyjątkiem wybranych produktów marki Milka, takich jak: lody, serki, jogurty oraz Mleczna Kanapka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Transport

Dostawy elektrykiem w centrum Warszawy. DACHSER wprowadził do Polski swój bezemisyjny program

Drogowy, morski, lotniczy i kolejowy transport towarów odpowiada dziś za około 8 proc. światowych emisji CO2, a po uwzględnieniu infrastruktury logistycznej takiej jak magazyny czy porty udział ten wzrasta do 11 proc. – wynika z danych Massachusetts Institute of Technology. Transformacja sektora transportowego ma więc istotne znaczenie dla redukcji emisji, a wśród kluczowych działań przewoźników jest elektryfikacja ich flot. Firma logistyczna DACHSER wprowadza w Polsce zrównoważoną koncepcję bezemisyjnych dostaw i uruchamia dostawy elektrykiem w centrum Warszawy.

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.