Komunikaty PR

Coś słodkiego i coś mlecznego – Wawel z kampanią czekolad

2020-09-21  |  14:13
Biuro prasowe

Wawel rusza z jesiennym wsparciem kategorii czekolad. W połowie września do telewizji wróciły spoty reklamowe marki, promujące czekolady Gorzką 70% cocoa oraz Big Milk, zaś w październiku do większych zakupów zachęcać będzie konkurs dla konsumentów.

 

15-sekundowe spoty telewizyjne Wawelu ze znanymi bohaterami marki podkreślają, iż zawsze, gdy mamy ochotę na „coś mlecznego” lub „coś słodkiego”, idealną propozycją są czekolady. Reklamy prezentują Czekoladę Big Milk, czyli tegoroczną nowość Wawelu oraz Czekoladę Gorzką 70% cocoa, która od lat jest na liście bestsellerów producenta. 

Spoty reklamowe od 14 września emitowane są w wiodących stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne). Filmy przygotowało Studio Produkcyjne Lemon, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mets.

Z kolei od października całą kategorię czekolad wspierać będzie nowy konkurs dla konsumentów „Jedna to za mało”. Jego mechanizm zakłada premiowanie większych zakupów i zachęca miłośników słodyczy do zapoznania się z bogatym portfolio czekolad z Wawelu, zarówno tych klasycznych 100g - pełnych i nadziewanych, dużych - w oryginalnej formie z całusami oraz gorzkich czekolad Premium z wysoką zawartością ziarna kakaowca z certyfikatem Rainforest Alliance.

 

Linki do spotów:

https://www.youtube.com/watch?v=gL0bRRf3ODU

https://www.youtube.com/watch?v=N8AKOoNAsIM

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Oferta „Niska cena cały rok w Costa Coffee Biuro prasowe
2021-03-05 | 12:12

Oferta „Niska cena cały rok" w Costa Coffee

Przygotowując ofertę „Niska cena cały rok” Costa Coffee połączyła wyśmienity smak i najwyższą jakość produktów z przystępnymi cenami. Od rozgrzewających kaw,
Handel Wiosenne nowości od Wawelu
2021-02-22 | 15:00

Wiosenne nowości od Wawelu

Zbliża się wiosna, a wraz z nią na półkach sklepowych pojawiają się słodycze z sezonowej oferty od firmy Wawel. To znane i cenione przez konsumentów produkty w wiosennej
Handel Green Factory wprowadza do Polski robota sałatkowego
2021-02-19 | 17:20

Green Factory wprowadza do Polski robota sałatkowego

Vending, czyli zautomatyzowana forma zaopatrywania konsumenta w produkty, to nie od dziś znany w Polsce sposób sprzedawania pożywienia i nie tylko. Dużą popularnością, zwłaszcza

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Medycyna

Przyspiesza cyfryzacja polskiej służby zdrowia. Powstaje centralna baza wszystkich przypadków nowotworów

Już za niewiele ponad rok w miejsce działającego od lat 50. Krajowego Rejestru Nowotworów ma powstać elektroniczny rejestr pod nazwą e-KRN+. To doskonała informacja dla lekarzy onkologów i pacjentów chorych na nowotwory. Dzięki cyfryzacji zbieranych od kilkudziesięciu lat informacji na temat przypadków chorób onkologicznych nowa platforma ułatwi kreowanie polityki onkologicznej w Polsce. Rejestr pozwoli na publiczny dostęp do danych pacjenta na poziomie centralnym, ale dane osobowe będą zanonimizowane. Eksperci i lekarze będą mieli łatwiejszy dostęp do danych w celu analizy profilaktyki leczenia, jak również epidemiologii.

Kosmos i lotnictwo

W 2025 roku ruszy budowa pierwszej prywatnej stacji kosmicznej. Amerykański start-up chce wytworzyć w kosmosie sztuczną grawitację [DEPESZA]

Świat wkracza w nową erę turystyki kosmicznej. NASA w styczniu 2022 roku otworzy Międzynarodową Stację Kosmiczną dla trzech turystów, których dostarczy rakieta SpaceX. Orion Span zaproponował czterogwiazdkowy hotel kosmiczny o nazwie Aurora Station, który ma przyjąć pierwszych gości w 2022 roku. Gateway Foundation, start-up z Kalifornii, planuje prawdopodobnie najbardziej ambitny projekt. W 2025 roku chce rozpocząć budowę prywatnej stacji kosmicznej Voyager ze sztuczną grawitacją. – To będzie kolejna rewolucja przemysłowa – przekonuje John Blincow, dyrektor generalny Gateway Foundation.