Biuro prasowe
WHIRLPOOL EMEA WYBIERA WPP JAKO PARTNERA W OBSZARZE KOMUNIKACJI
WHIRLPOOL EMEA WYBIERA WPP JAKO PARTNERA W OBSZARZE KOMUNIKACJI
INNOWACJE
2020-08-28
Innowacja na rynku przesyłek listowych: Speedmail wprowadza GPS on-line
Dzięki systemowi GPS on-line proces doręczania przesyłek można nadzorować w czasie rzeczywistym, a tym samym lepiej monitorować trasy doręczeń oraz zwiększać ich skuteczność.
Źródło informacji: Good One PR
czytaj więcej
INNOWACJE
2020-07-28
Polski No Fluff Jobs na czeskim rynku
Dzięki publikacji wystandaryzowanych i porównywalnych ofert pracy portal No Fluff Jobs szybko zyskał popularność wśród specjalistów IT w Polsce i na Węgrzech. Od lipca rozpoczął swoją działalność także na rynku czeskim
Źródło informacji: Rocket Science
czytaj więcej
INNOWACJE
2020-07-18
Szklane biurowce nie opustoszeją – 70% pracowników chce powrotu do biur
Czy pracownicy w ogóle będą chcieli zrezygnować z home office, by wrócić do miejsca pracy w biurowcu? 70% z nich twierdzi, że chce powrotu do biura.
Źródło informacji: .
czytaj więcej
Technologie pomagają w rozwoju firm ubezpieczeniowych
Nowe oczekiwania i potrzeby klientów oraz rosnąca konkurencja na rynku ubezpieczeń przyczyniają się do wzrostu zainteresowania firm ubezpieczeniowych innowacjami technologicznymi.
INNOWACJE
2020-06-03
Nowa strona internetowa Adamedu
Adamed, firma farmaceutyczno-biotechnologiczna, we współpracy z e-point S.A., uruchomiła najbardziej nowoczesny w swojej branży międzynarodowy serwis internetowy – dostępny aż w 10 wersjach językowych.
INNOWACJE
2020-06-01
Bon 1000 Plus – Polish Outdoor Group do rządu RP. Badanie branży outdoorowej
26 maja odbyła się konferencja w sprawie „Pozyskiwania środków finansowych dla branży turystycznej”. Na początku maja POG zwróciło się do m.in. Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i Ministra Rozwoju z postulatem uwzględnienia branży outdoor w programie wsparcia dla turystyki.
INNOWACJE
2020-05-20
Rynek pracy IT w dobie pandemii. Benefity nie znikają, kandydaci wybierają B2B
Ponad 70 proc. osób, zanim zdecyduje się przystąpić do procesu rekrutacyjnego, starannie sprawdza informacje o pracodawcy - wynika z raportu No Fluff Jobs „Doświadczenia kandydatów IT”.
Źródło informacji: Rocket Science
czytaj więcej
INNOWACJE
2020-04-30
Włącz się do akcji Brother | Razem wspieramy walkę z Covid-19
Warszawa, 29.04.2020 r. – Brother uruchamia akcję „Razem przeciwko Covid-19 | Dołącz do nas”. Dealerzy, którzy od 14 kwietnia do 15 maja 2020 r. kupią dedykowane biznesowi modele Brother z dystrybucji, przyczynią się do wsparcia walki z epidemią koronawirusa.