Komunikaty PR

Polski No Fluff Jobs na czeskim rynku

2020-07-28  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

W branży IT oczekiwania związane z jawnością widełek płac są najwyższe. Według raportu “Doświadczenia kandydatów w IT w 2020”** oczekuje ich 87 proc. osób. Tymczasem wciąż aż 71 proc. specjalistów z branży IT nie znajduje informacji na temat wynagrodzenia w ogłoszeniach o pracę.

 

Polska, Węgry i  teraz Czechy

37  tys. ogłoszeń opublikowanych w ciągu 6 lat działaności No Fluff Jobs na polskim rynku.  Ponad 4000 firm, które zamieściły swoje oferty pracy.  W ciągu kilku lat No Fluff Jobs stał się portalem z największą liczbą transparentnych ofert dla branży IT. Miesięcznie odwiedza go 250 tys. unikalnych użytkowników. W rekordowym momencie tego roku, w szczycie pandemii, na stronie jednocześnie opublikowanych było ponad 2000 ogłoszeń o pracę. W 2019 roku No Fluff Jobs otworzył swój oddział w Budapeszcie. W lipcu firma zaczęła ekspansję na kolejny kraj - Czechy.

 

No Fluff Jobs był pierwszym portalem z ogłoszeniami o pracę dla branży IT w Polsce, który w każdym ogłoszeniu publikuje widełki wynagrodzeń. Do tej pory jest jedynym, w którym nie ma ani jednego ogłoszenia bez widełek.

 

- O transparentność w branży IT walczymy od 6 lat. Wiemy, że największe benefity z publikacji wynagrodzeń przez pracodawców to budowanie wiarygodności i zaufania do firmy. Bycie transparentnym po prostu się opłaca. W 85 proc. przypadków opinia na temat pracodawcy ma wpływ na decyzję potencjalnego pracownika.  65 proc. osób poszukujących pracy aplikuje w pierwszej kolejności do firm, które publikują widełki płacowe w ogłoszeniach**. Wiemy, że rynek czeski jest na to gotowy. Wejście na ten rynek to kolejny krok w rozwoju No Fluff Jobs i szerzeniu idei transparentnej rekrutacji w branży IT w Europie. -   mówi Tomasz Bujok, CEO No Fluff Jobs.

 

No Fluff Jobs  w Polsce znany jest również z kompleksowych raportów na temat polskiej branży IT: roczne raporty płac, sytuacja branży w czasie pandemii, kobiety w IT, oczekiwania specjalistów IT.  Wszystkie opracowania dostępne są na No Fluff Jobs Insights.  No Fluff Jobs jest także autorem takich formatów, jak Smoothie HR czy High Level Talks, w których specjaliści z branży poruszają tematy związane z zarządzaniem, rozwojem pracowników, efektywnością osobistą czy benefitami.

Najnowszy projekt portalu, No Fluff Jobs Masterclazz, powstał w odpowiedzi na potrzeby rynku. To kompleksowy kurs, skierowany do wszystkich specjalistów IT.  Celem kursu jest poprawienie efektywności indywidualnej i zespołowej, a także wzmocnienie motywacji. Dzięki temu pracownicy IT mogą stać się ekspertami, menedżerami z kompleksowo rozwiniętymi kompetencjami. Kurs obejmuje najważniejsze zagadnienia techniczne, rozwija umiejętności miękkie i uczy zrozumienia zasad rządzących biznesem.

 

Edukacja i transformacja branży IT, która w wielu dziedzinach jest prekursorem zmian, to ważny element misji portalu.

*Zapraszamy do zapoznania się z  ofertą na rynek czeski. W prawym górnym rogu strony należy wybrać właściwy kraj: https://nofluffjobs.com/cz

**Raport Candidate Experience. Doświadczenia kandydatów w IT w 2020 r: https://nofluffjobs.com/insights/raport-rekrutacja-doswiadczenia-kandydatow-w-it-w-2020-r/?fbclid=IwAR1bIKDQyEuq8Yfj_xWkV0chDcYfTtH1fZgMM254SAkEylHuFzY-q3PZWig

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Dobrze zaprojektowana strategia reklamowa nie może pomijać narzędzi, które budują rozpoznawalność marki w codziennym otoczeniu klienta. Jednym z najskuteczniejszych
Firma Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Firma 4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
2025-01-20 | 13:45

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland

Amazon Fulfillment Poland po raz czwarty z rzędu uzyskał certyfikat Top Employer, zdobywając najwyższe oceny w kluczowych obszarach HR. Wyróżnienie przyznano za kompleksową

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.