Biuro prasowe

INNOWACJE 2023-11-14

Polacy pracują prawie najwięcej w UE i piją mniej wody niż Europejczycy

Wyniki badań pokazują, że jesteśmy w czołówce najbardziej zapracowanych narodów w Europie. Pracujemy prawie 41 godz. tygodniowo.
Źródło informacji: Rocket Science
czytaj więcej
INNOWACJE 2023-11-14

Start zapisów na V spotkanie Food Working. Temat: „Nowe technologie i AI w branż

23 listopada w Studiu Co Nieco na warszawskiej Pradze eksperci zmierzą się z tematem nowych technologii i sztucznej inteligencji.
INNOWACJE 2023-11-14

H+H SUPERTERMO – sposób na superciepłe ściany

H+H SUPERTERMO to bloczki z betonu komórkowego służące do wznoszenia efektywnych energetycznie ścian konstrukcyjnych, osłonowych i wypełniających.
INNOWACJE 2023-11-13

Największe ryzyka i zagrożenia w branży faktoringowej

Jakie ryzyka może zabezpieczyć faktoring, a które ocenia faktor przed udzieleniem finansowania?
Źródło informacji: 2pr
czytaj więcej
INNOWACJE 2023-11-10

Kluczowa rola technologii w usprawnianiu współpracy podczas spotkań

Kluczowa rola technologii w usprawnianiu współpracy podczas spotkań
Złoty Laur Konsumenta na trzydziestolecie marki Sidolux
INNOWACJE 2023-11-09

Złoty Laur Konsumenta na trzydziestolecie marki Sidolux

Laur Konsumenta to jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju.
INNOWACJE 2023-11-09

Produkty TomTom Road Analytics dostępne w Microsoft Azure Marketplace

TomTom Junction Analytics to pierwszy pakiet produktów TomTom do analizy ruchu dostępny w Microsoft Azure Marketplace dla wszystkich klientów Microsoft Azure
INNOWACJE 2023-11-08

Kampania marki Motorola nagrodzona w konkursie Effie Awards 2023

Motorola otrzymała prestiżową nagrodę Effie Awards 2023 w kategorii Consumer Goods za kampanię „Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor”. Marka wraz z ambasadorami skupiła się na promocji ważnych dla pokolenia Z wartości, wśród których kluczowe były otwartość oraz różnorodność.
INNOWACJE 2023-11-08

Polska premiera nowej na europejskim rynku marki wearable – Kieslect

Na polski rynek wchodzi nowa marka urządzeń wearable – Kieslect. Polska jest pierwszym rynkiem europejskim, na którym dostępne są smartwatche tej firmy, a jej wyłącznym dystrybutorem w naszym kraju jest 4cv Mobile.
Źródło informacji: Rocket Science
czytaj więcej
Meble dopasowane, dla niedopasowanych. Tylko w Polsce
INNOWACJE 2023-11-08

Meble dopasowane, dla niedopasowanych. Tylko w Polsce

Marka sprzedała tam już 200 tysięcy mebli, z czego aż 188 tysięcy się nie powtórzyło! Teraz czas, aby markę poznano w kraju, w którym powstała.