Biuro prasowe

INNOWACJE 2021-05-04

Wszyscy możemy być mistrzami zrównoważonego rozwoju

Pandemia COVID-19 przypomina nam o innym zjawisku, które w równie negatywny sposób oddziałuje na nasze życie - kryzysie klimatycznym.
INNOWACJE 2021-04-30

Więcej stylu, więcej technologii

Aranżując swoją przestrzeń wybieramy przedmioty, sprzęty, które będą uławiać nam życie i uczynią nasz dom bardziej „smart”. Współczesna technologia jest coraz bardziej spersonalizowana i musi nie tylko spełniać nasze potrzeby, ale też po prostu nam się podobać.
Apartamenty i mieszkania w Zalasewie
INNOWACJE 2021-04-30

Apartamenty i mieszkania w Zalasewie

Jeszcze w tym roku zakończy się budowa trzeciego, jednocześnie ostatniego budynku w ramach projektu Zalasewo Park. Powstanie kolejnych 36 mieszkań i apartamentów o zróżnicowanym metrażu.
​Sika prezentuje nowe produkty przeznaczone do płytek
INNOWACJE 2021-04-30

​Sika prezentuje nowe produkty przeznaczone do płytek

Na polskim rynku pojawiły się cztery najwyższej jakości produkty firmy Sika, renomowanego producenta chemii budowlanej.
INNOWACJE 2021-04-30

C650 firmy OKI Europe zdobywa nagrodę „Editor’s Choice” Print IT Reseller

C650 firmy OKI Europe zdobywa nagrodę „Editor’s Choice” Print IT Reseller
Źródło informacji: Oki Systems Polska
czytaj więcej
INNOWACJE 2021-04-29

Rola komunikacji wizualnej w branży retail

Ciąg wyzwań dla sklepów spożywczych
Źródło informacji: Oki Systems Polska
czytaj więcej
INNOWACJE 2021-04-29

Najtańszy smartfon z 5G – motorola moto g50 dostępna w sprzedaży

Pionier łączności 5G demokratyzuje najnowsze technologie
INNOWACJE 2021-04-29

Cyfrowe audycje, podcasty i głośnik Bluetooth w jednej zgrabnej formie

Do portfolio produktów producenta dołączył głośnik mobilny-radio bezprzewodowe.
Technologie INNOWACJE 2021-04-29

Lexmark wprowadza pakiet Cloud Bridge Connectivity Suite

Lexmark wprowadza pakiet Cloud Bridge Connectivity Suite
INNOWACJE 2021-04-29

Badanie Samsung: Polacy otwarci na inteligentne technologie w pralkach

Pralki uczące się nawyków, adaptujące się do sytuacji oraz doradzające użytkownikowi w codziennym praniu są przez Polaków zarówno pożądane jak i postrzegane jako intuicyjne – tak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Samsung.