Biuro prasowe
INNOWACJE
2021-05-04
Wszyscy możemy być mistrzami zrównoważonego rozwoju
Pandemia COVID-19 przypomina nam o innym zjawisku, które w równie negatywny sposób oddziałuje na nasze życie - kryzysie klimatycznym.
INNOWACJE
2021-04-30
Więcej stylu, więcej technologii
Aranżując swoją przestrzeń wybieramy przedmioty, sprzęty, które będą uławiać nam życie i uczynią nasz dom bardziej „smart”. Współczesna technologia jest coraz bardziej spersonalizowana i musi nie tylko spełniać nasze potrzeby, ale też po prostu nam się podobać.
INNOWACJE
2021-04-30
Apartamenty i mieszkania w Zalasewie
Jeszcze w tym roku zakończy się budowa trzeciego, jednocześnie ostatniego budynku w ramach projektu Zalasewo Park. Powstanie kolejnych 36 mieszkań i apartamentów o zróżnicowanym metrażu.
INNOWACJE
2021-04-30
Sika prezentuje nowe produkty przeznaczone do płytek
Na polskim rynku pojawiły się cztery najwyższej jakości produkty firmy Sika, renomowanego producenta chemii budowlanej.
INNOWACJE
2021-04-30
C650 firmy OKI Europe zdobywa nagrodę „Editor’s Choice” Print IT Reseller
C650 firmy OKI Europe zdobywa nagrodę „Editor’s Choice” Print IT Reseller
Źródło informacji: Oki Systems Polska
czytaj więcej
INNOWACJE
2021-04-29
Rola komunikacji wizualnej w branży retail
Ciąg wyzwań dla sklepów spożywczych
Źródło informacji: Oki Systems Polska
czytaj więcej
INNOWACJE
2021-04-29
Najtańszy smartfon z 5G – motorola moto g50 dostępna w sprzedaży
Pionier łączności 5G demokratyzuje najnowsze technologie
INNOWACJE
2021-04-29
Cyfrowe audycje, podcasty i głośnik Bluetooth w jednej zgrabnej formie
Do portfolio produktów producenta dołączył głośnik mobilny-radio bezprzewodowe.
Technologie INNOWACJE
2021-04-29
Lexmark wprowadza pakiet Cloud Bridge Connectivity Suite
Lexmark wprowadza pakiet Cloud Bridge Connectivity Suite
INNOWACJE
2021-04-29
Badanie Samsung: Polacy otwarci na inteligentne technologie w pralkach
Pralki uczące się nawyków, adaptujące się do sytuacji oraz doradzające użytkownikowi w codziennym praniu są przez Polaków zarówno pożądane jak i postrzegane jako intuicyjne – tak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Samsung.