Wszystkie newsy

2017-06-12 | 06:35
Handel
Sklepy inwestują w zaawansowane systemy do analizy zachowań klientów. Pozwalają one znacząco zwiększyć sprzedaż w internecie i tradycyjnych placówkach Wszystkie newsy

Sklepy inwestują w zaawansowane systemy do analizy zachowań klientów. Pozwalają one znacząco zwiększyć sprzedaż w internecie i tradycyjnych placówkach

Narzędzia do analizy zachowań klientów zyskują nowy wymiar. Dzięki technologii wi-fi i beaconom handel może już nie tylko monitorować ruch użytkowników w witrynach online, lecz także zyskuje narzędzie do analizy aktywności konsumentów również w świecie rzeczywistym. Na tej podstawie może skierować do nich spersonalizowaną reklamę mobilną. Po tego typu narzędzia coraz częściej sięgają też tradycyjne sklepy, które w ten sposób mogą poznać potrzeby klientów w obrębie sklepu. Takie możliwości daje platforma Cluify stworzona przez wrocławską spółkę Datarino.
więcej
2017-06-02 | 06:15
Firma
Opracowano technologię, które analizuje zachowanie klientów na stronie internetowej. Może pomóc w zwiększeniu sprzedaży nawet o 25 proc.

Opracowano technologię, które analizuje zachowanie klientów na stronie internetowej. Może pomóc w zwiększeniu sprzedaży nawet o 25 proc.

YouLead to innowacyjne rozwiązanie, które automatyzuje i optymalizuje działania marketingowe prowadzone na stronie internetowej, a także dostarcza informacje o efektach tych działań. System uczy się zachowań i przyzwyczajeń klientów po to, aby wyświetlać im maksymalnie spersonalizowane komunikaty. Średni wzrost sprzedaży wśród firm, które wdrożyły YouLead, notowany jest na poziomie 25 proc.
więcej
2017-05-29 | 06:35
Konsument
Kontakt z klientami już nie tylko przez call center. Rośnie rola nowych technologii i mediów społecznościowych

Kontakt z klientami już nie tylko przez call center. Rośnie rola nowych technologii i mediów społecznościowych

Postępuje wirtualizacja usług call center. Coraz więcej firm przenosi swoje usługi do chmury. Zmienia się także sama usługa. Obsługa klienta to już nie tylko infolinie i akwizycje przez telefon. Profil nowego typu klienta z pokolenia millenialsów, który oczekuje szybkiej i spersonalizowanej usługi, sprawia, że kontakt przenosi się do mediów społecznościowych. Coraz większą rolę w obsłudze klientów pełnią nowe technologie.
więcej
2017-05-29 | 06:25
Handel
Polska firma stworzyła inteligentne lustra. Potrafią rozpoznawać wiek, płeć i emocje osoby się w nich przeglądającej

Polska firma stworzyła inteligentne lustra. Potrafią rozpoznawać wiek, płeć i emocje osoby się w nich przeglądającej

Inteligentne urządzenia opanowały rynek produktów konsumenckich. Niemal każdy przedmiot codziennego użytku ma już swój odpowiednik typu smart. Nie inaczej jest z lustrami, czego przykładem są urządzenia produkowane przez polską firmę Abyss Glass, przeznaczone do zastosowań marketingowych. Urządzenia te potrafią nie tylko rozpoznać wiek czy płeć klienta, lecz także jego emocje i dzięki temu dostosować ofertę odpowiednio do jego preferencji i nastroju.
więcej
2017-05-22 | 06:45
Handel
Sklepy przyszłości bez kas. Za 2–3 lata konsumenci będą samodzielnie skanować produkty telefonami w sklepowych alejkach

Sklepy przyszłości bez kas. Za 2–3 lata konsumenci będą samodzielnie skanować produkty telefonami w sklepowych alejkach

Kolejki do sklepowych kas są zmorą większości konsumentów. 61 proc. z nich uważa, że można je skrócić dzięki szybkim płatnościom zbliżeniowym i tyle samo respondentów oczekuje, aby można było płacić kartą w każdym sklepie, bez wyjątku. Dzięki otwartości konsumentów na nowe rozwiązania w handlu i płatnościach, już niedługo Polacy będą też sami skanować produkty w sklepowych alejkach, żeby uniknąć tej czynności przy kasie.
więcej
2017-05-22 | 06:15
Firma
Powstała polska platforma sprzedażowa dla producentów mleczarskich. Dzięki niej ze swoimi produktami mają szansę dotrzeć do klientów na całym świecie

Powstała polska platforma sprzedażowa dla producentów mleczarskich. Dzięki niej ze swoimi produktami mają szansę dotrzeć do klientów na całym świecie

Na rynku działa nowa, innowacyjna platforma dystrybucji dostępna dla polskich producentów z branży mleczarskiej. Polish Dairy umożliwia zawieranie transakcji na Global Dairy Trade i zapewnia efektywny pod względem kosztów dostęp do szerokiej gamy produktów masowych dla ponad 600 klientów z całego świata. Formuła internetowej giełda jest przejrzysta, zapewnia możliwość zapoznania się z cenami referencyjnymi danego produktu, jest znacznie łatwiejsza w użyciu i obniża koszty transakcyjne.
więcej
2017-05-11 | 06:20
Handel
Przyszłością internetu personalizacja ofert w czasie rzeczywistym. Będą dopasowane do konkretnych klientów, a nawet ich emocji

Przyszłością internetu personalizacja ofert w czasie rzeczywistym. Będą dopasowane do konkretnych klientów, a nawet ich emocji

W dobie rosnących oczekiwań rynek zmuszony jest do ciągłych zmian w celu dopasowania się do klienta i zaspokojenia jego potrzeb. Zdaniem ekspertów w niedalekiej przyszłości o komfort konsumentów zadba specjalny algorytm, który w czasie rzeczywistym przeanalizuje informacje o użytkowniku i spersonalizuje je w taki sposób, aby dostosować do niego ofertę.
więcej
2017-04-27 | 06:25
Handel
Sztuczna inteligencja w biznesie. Polska firma stworzyła wirtualnego asystenta działu sprzedaży

Sztuczna inteligencja w biznesie. Polska firma stworzyła wirtualnego asystenta działu sprzedaży

Automatyzacja marketingu to jeden z trendów, który coraz mocniej wspiera działania biznesowe zarówno dużych, jak i mniejszych firm. Powstaje także coraz więcej nowatorskich rozwiązań mających na celu analizowanie doświadczeń na linii handlowiec–konsument. Jednym z nich jest Edward, wirtualny, ale inteligentny asystent działu sprzedaży.
więcej
2017-04-18 | 06:20
Handel
Europejski rynek pożyczek peer-to-peer jest wart ponad miliard euro i staje się coraz poważniejszą konkurencją dla banków

Europejski rynek pożyczek peer-to-peer jest wart ponad miliard euro i staje się coraz poważniejszą konkurencją dla banków

Platforma pożyczek peer-to-peer to przyszłość sektora finansowego. Szacuje się, że w USA jest on wart blisko 30 mld euro. W Europie wycena sięga na razie 1 mld euro, ale wartość ta ma sukcesywnie rosnąć. Koncepcja „gospodarki współdzielenia” w ostatnim czasie zyskuje na znaczeniu. Po Uberze i Airbnb, przyszedł czas na Twino, które już dziś uważane jest za najszybciej rozwijającą się platformę pożyczek na Starym Kontynencie.
więcej