Najnowsze
Wszystkie newsy
Polecane
Biuro prasowe
Zrównoważone rozwiązania od DPD Polska i SwipBox
DPD Polska i SwipBox kontynuują rozwój nowoczesnej sieci automatów paczkowych, łącząc funkcjonalność z dbałością o otoczenie. ...2pr
Przyjaciele Kawy i Sage w Warszawie: Nowy wymiar kawowego doświadczenia
Nowy wymiar kawowego doświadczenia ...Dyrektywa NIS2 – edukacja firm MŚP kluczem do sukcesu
Dyrektywa NIS2 ma zmienić sposób, w jaki organizacje w całej Europie zarządzają swoim cyberbezpieczeństwem. Artykuł przygotowany przez Sharp Europe. ...Lucky Monday PR&Events
Sztuka przekracza bariery dzięki potędze obrazu
Wystawa „World Unseen”, którą już w grudniu będzie można oglądać w Warszawie, pozwala osobom niewidomym i słabowidzącym poznawać świat wizualny za pomocą dotyku i słuchu, a ludziom widzącym – ...Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok
ASICS FrontRunner otwiera proces rekrutacyjny dla biegaczy, którzy chcą dołączyć do tej globalnej społeczności biegaczy zjednoczonych pasją do sportu i misją promowania zdrowia fizycznego i psychicznego. ...2pr
Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu
Już 15 listopada 2024 roku Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu w Galerii Słonecznej. Nowy lokal marki będzie oferował nie tylko szeroki wybór wysokiej jakości kaw i orzeźwiających napojów, ale ...Najlepsi innowatorzy w Polsce. Znamy zwycięzców Explory 2024
System szybkiego gojenia ran, źródło światła pochodzące z nanocząstek metali – to projekty, które tryumfowały podczas Krajowego Finału Konkursu Explory. ...Program edukacyjny Next Engineers w Polsce
Fundacja GE Aerospace i Fundacja Edukacyjna Perspektywy uruchamiają w Warszawie program Next Engineers ...Moduły Trinasolar Vertex N wyróżnione za rentowność przez TÜV Rheinland
Trinasolar otrzymał certyfikat rentowności dla swoich modułów bifacjalnych Vertex TOPCon typu n. ...Cooler Master Hyper 622 Halo² – powietrzne chłodzenie z efektownym podświetlenie
Do sklepów trafiło chłodzenie Cooler Master Hyper 622 Halo² - cooler powietrzny bazujący na konstrukcji dual tower z efektownym podświetleniem spektrum ARGB. ...Z mediów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba
8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Handel
Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.