Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu
Już 15 listopada 2024 roku Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu w Galerii Słonecznej. Nowy lokal marki będzie oferował nie tylko szeroki wybór wysokiej jakości kaw i orzeźwiających napojów, ale także pyszne przekąski. To będzie Twoje idealne miejsce na relaks podczas intensywnych zakupów!
Nowa kawiarnia Starbucks będzie znajdowała się w Galerii Słonecznej, przy ul. Bolesława Chrobrego 1 w Radomiu i zaoferuje swoim Gościom przestrzeń 182 m², co daje 48 miejsc siedzących. To świetne miejsce, by zrobić sobie przerwę od zakupów i zrelaksować się przy filiżance kawy.
– Cieszymy się, że otwieramy pierwszą kawiarnię w Radomiu. Galeria Słoneczna to świetna lokalizacja, gdzie okoliczni mieszkańcy mogą cieszyć się nie tylko zakupami, ale teraz również swoją ulubioną kawą w końcu dostępną w ich mieście. – mówi Vedran Modrić, Regionalny Dyrektor Operacyjny Starbucks Polska. – Nasi Goście znajdą tu jak zwykle wszystko, co kochają w Starbucks: doskonałą kawę 100% Arabica, szeroki wybór przekąsek, przyjazną obsługę i wyjątkową atmosferę.
W nowym miejscu Goście będą mogli delektować się kultowymi napojami marki, ale także ofertą sezonową - niedawno wystartowała bowiem świąteczna oferta z wyjątkowymi napojami oraz szerokim wyborem upominków – idealnych na Mikołajki i Święta!
Nowoczesność i komfort
Nowe kawiarnie to nie tylko ulubione napoje, ale również nowoczesny i przyjazny wystrój. Ale Starbucks konsekwentnie modernizuje także istniejące już dłużej lokale w całej Polsce, dążąc do zapewnienia Gościom jak najlepszych doświadczeń. W 2024 roku odświeżono już osiem kawiarni. Odnowione miejsca zyskały nowoczesny wygląd oraz rozwiązania technologiczne, takie jak cyfrowe menuboardy, które zastępują tradycyjne, drukowane menu. Dzięki temu odwiedzający kawiarnie mogą cieszyć się spójnym i nowoczesnym wnętrzem.
Kawiarnie Starbucks to doskonałe miejsce na relaks czy spotkanie z bliskimi w akompaniamencie wyjątkowych napojów i pysznych przekąsek. Dzięki bogatym możliwościom personalizacji napojów każdy znajdzie tutaj coś dla siebie.
Wszystko to, za co Goście kochają Starbucks, będzie czekało na Ciebie w Radomiu w Galerii Słonecznej już od 15 listopada!

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii
Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.