Zrównoważone rozwiązania od DPD Polska i SwipBox
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
DPD Polska i SwipBox kontynuują rozwój nowoczesnej sieci automatów paczkowych, łącząc funkcjonalność z dbałością o otoczenie. Zewnętrzne urządzenia SwipBox Infinity, stanowiące element sieci DPD Pickup, wyróżniają się ekologiczną konstrukcją, innowacyjnymi rozwiązaniami modułowymi i niskim wpływem na lokalne środowisko, w tym brak emisji światła (zanieczyszczenia świetlnego). Automaty zaprojektowano tak, aby mogły wkomponować się w miejskie przestrzenie i infrastrukturę, nie zakłócając komfortu mieszkańców.
W miejskim krajobrazie nie brakuje technologii w sposób intensywny emitujących światło – dotyczy to zarówno wielkopowierzchniowych billboardów, jak i mniejszych, ale gęsto zlokalizowanych automatów paczkowych, które działają również po zmroku.
Dostrzegamy, że wielu użytkowników skarży się na nadmierną emisję światła niebieskiego, które może powodować np. zaburzenia snu. W SwipBox postanowiliśmy to zmienić. Nasze automaty nie emitują światła, ponieważ interfejs został przeniesiony na telefon użytkownika. Naszym priorytetem od początku było zapewnienie rozwiązań, które są odpowiedzialne i przyjazne dla otoczenia. Nie tylko dbamy o wygodę i szybki dostęp do usług kurierskich, ale także o to, by nasze automaty były neutralne wobec otoczenia – zarówno pod kątem rozmiarów, kolorystyki, jak i zanieczyszczenia światłem. Projektując nasze rozwiązania, myślimy o człowieku i o komforcie okolicznych mieszkańców – mówi Michał Czechowski, dyrektor zarządzający SwipBox Polska.
Kluczowe cechy automatów paczkowych SwipBox Infinity, takie jak modułowa konstrukcja, zasilanie bateryjne i brak potrzeby podłączenia do sieci elektrycznej, pozwalają na ich instalację w miejscach dotychczas niedostępnych, bez ingerencji w otoczenie. Urządzenia nie wymagają rozległych prac instalacyjnych, a ich kompaktowy rozmiar sprawia, że mogą być ustawione w przestrzeniach o ograniczonej powierzchni – przy klatkach schodowych, na osiedlach mieszkaniowych czy w innych lokalizacjach użyteczności publicznej, w których zbyt intensywne oświetlenie mogłoby być uciążliwe.
Dla nas ważne jest, aby technologia, którą oferujemy, była odpowiedzią na realne potrzeby ludzi i tworzyła realną wartość. Od lat rozwijamy nasze usługi dostaw kurierskich i sieć DPD Pickup w taki sposób, aby dostosować je do warunków miejskich i wiejskich, dbając o komfort sąsiadujących mieszkańców. Mamy na uwadze komfort oraz bezpieczeństwo, co przejawia się w każdym etapie projektowania i wdrażania nowych rozwiązań. DPD Pickup to sieć, która ma być nie tylko funkcjonalna, ale i wspierać nasze ambitne cele środowiskowe NET-ZERO 2040 – dodaje dr Maksymilian Pawłowski, kierownik komunikacji korporacyjnej w DPD Polska.
Projekt SwipBox Infinity z założenia wspiera ideę zrównoważonego rozwoju, co oznacza minimalizowanie wpływu na środowisko i optymalizację zasobów. Modułowa budowa urządzeń daje możliwość łatwej rozbudowy i szybkiego dostosowania pojemności automatów do zmieniających się potrzeb użytkowników, bez potrzeby tworzenia nowych, masywnych instalacji. Przenośność tych urządzeń pozwala na elastyczne rozmieszczanie, co jest dużą zaletą, szczególnie w lokalizacjach sezonowych lub na obszarach o dynamicznym rozwoju infrastruktury.
Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!
Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.