Zrównoważone rozwiązania od DPD Polska i SwipBox
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
DPD Polska i SwipBox kontynuują rozwój nowoczesnej sieci automatów paczkowych, łącząc funkcjonalność z dbałością o otoczenie. Zewnętrzne urządzenia SwipBox Infinity, stanowiące element sieci DPD Pickup, wyróżniają się ekologiczną konstrukcją, innowacyjnymi rozwiązaniami modułowymi i niskim wpływem na lokalne środowisko, w tym brak emisji światła (zanieczyszczenia świetlnego). Automaty zaprojektowano tak, aby mogły wkomponować się w miejskie przestrzenie i infrastrukturę, nie zakłócając komfortu mieszkańców.
W miejskim krajobrazie nie brakuje technologii w sposób intensywny emitujących światło – dotyczy to zarówno wielkopowierzchniowych billboardów, jak i mniejszych, ale gęsto zlokalizowanych automatów paczkowych, które działają również po zmroku.
Dostrzegamy, że wielu użytkowników skarży się na nadmierną emisję światła niebieskiego, które może powodować np. zaburzenia snu. W SwipBox postanowiliśmy to zmienić. Nasze automaty nie emitują światła, ponieważ interfejs został przeniesiony na telefon użytkownika. Naszym priorytetem od początku było zapewnienie rozwiązań, które są odpowiedzialne i przyjazne dla otoczenia. Nie tylko dbamy o wygodę i szybki dostęp do usług kurierskich, ale także o to, by nasze automaty były neutralne wobec otoczenia – zarówno pod kątem rozmiarów, kolorystyki, jak i zanieczyszczenia światłem. Projektując nasze rozwiązania, myślimy o człowieku i o komforcie okolicznych mieszkańców – mówi Michał Czechowski, dyrektor zarządzający SwipBox Polska.
Kluczowe cechy automatów paczkowych SwipBox Infinity, takie jak modułowa konstrukcja, zasilanie bateryjne i brak potrzeby podłączenia do sieci elektrycznej, pozwalają na ich instalację w miejscach dotychczas niedostępnych, bez ingerencji w otoczenie. Urządzenia nie wymagają rozległych prac instalacyjnych, a ich kompaktowy rozmiar sprawia, że mogą być ustawione w przestrzeniach o ograniczonej powierzchni – przy klatkach schodowych, na osiedlach mieszkaniowych czy w innych lokalizacjach użyteczności publicznej, w których zbyt intensywne oświetlenie mogłoby być uciążliwe.
Dla nas ważne jest, aby technologia, którą oferujemy, była odpowiedzią na realne potrzeby ludzi i tworzyła realną wartość. Od lat rozwijamy nasze usługi dostaw kurierskich i sieć DPD Pickup w taki sposób, aby dostosować je do warunków miejskich i wiejskich, dbając o komfort sąsiadujących mieszkańców. Mamy na uwadze komfort oraz bezpieczeństwo, co przejawia się w każdym etapie projektowania i wdrażania nowych rozwiązań. DPD Pickup to sieć, która ma być nie tylko funkcjonalna, ale i wspierać nasze ambitne cele środowiskowe NET-ZERO 2040 – dodaje dr Maksymilian Pawłowski, kierownik komunikacji korporacyjnej w DPD Polska.
Projekt SwipBox Infinity z założenia wspiera ideę zrównoważonego rozwoju, co oznacza minimalizowanie wpływu na środowisko i optymalizację zasobów. Modułowa budowa urządzeń daje możliwość łatwej rozbudowy i szybkiego dostosowania pojemności automatów do zmieniających się potrzeb użytkowników, bez potrzeby tworzenia nowych, masywnych instalacji. Przenośność tych urządzeń pozwala na elastyczne rozmieszczanie, co jest dużą zaletą, szczególnie w lokalizacjach sezonowych lub na obszarach o dynamicznym rozwoju infrastruktury.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.