Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
ASICS FrontRunner otwiera proces rekrutacyjny dla biegaczy, którzy chcą dołączyć do tej globalnej społeczności biegaczy zjednoczonych pasją do sportu i misją promowania zdrowia fizycznego i psychicznego. Aplikacje na rok 2025 można składać do 12 grudnia 2024 r. za pośrednictwem strony internetowej www.asics.com/frontrunner.
ASICS FrontRunner to wyjątkowa społeczność, która działa w ponad 30 krajach i zrzesza ponad 600 biegaczy – od początkujących po doświadczonych sportowców. Ideą zespołu jest przekonanie, że bieganie nie tylko wzmacnia ciało, ale przede wszystkim ma potężny wpływ na zdrowie psychiczne, zapewniając balans i lepsze samopoczucie. Polską drużynę tworzy obecnie 50 osób, a tegoroczna rekrutacja otwiera szansę na dołączenie do tej inspirującej społeczności.
ASICS FrontRunner to coś więcej niż drużyna biegaczy – to miejsce, gdzie każdy z nas może odkryć swoje możliwości, inspirować się i motywować nawzajem. Dołączenie do tej grupy to okazja do rozwoju, dzielenia się swoją pasją i promowania idei ruchu jako sposobu na zachowanie równowagi umysłowej i fizycznej. Bieganie to podróż, w której wsparcie innych jest bezcenne, a w ASICS FrontRunner czujemy, że działamy razem, niezależnie od tego, czy biegamy maratony czy dopiero zaczynamy swoją przygodę z tym sportem – mówi Zuzanna Bieńczak, Community Manager ASICS FrontRunner Poland.
ASICS FrontRunner zaprasza biegaczy w każdym wieku, na każdym poziomie zaawansowania i z każdego zakątka Polski. Program daje możliwość regularnych spotkań i wspólnych treningów oraz uczestnictwa w krajowych i międzynarodowych wydarzeniach biegowych, które zespalają grupę i pozwalają dzielić się doświadczeniami.
Więcej informacji o rekrutacji oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie www.asics.com/frontrunner.

ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem

ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5

Jubileuszowa, 10. edycja Cracovia Półmaratonu Królewskiego
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje
Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.