Najnowsze
Wszystkie newsy
Polecane
Biuro prasowe
realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
realme ma przyjemność zaprezentować serię realme 14 Pro, zawierającą pierwszy na świecie smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna. ...Xtreme Fitness Gyms stawia na innowacje
Najbardziej dynamicznie rozwijająca się sieć franczyzowa fitness w Polsce, Xtreme Fitness Gyms, nawiązała strategiczną współpracę z ABC Fitness. Dzięki wdrożeniu nowoczesnej platformy ABC Glofox, Xtreme ...Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!
Black Friday już za nami, ale to dopiero początek przedświątecznych niespodzianek! EZVIZ przygotował wyjątkowe promocje na swoje urządzenia smart home, które z pewnością zachwycą każdego łowcę okazji. ...EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
EXTRA POWER 20 to szczytowe gazowe źródło ciepła, które wspiera pompę w czasie szczególnie wysokiego zapotrzebowania na ciepło i może być zasilane gazem z butli. ...Termet S.A.
Smarować, czy nie smarować? Kierowcy nadal popełniają ten błąd! Poradnik
Prawidłowa obsługa kuli haka holowniczego wymaga podstawowej wiedzy technicznej. ...Przeciwdziałanie zatorom płatniczym i poprawa wskaźników ESG
W dobie dynamicznych zmian gospodarczych, jednym z kluczowych wyzwań pozostają zatory płatnicze. ...2pr
2024-12-19 Test Myers-Briggs a nauka języków obcych! Rób to, do czego jesteś stworzony!
Rób to, do czego jesteś stworzony! ...Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe w okresie świątecznym i noworocznym? ...„Lorenz. W naszych rękach”. Marka Lorenz z nową ramą komunikacyjną
Firma Lorenz wprowadziła nową ramę komunikacyjną. Jej hasło przewodnie – „Lorenz. W naszych rękach” – to kreatywny koncept łączący budowanie świadomości marki korporacyjnej Lorenz z wizerunkiem ...Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu we współpracy z Gala Group Poland stworzyło i opatentowało unikatową świecę z jodem. ...Z mediów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba
8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Handel
Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.