Firma Technics przedstawia nowy gramofon klasy podstawowej HiFi – SL-100C
Firma Technics wprowadza na rynek nowy gramofon wyposażony w napęd bezpośredni SL-100C. Premierowy model zawiera w sobie wszystko, co najlepsze z gramofonów Technics – bezrdzeniowy silnik z napędem bezpośrednim oraz aluminiowe ramię w kształcie litery „S”. Nowy gramofon idzie w parze z przystępniejszą ceną, szczególnie względem poprzedniego modelu SL-1500C, dzięki czemu zarówno profesjonaliści, jak i entuzjaści muzyki, mogą cieszyć się wysokiej jakości dźwiękiem.
- Ogromny sukces, który odniósł gramofon SL-1500C, został osiągnięty dzięki pełnemu pakietowi funkcji, dedykowanych entuzjastom HiFi. To właśnie w ten sposób udało nam się odnaleźć własne miejsce na rynku – twierdzi Business Development Manager w Technics Europe Frank Balzuweit. - Do dzisiaj gramofon SL-1500C cieszy się ogromną popularnością – przekroczył nawet nasze oczekiwania! Mimo to, otrzymywaliśmy wiele próśb ze strony rynku, aby stworzyć kolejny model, w jeszcze przystępniejszej cenie - dodaje Frank Balzuweit. - W związku z tym, bez znaczących kompromisów, stworzyliśmy nieco uszczuploną wersję flagowego SL-1500C.
Nowy model SL-100C posiada wbudowaną wkładkę firmy Technics – VM95C, która zadowoli wszystkich entuzjastów muzyki. Stożkowa igła VM95C z ogromną precyzją, odczytuje zaś wszelkie szczegóły zapisane na płycie winylowej.
Gramofon Technics SL-100C wyróżnia się dużą stabilnością obrotową, którą zawdzięcza bezrdzeniowemu silnikowi z napędem bezpośrednim. Podwójna obudowa gramofonu zapewnia świetne śledzenie oraz zapobiega wibracjom wewnętrznym, a aluminiowe ramię w kształcie litery „S”, z funkcją automatycznego podnoszenia, wydobędzie każdy szczegół z ulubionych płyt. Nowy gramofon Technics SL-100C jest świetnym rozwiązaniem dla miłośników HiFi, poszukujących dobrego sprzętu w przystępnej cenie.
Najważniejsze funkcje gramofonu SL-100C:
- Bezrdzeniowy silnik z napędem bezpośrednim zapewniający stabilne obroty, bez tzw. „ząbkowania”.
- Niezwykle czułe i solidne aluminiowe ramię, które wydobywa każdy detal z winylowych płyt.
- Dwuwarstwowy talerz z wysoką wydajnością tłumienia drgań.
- Sztywna obudowa gramofonu, wyposażona w izolator do zmniejszania wibracji.
- Łatwa i szybka w konfiguracji wkładka Audio firmy Technics - AT-VM95C, gwarantuje natychmiastową gotowość do odtwarzania płyt winylowych.
- Funkcja automatycznego podnoszenia igły, co zapobiega jej zużyciu.
Gramofon SL-100C będzie dostępny w Europie od czerwca 2021.
■ O serii Technics 1200 oraz gramofonie SL-1500C
W 1972 roku na rynku pojawił się gramofon z napędem bezpośrednim – SL-1200. Bardzo szybko stał się najlepiej sprzedającym modelem, z wynikiem łącznej sprzedaży wynoszącym 3,5 miliona sztuk. Wyróżniał się wysokimi obrotami, wytrzymałością oraz łatwością obsługi. Gramofon cieszył się również
wielkim podziwem zarówno u didżejów, jak i zwyczajnych entuzjastów, co przyczyniło się do wyzwolenia kultury DJ-skiej, w takich dziedzinach jak elektroniczna muzyka taneczna. Do dzisiaj seria cieszy się ogromnym uznaniem ze strony didżejów na całym świecie.
Gramofon SL-1500C pojawił się na rynku w 2019 roku i jest modelem opartym na projekcie znanej serii 1200. Różnicą jest to, że nowszy model został zaprojektowany jako gramofon zorientowany na HiFi, wyłączając funkcje takie jak znaki stroboskopowe, podświetlana igła oraz kontrola dźwięku. Zamiast tego, zespół Technics w nowym projekcie skupił się na korekcji „Phono” oraz funkcji automatycznego podnoszenia ramienia, która sprawia, że gramofon jest prosty w konfiguracji i dostarcza najlepszych przeżyć podczas słuchania płyt winylowych.
W celu uzyskania więcej informacji, zachęcamy do odwiedzenia oficjalnej strony Technics – www.technics.com, profilu na Facebooku oraz Twittera (@technics).
Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.