Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior
Holenderska marka wprowadza słuchawki Bluetooth dla najmłodszych. Dzięki ograniczeniu głośności do 85 dB uszy dzieci są chronione podczas słuchania ulubionych melodii. Uwagę zwracają aktywna redukcja szumów i wyjście audio z kablem w zestawie, ale też zabawny efekt świelny. Słuchawki są dostępne łącznie w ośmiu nowych, odważnych wersjach kolorystycznych.
Zacznijmy od najważniejszej funkcji i kwestii bezpieczeństwa. Dzięki funkcji Safe Sound (ograniczenie głośności do poziomu 85 dB) dzieci mogą bez obaw korzystać z bezprzewodowych słuchawek Fresh ‘n Rebel Code i Clam Junior. W ten sposób są w stanie odkryć radość z muzyki i dźwięku, jednocześnie chroniąc swój słuch. Z kolei dzięki widowiskowemu efektowi świetlnemu na nausznikach każda piosenka zamienia się w małą imprezę! Natomiast kolorowy design z pewnością wywoła uśmiech na buzi każdego malucha.
Już na pierwszy rzut oka obydwa modele słuchawek wyróżniają się składaną konstrukcją i fizycznymi przyciskami do sterowania różnymi funkcjami, m.in. włącz/wyłącz, ANC czy aktywacja trybu Bluetooth. Producent przewidział też zanurzenie się w ukochanych piosenkach przewodowo, gdyż obydwa warianty słuchawek są wyposażone w złącze Jack 3,5 mm i odpowiedni kabel.
Clam Junior: dla wyluzowanych dzieciaków
Dziecko będzie szybciej odrabiać lekcje z włączonym trybem skupienia. Pozwala na to technologia aktywnej redukcji szumów, która eliminuje hałas z otoczenia. Dzięki temu szkraby mogą w pełni skupić się na swoich zadaniach bez rozpraszania uwagi. Miękkie naszuniki są tak wygodne, że można się w nie wręcz wtulić. Dzięki wbudowanej baterii, umożliwiającej 60 godzin ciągłego odtwarzania muzyki czy nagrań, dziecko jest gotowe na niekończącą się bezprzewodową zabawę. Słuchawki Clam Junior można kupić w czterech kombinacjach kolorystycznych: Dizzy Donut, Lucky Lizard, Starry Sky i Mighty Magic.
Słuchawki mobilne Fresh ‘n Rebel Clam Junior w skrócie:
• Przeznaczone dla dzieci (6+);
• Bezpieczny dźwięk (<85 dB);
• Tryb skupienia (hybrydowe ANC);
• Zabawny efekt świetlny;
• 60 godzin odtwarzania ;
• Dołączona naklejka.
Cena: 254,99 zł
Code Junior: dla małego, ale oddanego melomana
Model słuchawek Code Junior wydobywa z malca buntownika od samego początku. Wystarczy użyć kabla Buddy Beats i połączyć ze sobą dwa egzemplarze, aby umożliwić dziecku dzielenie się muzyką z najlepszym kolegą lub koleżanką albo rodzeństwem. Natomiast dzięki wygodnej konstrukcji i możliwości nieprzerwanego bezprzewodowego odsłuchu przez 48 godzin zabawa praktycznie nigdy się nie kończy. Słuchawki są dostępne w czterech zabawnych wariantach kolorystycznych: Cool Candy, Funny Fox, Groovy Galaxy i Wavy Water.
Słuchawki Fresh ‘n Rebel Code Junior w skrócie:
• Przeznaczone dla dzieci (3+);
• Bezpieczny dźwięk (<85 dB);
• Buddy Beats (udostępnianie muzyki poprzez kabel za pomocą dwóch słuchawek Code Junior);
• Zabawny efekt świetlny;
• 48 godzin odtwarzania;
• W komplecie pasujące naklejki.
Cena: 149,99 zł
O marce Fresh 'n Rebel
Firma Fresh 'n Rebel, z siedzibą w Rotterdamie, tworzy mobilne akcesoria, z którymi ludzie chcą być widziani i które uzupełniają nasz osobisty styl. Wierzy, że wybór oryginalności poprzez bycie odważnym sprawia, że jesteś sobą.
Produkty z logo tego producenta wspierają każdego w pozostawaniu autentycznym i wyrażaniu siebie na swój własny sposób, ponieważ zdaje on sobie sprawę, że indywidualność jest rzadkością. Fresh 'n Rebel motywuje do wyjścia ze strefy komfortu, otwarcia się na nowe doświadczenia i poczucie, że można wybrać inaczej. Ośmiela wszystkich, by decydowali się na odważne rozwiązania zamiast tych nudnych i banalnych, głównie poprzez znalezienie oraz zaakceptowanie swojego wewnętrznego buntownika.
Każdego dnia marka produkuje mobilne akcesoria, które mogą odzwierciedlać wyjątkową osobowość i styl. Fresh 'n Rebel oferuje słuchawki nauszne, wokółuszne i douszne, słuchawki typu True Wireless, wodoodporne głośniki Bluetooth, powerbanki, a także pasujące do nich wszystkich ładowarki oraz kable.

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje
Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.