Komunikaty PR

Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior

2024-12-03  |  09:56

Holenderska marka wprowadza słuchawki Bluetooth dla najmłodszych. Dzięki ograniczeniu głośności do 85 dB uszy dzieci są chronione podczas słuchania ulubionych melodii. Uwagę zwracają aktywna redukcja szumów i wyjście audio z kablem w zestawie, ale też zabawny efekt świelny.  Słuchawki są dostępne łącznie w ośmiu nowych, odważnych wersjach kolorystycznych. 

Zacznijmy od najważniejszej funkcji i kwestii bezpieczeństwa. Dzięki funkcji Safe Sound (ograniczenie głośności do poziomu 85 dB) dzieci mogą bez obaw korzystać z bezprzewodowych słuchawek Fresh ‘n Rebel Code i Clam Junior. W ten sposób są w stanie odkryć radość z muzyki i dźwięku, jednocześnie chroniąc swój słuch. Z kolei dzięki widowiskowemu efektowi świetlnemu na nausznikach każda piosenka zamienia się w małą imprezę! Natomiast kolorowy design z pewnością wywoła uśmiech na buzi każdego malucha. 

Już na pierwszy rzut oka obydwa modele słuchawek wyróżniają się składaną konstrukcją i fizycznymi przyciskami do sterowania różnymi funkcjami, m.in. włącz/wyłącz, ANC czy aktywacja trybu Bluetooth. Producent przewidział też zanurzenie się w ukochanych piosenkach przewodowo, gdyż obydwa warianty słuchawek są wyposażone w złącze Jack 3,5 mm i odpowiedni kabel.

Clam Junior: dla wyluzowanych dzieciaków

Dziecko będzie szybciej odrabiać lekcje z włączonym trybem skupienia. Pozwala na to technologia aktywnej redukcji szumów, która eliminuje hałas z otoczenia. Dzięki temu szkraby mogą w pełni skupić się na swoich zadaniach bez rozpraszania uwagi. Miękkie naszuniki są tak wygodne, że można się w nie wręcz wtulić. Dzięki wbudowanej baterii, umożliwiającej 60 godzin ciągłego odtwarzania muzyki czy nagrań, dziecko jest gotowe na niekończącą się bezprzewodową zabawę. Słuchawki Clam Junior można kupić w czterech kombinacjach kolorystycznych: Dizzy Donut, Lucky Lizard, Starry Sky i Mighty Magic. 

Słuchawki mobilne Fresh ‘n Rebel Clam Junior w skrócie:  

• Przeznaczone dla dzieci (6+);

• Bezpieczny dźwięk (<85 dB);

• Tryb skupienia (hybrydowe ANC); 

• Zabawny efekt świetlny;

• 60 godzin odtwarzania ;

• Dołączona naklejka.

 

Cena: 254,99 zł

 

Code Junior: dla małego, ale oddanego melomana

Model słuchawek Code Junior wydobywa z malca buntownika od samego początku. Wystarczy użyć kabla Buddy Beats i połączyć ze sobą dwa egzemplarze, aby umożliwić  dziecku dzielenie się muzyką z najlepszym kolegą lub koleżanką albo rodzeństwem. Natomiast dzięki wygodnej konstrukcji i możliwości nieprzerwanego bezprzewodowego odsłuchu przez 48 godzin zabawa praktycznie nigdy się nie kończy. Słuchawki są dostępne w czterech zabawnych wariantach kolorystycznych: Cool Candy, Funny Fox, Groovy Galaxy i Wavy Water. 

Słuchawki Fresh ‘n Rebel Code Junior w skrócie:  

• Przeznaczone dla dzieci (3+);

• Bezpieczny dźwięk (<85 dB);

• Buddy Beats (udostępnianie muzyki poprzez kabel za pomocą dwóch słuchawek Code Junior);

• Zabawny efekt świetlny;

• 48 godzin odtwarzania;

• W komplecie pasujące naklejki.

Cena: 149,99 zł

O marce Fresh 'n Rebel 

Firma Fresh 'n Rebel, z siedzibą w Rotterdamie, tworzy mobilne akcesoria, z którymi ludzie chcą być widziani i które uzupełniają nasz osobisty styl. Wierzy, że wybór oryginalności poprzez bycie odważnym sprawia, że jesteś sobą. 

Produkty z logo tego producenta wspierają każdego w pozostawaniu autentycznym i wyrażaniu siebie na swój własny sposób, ponieważ zdaje on sobie sprawę, że indywidualność jest rzadkością. Fresh 'n Rebel motywuje do wyjścia ze strefy komfortu, otwarcia się na nowe doświadczenia i poczucie, że można wybrać inaczej. Ośmiela wszystkich, by decydowali się na odważne rozwiązania zamiast tych nudnych i banalnych, głównie poprzez znalezienie oraz zaakceptowanie swojego wewnętrznego buntownika.  

Każdego dnia marka produkuje mobilne akcesoria, które mogą odzwierciedlać wyjątkową osobowość i styl. Fresh 'n Rebel oferuje słuchawki nauszne, wokółuszne i douszne, słuchawki typu True Wireless, wodoodporne głośniki Bluetooth, powerbanki, a także pasujące do nich wszystkich ładowarki oraz kable.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605 Biuro prasowe
2024-10-25 | 10:35

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Nowy wzmacniacz WSH-605 kultowej marki Unitra, który oferuje wyjątkową jakość dźwięku to połączenie tradycji i nowoczesnych technologii. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania
Audio i HIFI Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
2024-08-26 | 14:30

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

W serii Solar szwedzkiej marki Urbanista dostępne są trzy urządzenia bezprzewodowe z panelami fotowoltaicznymi Powerfoyle™: nauszne słuchawki Los Angeles, douszne słuchawki Pheonix, a
Audio i HIFI Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych
2024-07-17 | 14:57

Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych

Nowy model powstał z myślą o osobach aktywnych, bo wystarczy zawiesić je na karku poprzez pałąk i zostaną doskonałym towarzyszem treningu. Mogą grać nieprzerwanie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.

Robotyka i SI

Sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować rolnictwo. Pomaga w zbiorach i dzięki niej koszty działania gospodarstw są niższe

Algorytmy sztucznej inteligencji są dziś wykorzystywane m.in. do analizy zdjęć roślin, prognozowania plonów czy automatycznego sterowania maszynami. AI wspiera dziś produkcję rolną na wielu poziomach – od siewu po zbiór, a nawet sprzedaż, pomaga też ograniczyć koszty i adaptować się do zmian klimatu. Dlatego, choć teraz w Polsce z nowych technologii korzystają przede wszystkim właściciele największych gospodarstw, skala wykorzystania AI szybko rośnie.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.