Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
24/7Communication Sp. z o.o.
Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
aleksandra.gasowska|247.com.pl| |aleksandra.gasowska|247.com.pl
+48 733 202 653
www.247.com.pl
Nowy wzmacniacz WSH-605 kultowej marki Unitra, który oferuje wyjątkową jakość dźwięku to połączenie tradycji i nowoczesnych technologii. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania cyfrowe wzmacniacz zapewnia niespotykaną precyzję i czystość odtwarzania. Po raz pierwszy zaprezentowany zostanie podczas tegorocznych Targów Audio Video Show w Warszawie, które są jedną z najważniejszych imprez w branży audio, przyciągającą miłośników muzyki i ekspertów z całego świata.
Nowoczesne rozwiązania cyfrowe w analogowym świecie Unitry
WSH-605 to nowoczesny wzmacniacz stereo, który został zaprojektowany z myślą o wszechstronności i funkcjonalności. Wyposażony jest w zaawansowany układ korekcji, co zapewnia wyjątkową jakość dźwięku, nawet w najbardziej wymagających warunkach akustycznych. W porównaniu do starszego modelu WSH-805, który jest klasycznym wzmacniaczem analogowym, WSH-605 wprowadza nowoczesne rozwiązania cyfrowe. Jest to znaczący krok naprzód pod względem technologii i funkcjonalności. WSH-605 oferuje większą elastyczność użytkowania dzięki możliwości podłączenia różnych źródeł dźwięku, zarówno analogowych, jak i cyfrowych. Wzmacniacz posiada funkcje automatycznego wykrywania sygnału oraz wyróżnia się także łatwością obsługi oraz intuicyjnym interfejsem. Jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które poszukują nowoczesnego sprzętu audio o wysokiej wydajności.
Doskonałe parametry i autorskie rozwiązania techniczne
WSH-605 oferuje imponujące parametry techniczne, które zadowolą nawet najbardziej wymagających audiofilów. Moc wyjściowa wzmacniacza wynosi 2 x 70 W przy 8Ω i 2 x 110 W przy 4Ω, co zapewnia wystarczającą moc do zasilenia nawet dużych kolumn głośnikowych. Urządzenie charakteryzuje się szerokim pasmem przenoszenia, od 7,5 Hz - 75 kHz, co pozwala na odtwarzanie pełnego spektrum dźwięku z zachowaniem wysokiej jakości.
„W naszym nowym wzmacniaczu zastosowaliśmy rozwiązania, które zapewniają czystość i szczegółowość dźwięku. Starannie dobrane komponenty oraz zaawansowane technologie pozwalają na bezstratne przesyłanie sygnału, co przyczynia się do wyjątkowego doświadczenia audio. Sekcja wzmacniacza mocy z korekcją błędów, którą zastosowaliśmy w modelu WSH-605, jest układem opracowanym od podstaw w oparciu o nowatorską technologię budowy wzmacniaczy audio. Zgodnie z naszą najlepszą wiedzą układ taki nie został nigdy wcześniej wykorzystany w rozwiązaniach komercyjnych (ani niekomercyjnych), a jego topologia zdecydowanie wyróżnia się na tle dotychczasowych, standardowo przyjętych w branży rozwiązań” – podkreśla Adrian Krupowicz, szef działów inżynierów w Unitrze, Członek Zarządu Unitry.
Ponadczasowy design, który zachwyca
Nowe dziecko Unitry - wzmacniacz WSH-605 to zaawansowana technologia, doskonały design i dbałość o środowisko, bo sprzęt ma jak kiedyś, służyć przez długie lata. Produkty Unitry cechuje solidne wykonanie z wysokiej jakości materiałów. Obudowa wzmacniacza WHS-605 jest wykonana z metalu, co zapewnia jej wytrzymałość i odporność na uszkodzenia mechaniczne. Jego design to połączenie elegancji i funkcjonalności, dlatego WSH-605 z pewnością przyciągnie uwagę każdego entuzjasty.
„Naszym celem było stworzenie wzmacniacza spełniającego oczekiwania audiofilów i jednocześnie będącego estetycznym i eleganckim elementem każdego wnętrza. Chcieliśmy, aby sprzęt audio stał się integralną częścią domowej przestrzeni. Dlatego WSH-605 wyróżnia się minimalistycznym wyglądem, który doskonale wpisuje się w nowoczesne trendy wzornictwa, a jednocześnie nawiązuje do klasycznych modeli Unitry” - podkreśla Wiktor Szulfer, główny projektant marki.
Nie tylko wzmacniacz – stanowisko marki Unitra na Audio Video Show
Podczas wydarzenia oprócz premiery WSH-605, na stanowisku Unitry można będzie zapoznać się z pełnym portfolio produktów. Obok flagowych już produktów, takich jak wzmacniacz WSH-805 czy gramofony GSH-630 Fryderyk i GSH-801 Edmund, przedstawiony będzie również sprzęt, który premierę miał na przestrzeni ostatniego roku. Po raz pierwszy szerokiej publiczności będą zaprezentowane możliwości akustyczne zestawu głośników podstawkowych ZGB-401, który łączy precyzję dźwięku z elegancją kompaktowej formy. Ich potencjał można wypróbować podczas sesji odsłuchowych w specjalnie przygotowanej sali. Dla koneserów dźwięku analogowego przygotowano również płyty testowe do gramofonów, stworzone w kooperacji z polską firmą Takt.
Powrót ikony i ambitne plany marki Unitra
Unitra to marka, która została reaktywowana w 2021 roku, wskrzeszając swoje historyczne dziedzictwo. Produkty tej firmy przez dekady były synonimem jakości, nowoczesności i technologicznego postępu. Urządzenia Unitry można było znaleźć w niemal każdym polskim domu. Dziś Unitra kontynuuje tę tradycję, dostarczając rozwiązania, które łączą polską inżynierię z nowoczesnymi technologiami.
„To dla nas ogromna duma, że możemy kontynuować tradycje marki, którą zna prawie każdy Polak. Nasze produkty, takie jak WSH-605, są projektowane z myślą o przyszłych pokoleniach, dzięki czemu zarówno forma, jak i funkcjonalność pozostaną ponadczasowe. Napędzani miłością do inżynierii i pasją do tworzenia ponadczasowych urządzeń planujemy dalszy rozwój, wprowadzając innowacyjne rozwiązania i rozszerzając swoją obecność na rynkach międzynarodowych. Już w następnym roku Unitra planuje wprowadzenie do oferty kolejnych produktów, m.in. odtwarzaczy sieciowych, czyli popularnych streamerów. Niebawem również w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Japonii dostępne będą wzmacniacze dostosowane do funkcjonujących tam niższych napięć” – podkreśla Daniel Kostrzewa, szef sprzedaży i marketingu, Członek Zarządu Unitry.
Gdzie kupić urządzenia Unitry?
Nowy wzmacniacz WSH-605 , podobnie jak wszystkie produkty Unitry można kupić w wybranych salonach audio, ich lista dostępna jest na stronie internetowej https://unitra.com/pl/gdzie-kupic oraz w sklepie internetowym Unitra na www.unitra.com.

Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje
Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.