Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
W serii Solar szwedzkiej marki Urbanista dostępne są trzy urządzenia bezprzewodowe z panelami fotowoltaicznymi Powerfoyle™: nauszne słuchawki Los Angeles, douszne słuchawki Pheonix, a także bezprzewodowy głośnik Malibu. Premierowe urządzenia dzięki innowacyjnym technologiom ładują się światłem naturalnym oraz sztucznym, posiadają hybrydową technologię aktywnej redukcji szumów i funkcję wykrywania uszu. Marka Urbanista dostępna jest w 30 tys. sklepów w ponad 90 krajach, w tym w Ameryce Północnej, Australii i Azji, a za polską dystrybucję odpowiada firma 4cv Mobile.
Cztery innowacyjne technologie w urządzeniach audio
Urządzenia Urbanista z serii Solar są zasilane panelem fotowoltaicznym Powerfoyle™, dzięki czemu nie ma konieczności ładowania ich za pomocą kabla. Co ważne, akumulator uzupełnia się zarówno pod wpływem światła naturalnego, jak i sztucznego. W słuchawkach nausznych Los Angeles oraz dousznych Phoenix zastosowano tryb transparentny, za sprawą którego użytkownik nie musi ich zdejmować, by słyszeć dźwięki otoczenia. Oba urządzenia są wyposażone w zaawansowaną hybrydową technologię aktywnej redukcji szumów oraz mikrofony redukujące szumy, które wyciszają dźwięki otoczenia. Zastosowana w tych modelach funkcja wykrywania uszu automatycznie wstrzymuje odtwarzanie muzyki po wyjęciu słuchawek z uszu i wznawia ją po ponownym włożeniu.
Niemal nieskończony czas odtwarzania
Słuchawki nauszne Urbanista Los Angeles umożliwiają praktycznie nieskończony czas odtwarzania muzyki ze względu na umiejscowienie panelu słonecznego na górnym pałąku. Przy pełnym naładowaniu urządzenia bateria o pojemności 750 mAh pozwala na do 80 godzin użytkowania. Urządzenie posiada łączność Bluetooth 5.0 z zasięgiem do 10 m. W zestawie ze słuchawkami znajduje się wygodne etui, a także kabel USB-C.
Solarne etui ładujące
Słuchawki douszne Urbanista Phoenix posiadają w zestawie etui ładujące o pojemności 400 mAh, które magazynuje energię ze światła wystarczającą na 34 godziny odtwarzania, a same słuchawki działają do 8 godzin po pełnym naładowaniu (bateria w każdej słuchawce ma pojemność 45 mAh). W urządzeniu zastosowano łączność Bluetooth 5.2 i jest ono odporne na zachlapania – posiada klasę wodoszczelności IPX4 – dzięki czemu słuchawek można bezpiecznie używać podczas uprawiania sportów oraz aktywności na świeżym powietrzu bez względu na warunki atmosferyczne.
Wodoodporny głośnik z wydajnymi przetwornikami
Bezprzewodowy głośnik Urbanista Malibu jest wyposażony w akumulator o pojemności 1800 mAh, gwarantujący 20-godzinne użytkowanie. Ochrona IP67 gwarantuje pyłoodporność i wodoodporność, co pozwala na bezpieczne użytkowanie także na świeżym powietrzu. Głośnik zasilany jest przez dwa 10-watowe przetworniki o wysokiej wydajności. Urządzenie wyposażone jest w łączność Bluetooth 5.2, istnieje także możliwość ładowania go za pomocą kabla USB-C dołączonego do zestawu.
Skandynawski design dostępny już na ponad 90 rynkach
Urbanista to szwedzka marka założona w 2010 roku, specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości sprzętu audio. Łączy skandynawską estetykę z innowacyjnymi technologiami, oferując produkty zaprojektowane z myślą o dynamicznym miejskim stylu życia, do czego nawiązuje nazwa marki. Jej urządzenia wyróżnia minimalistyczny, elegancki design oraz wysoka jakość dźwięku. Sprzęt audio Urbanista jest obecnie dostępny w 30 tys. sklepów na ponad 90 rynkach, w tym w Ameryce Północnej, Australii i Azji. Urbanista kładzie również duży nacisk na zrównoważony rozwój i ekologię, starając się minimalizować wpływ swojej działalności na środowisko.
Urządzenia marki są już premierowo dostępne w Polsce, za dystrybucję marki Urbanista w naszym kraju odpowiada firma 4cv Mobile. Słuchawki nauszne Urbanista Los Angeles dostępne są w wariancie szarym oraz czarnym w cenie 859 zł, natomiast douszne Phoenix w kolorze piaskowym oraz czarnym w cenie 700 zł. Z kolei głośnik Urbanista Malibu występuje w szarej oraz czarnej wersji kolorystycznej w cenie 1000 zł.

Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Edukacja

W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat
Poziom koncentracji młodzieży funkcjonującej w trybie multiscreeningu spada poniżej poziomu umożliwiającego efektywną naukę – wskazują eksperci NASK. Cyfrowe bodźce sprawiają, że mniejsza jest też zdolność do głębokiego przetwarzania informacji. By poradzić sobie z wyzwaniami, jakie wiążą się z rozwojem cyfrowym, kluczowe jest rozwijanie umiejętności społecznych od najmłodszych lat, m.in. uważności. Fundacja Orange w ramach programu MegaMisja chce budować takie kompetencje u przedszkolaków i młodszych uczniów.
Lotnictwo
Coraz więcej dronów dzieli przestrzeń powietrzną z załogowymi statkami powietrznymi. Powstaje system do koordynacji lotów

Polska Agencja Żeglugi Powietrznej wspólnie z Centrum Informacji Kryzysowej CBK PAN tworzy system, który ma zapewnić bezpieczną koordynację lotów statków załogowych i bezzałogowych. To priorytetowe zadanie, z uwagi na fakt, iż coraz więcej dronów, zarówno używanych przez cywilnych operatorów, jak i służby, operuje w przestrzeni powietrznej. System wykorzysta zarówno potencjał ekspertów, jak i ułatwiające ich pracę rozwiązania informatyczne.
Ochrona środowiska
Enea zapowiada kolejne zielone inwestycje. Do 2035 roku chce mieć prawie 5 GW mocy zainstalowanej w OZE

Sześć farm wiatrowych o mocy 83,5 MW znalazło się w portfolio Grupy Enea. Spółka Enea Nowa Energia kupiła je od European Energy Polska i zapowiada, że to nie koniec tego typu transakcji. Ten rok ma być intensywny dla spółki pod względem rozwoju OZE. Celem strategicznym jest osiągnięcie 2,1 GW mocy zainstalowanej w zielonych źródłach w 2030 roku i 4,9 GW pięć lat później.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.