Komunikaty PR

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

2024-10-25  |  10:35
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Gąsowska
24/7Communication Sp. z o.o.

Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
aleksandra.gasowska|247.com.pl| |aleksandra.gasowska|247.com.pl
+48 733 202 653
www.247.com.pl

Nowy wzmacniacz WSH-605 kultowej marki Unitra, który oferuje wyjątkową jakość dźwięku to połączenie tradycji i nowoczesnych technologii. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania cyfrowe wzmacniacz zapewnia niespotykaną precyzję i czystość odtwarzania. Po raz pierwszy zaprezentowany zostanie podczas tegorocznych Targów Audio Video Show w Warszawie, które są jedną z najważniejszych imprez w branży audio, przyciągającą miłośników muzyki i ekspertów z całego świata.

Nowoczesne rozwiązania cyfrowe w analogowym świecie Unitry

WSH-605 to nowoczesny wzmacniacz stereo, który został zaprojektowany z myślą o wszechstronności i funkcjonalności. Wyposażony jest w zaawansowany układ korekcji, co zapewnia wyjątkową jakość dźwięku, nawet w najbardziej wymagających warunkach akustycznych. W porównaniu do starszego modelu WSH-805, który jest klasycznym wzmacniaczem analogowym, WSH-605 wprowadza nowoczesne rozwiązania cyfrowe. Jest to znaczący krok naprzód pod względem technologii i funkcjonalności. WSH-605 oferuje większą elastyczność użytkowania dzięki możliwości podłączenia różnych źródeł dźwięku, zarówno analogowych, jak i cyfrowych. Wzmacniacz posiada funkcje automatycznego wykrywania sygnału oraz wyróżnia się także łatwością obsługi oraz intuicyjnym interfejsem. Jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które poszukują nowoczesnego sprzętu audio o wysokiej wydajności.

Doskonałe parametry i autorskie rozwiązania techniczne

WSH-605 oferuje imponujące parametry techniczne, które zadowolą nawet najbardziej wymagających audiofilów. Moc wyjściowa wzmacniacza wynosi 2 x 70 W przy 8Ω i 2 x 110 W przy 4Ω, co zapewnia wystarczającą moc do zasilenia nawet dużych kolumn głośnikowych. Urządzenie charakteryzuje się szerokim pasmem przenoszenia, od 7,5 Hz - 75 kHz, co pozwala na odtwarzanie pełnego spektrum dźwięku z zachowaniem wysokiej jakości.

„W naszym nowym wzmacniaczu zastosowaliśmy rozwiązania, które zapewniają czystość i szczegółowość dźwięku. Starannie dobrane komponenty oraz zaawansowane technologie pozwalają na bezstratne przesyłanie sygnału, co przyczynia się do wyjątkowego doświadczenia audio. Sekcja wzmacniacza mocy z korekcją błędów, którą zastosowaliśmy w modelu WSH-605, jest układem opracowanym od podstaw w oparciu o nowatorską technologię budowy wzmacniaczy audio. Zgodnie z naszą najlepszą wiedzą układ taki nie został nigdy wcześniej wykorzystany w rozwiązaniach komercyjnych (ani niekomercyjnych), a jego topologia zdecydowanie wyróżnia się na tle dotychczasowych, standardowo przyjętych w branży rozwiązań” – podkreśla Adrian Krupowicz, szef działów inżynierów w Unitrze, Członek Zarządu Unitry.

Ponadczasowy design, który zachwyca

Nowe dziecko Unitry - wzmacniacz WSH-605 to zaawansowana technologia, doskonały design i dbałość o środowisko, bo sprzęt ma jak kiedyś, służyć przez długie lata. Produkty Unitry cechuje solidne wykonanie z wysokiej jakości materiałów. Obudowa wzmacniacza WHS-605 jest wykonana z metalu, co zapewnia jej wytrzymałość i odporność na uszkodzenia mechaniczne. Jego design to połączenie elegancji i funkcjonalności, dlatego WSH-605 z pewnością przyciągnie uwagę każdego entuzjasty.

„Naszym celem było stworzenie wzmacniacza spełniającego oczekiwania audiofilów i jednocześnie będącego estetycznym i eleganckim elementem każdego wnętrza. Chcieliśmy, aby sprzęt audio stał się integralną częścią domowej przestrzeni. Dlatego WSH-605 wyróżnia się minimalistycznym wyglądem, który doskonale wpisuje się w nowoczesne trendy wzornictwa, a jednocześnie nawiązuje do klasycznych modeli Unitry” - podkreśla Wiktor Szulfer, główny projektant marki.

Nie tylko wzmacniacz – stanowisko marki Unitra na Audio Video Show

Podczas wydarzenia oprócz premiery WSH-605, na stanowisku Unitry można będzie zapoznać się z pełnym portfolio produktów. Obok flagowych już produktów, takich jak wzmacniacz WSH-805 czy gramofony GSH-630 Fryderyk i GSH-801 Edmund, przedstawiony będzie również sprzęt, który premierę miał na przestrzeni ostatniego roku. Po raz pierwszy szerokiej publiczności będą zaprezentowane możliwości akustyczne zestawu głośników podstawkowych ZGB-401, który łączy precyzję dźwięku z elegancją kompaktowej formy. Ich potencjał można wypróbować podczas sesji odsłuchowych w specjalnie przygotowanej sali. Dla koneserów dźwięku analogowego przygotowano również płyty testowe do gramofonów, stworzone w kooperacji z polską firmą Takt.

Powrót ikony i ambitne plany marki Unitra

Unitra to marka, która została reaktywowana w 2021 roku, wskrzeszając swoje historyczne dziedzictwo. Produkty tej firmy przez dekady były synonimem jakości, nowoczesności i technologicznego postępu. Urządzenia Unitry można było znaleźć w niemal każdym polskim domu. Dziś Unitra kontynuuje tę tradycję, dostarczając rozwiązania, które łączą polską inżynierię z nowoczesnymi technologiami.

„To dla nas ogromna duma, że możemy kontynuować tradycje marki, którą zna prawie każdy Polak. Nasze produkty, takie jak WSH-605, są projektowane z myślą o przyszłych pokoleniach, dzięki czemu zarówno forma, jak i funkcjonalność pozostaną ponadczasowe. Napędzani miłością do inżynierii i pasją do tworzenia ponadczasowych urządzeń planujemy dalszy rozwój, wprowadzając innowacyjne rozwiązania i rozszerzając swoją obecność na rynkach międzynarodowych. Już w następnym roku Unitra planuje wprowadzenie do oferty kolejnych produktów, m.in. odtwarzaczy sieciowych, czyli popularnych streamerów. Niebawem również w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Japonii dostępne będą wzmacniacze dostosowane do funkcjonujących tam niższych napięć” – podkreśla Daniel Kostrzewa, szef sprzedaży i marketingu, Członek Zarządu Unitry.

Gdzie kupić urządzenia Unitry?

Nowy wzmacniacz WSH-605 , podobnie jak wszystkie produkty Unitry można kupić w wybranych salonach audio, ich lista dostępna jest na stronie internetowej https://unitra.com/pl/gdzie-kupic  oraz w sklepie internetowym Unitra na www.unitra.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 24/7Communication Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista Biuro prasowe
2024-08-26 | 14:30

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

W serii Solar szwedzkiej marki Urbanista dostępne są trzy urządzenia bezprzewodowe z panelami fotowoltaicznymi Powerfoyle™: nauszne słuchawki Los Angeles, douszne słuchawki Pheonix, a
Audio i HIFI Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych
2024-07-17 | 14:57

Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych

Nowy model powstał z myślą o osobach aktywnych, bo wystarczy zawiesić je na karku poprzez pałąk i zostaną doskonałym towarzyszem treningu. Mogą grać nieprzerwanie
Audio i HIFI Rozruszaj się ze sportowymi słuchawkami Fresh n Rebel Twins Rush i Move
2024-05-21 | 14:17

Rozruszaj się ze sportowymi słuchawkami Fresh 'n Rebel Twins Rush i Move

Holenderska marka proponuje dwa nowe produkty w zupełnie nowej kategorii sportowych słuchawek dousznych. Ich solidna, odporna na pot konstrukcja i poręczne, zgrabne haczyki sprawiają, że nie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.