Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
24/7Communication Sp. z o.o.
Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
aleksandra.gasowska|247.com.pl| |aleksandra.gasowska|247.com.pl
+48 733 202 653
www.247.com.pl
Nowy wzmacniacz WSH-605 kultowej marki Unitra, który oferuje wyjątkową jakość dźwięku to połączenie tradycji i nowoczesnych technologii. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania cyfrowe wzmacniacz zapewnia niespotykaną precyzję i czystość odtwarzania. Po raz pierwszy zaprezentowany zostanie podczas tegorocznych Targów Audio Video Show w Warszawie, które są jedną z najważniejszych imprez w branży audio, przyciągającą miłośników muzyki i ekspertów z całego świata.
Nowoczesne rozwiązania cyfrowe w analogowym świecie Unitry
WSH-605 to nowoczesny wzmacniacz stereo, który został zaprojektowany z myślą o wszechstronności i funkcjonalności. Wyposażony jest w zaawansowany układ korekcji, co zapewnia wyjątkową jakość dźwięku, nawet w najbardziej wymagających warunkach akustycznych. W porównaniu do starszego modelu WSH-805, który jest klasycznym wzmacniaczem analogowym, WSH-605 wprowadza nowoczesne rozwiązania cyfrowe. Jest to znaczący krok naprzód pod względem technologii i funkcjonalności. WSH-605 oferuje większą elastyczność użytkowania dzięki możliwości podłączenia różnych źródeł dźwięku, zarówno analogowych, jak i cyfrowych. Wzmacniacz posiada funkcje automatycznego wykrywania sygnału oraz wyróżnia się także łatwością obsługi oraz intuicyjnym interfejsem. Jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które poszukują nowoczesnego sprzętu audio o wysokiej wydajności.
Doskonałe parametry i autorskie rozwiązania techniczne
WSH-605 oferuje imponujące parametry techniczne, które zadowolą nawet najbardziej wymagających audiofilów. Moc wyjściowa wzmacniacza wynosi 2 x 70 W przy 8Ω i 2 x 110 W przy 4Ω, co zapewnia wystarczającą moc do zasilenia nawet dużych kolumn głośnikowych. Urządzenie charakteryzuje się szerokim pasmem przenoszenia, od 7,5 Hz - 75 kHz, co pozwala na odtwarzanie pełnego spektrum dźwięku z zachowaniem wysokiej jakości.
„W naszym nowym wzmacniaczu zastosowaliśmy rozwiązania, które zapewniają czystość i szczegółowość dźwięku. Starannie dobrane komponenty oraz zaawansowane technologie pozwalają na bezstratne przesyłanie sygnału, co przyczynia się do wyjątkowego doświadczenia audio. Sekcja wzmacniacza mocy z korekcją błędów, którą zastosowaliśmy w modelu WSH-605, jest układem opracowanym od podstaw w oparciu o nowatorską technologię budowy wzmacniaczy audio. Zgodnie z naszą najlepszą wiedzą układ taki nie został nigdy wcześniej wykorzystany w rozwiązaniach komercyjnych (ani niekomercyjnych), a jego topologia zdecydowanie wyróżnia się na tle dotychczasowych, standardowo przyjętych w branży rozwiązań” – podkreśla Adrian Krupowicz, szef działów inżynierów w Unitrze, Członek Zarządu Unitry.
Ponadczasowy design, który zachwyca
Nowe dziecko Unitry - wzmacniacz WSH-605 to zaawansowana technologia, doskonały design i dbałość o środowisko, bo sprzęt ma jak kiedyś, służyć przez długie lata. Produkty Unitry cechuje solidne wykonanie z wysokiej jakości materiałów. Obudowa wzmacniacza WHS-605 jest wykonana z metalu, co zapewnia jej wytrzymałość i odporność na uszkodzenia mechaniczne. Jego design to połączenie elegancji i funkcjonalności, dlatego WSH-605 z pewnością przyciągnie uwagę każdego entuzjasty.
„Naszym celem było stworzenie wzmacniacza spełniającego oczekiwania audiofilów i jednocześnie będącego estetycznym i eleganckim elementem każdego wnętrza. Chcieliśmy, aby sprzęt audio stał się integralną częścią domowej przestrzeni. Dlatego WSH-605 wyróżnia się minimalistycznym wyglądem, który doskonale wpisuje się w nowoczesne trendy wzornictwa, a jednocześnie nawiązuje do klasycznych modeli Unitry” - podkreśla Wiktor Szulfer, główny projektant marki.
Nie tylko wzmacniacz – stanowisko marki Unitra na Audio Video Show
Podczas wydarzenia oprócz premiery WSH-605, na stanowisku Unitry można będzie zapoznać się z pełnym portfolio produktów. Obok flagowych już produktów, takich jak wzmacniacz WSH-805 czy gramofony GSH-630 Fryderyk i GSH-801 Edmund, przedstawiony będzie również sprzęt, który premierę miał na przestrzeni ostatniego roku. Po raz pierwszy szerokiej publiczności będą zaprezentowane możliwości akustyczne zestawu głośników podstawkowych ZGB-401, który łączy precyzję dźwięku z elegancją kompaktowej formy. Ich potencjał można wypróbować podczas sesji odsłuchowych w specjalnie przygotowanej sali. Dla koneserów dźwięku analogowego przygotowano również płyty testowe do gramofonów, stworzone w kooperacji z polską firmą Takt.
Powrót ikony i ambitne plany marki Unitra
Unitra to marka, która została reaktywowana w 2021 roku, wskrzeszając swoje historyczne dziedzictwo. Produkty tej firmy przez dekady były synonimem jakości, nowoczesności i technologicznego postępu. Urządzenia Unitry można było znaleźć w niemal każdym polskim domu. Dziś Unitra kontynuuje tę tradycję, dostarczając rozwiązania, które łączą polską inżynierię z nowoczesnymi technologiami.
„To dla nas ogromna duma, że możemy kontynuować tradycje marki, którą zna prawie każdy Polak. Nasze produkty, takie jak WSH-605, są projektowane z myślą o przyszłych pokoleniach, dzięki czemu zarówno forma, jak i funkcjonalność pozostaną ponadczasowe. Napędzani miłością do inżynierii i pasją do tworzenia ponadczasowych urządzeń planujemy dalszy rozwój, wprowadzając innowacyjne rozwiązania i rozszerzając swoją obecność na rynkach międzynarodowych. Już w następnym roku Unitra planuje wprowadzenie do oferty kolejnych produktów, m.in. odtwarzaczy sieciowych, czyli popularnych streamerów. Niebawem również w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Japonii dostępne będą wzmacniacze dostosowane do funkcjonujących tam niższych napięć” – podkreśla Daniel Kostrzewa, szef sprzedaży i marketingu, Członek Zarządu Unitry.
Gdzie kupić urządzenia Unitry?
Nowy wzmacniacz WSH-605 , podobnie jak wszystkie produkty Unitry można kupić w wybranych salonach audio, ich lista dostępna jest na stronie internetowej https://unitra.com/pl/gdzie-kupic oraz w sklepie internetowym Unitra na www.unitra.com.
Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior
Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Handel
Plastikowe opakowania żywności dominują w europejskich marketach. 40 proc. z nich można usunąć lub zastąpić
65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach jest sprzedawanych w plastikowych opakowaniach. W Polsce ten odsetek jest podobny. Jak wynika z raportu DS Smith „Material Change Index”, w przypadku 40 proc. opakowań zawierających tworzywa sztuczne w Polsce, plastik można by wyeliminować, usuwając go całkowicie lub zastępując go zrównoważonymi alternatywami, np. tekturą czy opakowaniami biodegradowalnymi. W Polsce tylko 22 proc. firm spożywczych planuje w nadchodzącym roku zmiany w opakowaniach.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.