Komunikaty PR

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

2024-10-25  |  10:35
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Gąsowska
24/7Communication Sp. z o.o.

Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
aleksandra.gasowska|247.com.pl| |aleksandra.gasowska|247.com.pl
+48 733 202 653
www.247.com.pl

Nowy wzmacniacz WSH-605 kultowej marki Unitra, który oferuje wyjątkową jakość dźwięku to połączenie tradycji i nowoczesnych technologii. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania cyfrowe wzmacniacz zapewnia niespotykaną precyzję i czystość odtwarzania. Po raz pierwszy zaprezentowany zostanie podczas tegorocznych Targów Audio Video Show w Warszawie, które są jedną z najważniejszych imprez w branży audio, przyciągającą miłośników muzyki i ekspertów z całego świata.

Nowoczesne rozwiązania cyfrowe w analogowym świecie Unitry

WSH-605 to nowoczesny wzmacniacz stereo, który został zaprojektowany z myślą o wszechstronności i funkcjonalności. Wyposażony jest w zaawansowany układ korekcji, co zapewnia wyjątkową jakość dźwięku, nawet w najbardziej wymagających warunkach akustycznych. W porównaniu do starszego modelu WSH-805, który jest klasycznym wzmacniaczem analogowym, WSH-605 wprowadza nowoczesne rozwiązania cyfrowe. Jest to znaczący krok naprzód pod względem technologii i funkcjonalności. WSH-605 oferuje większą elastyczność użytkowania dzięki możliwości podłączenia różnych źródeł dźwięku, zarówno analogowych, jak i cyfrowych. Wzmacniacz posiada funkcje automatycznego wykrywania sygnału oraz wyróżnia się także łatwością obsługi oraz intuicyjnym interfejsem. Jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które poszukują nowoczesnego sprzętu audio o wysokiej wydajności.

Doskonałe parametry i autorskie rozwiązania techniczne

WSH-605 oferuje imponujące parametry techniczne, które zadowolą nawet najbardziej wymagających audiofilów. Moc wyjściowa wzmacniacza wynosi 2 x 70 W przy 8Ω i 2 x 110 W przy 4Ω, co zapewnia wystarczającą moc do zasilenia nawet dużych kolumn głośnikowych. Urządzenie charakteryzuje się szerokim pasmem przenoszenia, od 7,5 Hz - 75 kHz, co pozwala na odtwarzanie pełnego spektrum dźwięku z zachowaniem wysokiej jakości.

„W naszym nowym wzmacniaczu zastosowaliśmy rozwiązania, które zapewniają czystość i szczegółowość dźwięku. Starannie dobrane komponenty oraz zaawansowane technologie pozwalają na bezstratne przesyłanie sygnału, co przyczynia się do wyjątkowego doświadczenia audio. Sekcja wzmacniacza mocy z korekcją błędów, którą zastosowaliśmy w modelu WSH-605, jest układem opracowanym od podstaw w oparciu o nowatorską technologię budowy wzmacniaczy audio. Zgodnie z naszą najlepszą wiedzą układ taki nie został nigdy wcześniej wykorzystany w rozwiązaniach komercyjnych (ani niekomercyjnych), a jego topologia zdecydowanie wyróżnia się na tle dotychczasowych, standardowo przyjętych w branży rozwiązań” – podkreśla Adrian Krupowicz, szef działów inżynierów w Unitrze, Członek Zarządu Unitry.

Ponadczasowy design, który zachwyca

Nowe dziecko Unitry - wzmacniacz WSH-605 to zaawansowana technologia, doskonały design i dbałość o środowisko, bo sprzęt ma jak kiedyś, służyć przez długie lata. Produkty Unitry cechuje solidne wykonanie z wysokiej jakości materiałów. Obudowa wzmacniacza WHS-605 jest wykonana z metalu, co zapewnia jej wytrzymałość i odporność na uszkodzenia mechaniczne. Jego design to połączenie elegancji i funkcjonalności, dlatego WSH-605 z pewnością przyciągnie uwagę każdego entuzjasty.

„Naszym celem było stworzenie wzmacniacza spełniającego oczekiwania audiofilów i jednocześnie będącego estetycznym i eleganckim elementem każdego wnętrza. Chcieliśmy, aby sprzęt audio stał się integralną częścią domowej przestrzeni. Dlatego WSH-605 wyróżnia się minimalistycznym wyglądem, który doskonale wpisuje się w nowoczesne trendy wzornictwa, a jednocześnie nawiązuje do klasycznych modeli Unitry” - podkreśla Wiktor Szulfer, główny projektant marki.

Nie tylko wzmacniacz – stanowisko marki Unitra na Audio Video Show

Podczas wydarzenia oprócz premiery WSH-605, na stanowisku Unitry można będzie zapoznać się z pełnym portfolio produktów. Obok flagowych już produktów, takich jak wzmacniacz WSH-805 czy gramofony GSH-630 Fryderyk i GSH-801 Edmund, przedstawiony będzie również sprzęt, który premierę miał na przestrzeni ostatniego roku. Po raz pierwszy szerokiej publiczności będą zaprezentowane możliwości akustyczne zestawu głośników podstawkowych ZGB-401, który łączy precyzję dźwięku z elegancją kompaktowej formy. Ich potencjał można wypróbować podczas sesji odsłuchowych w specjalnie przygotowanej sali. Dla koneserów dźwięku analogowego przygotowano również płyty testowe do gramofonów, stworzone w kooperacji z polską firmą Takt.

Powrót ikony i ambitne plany marki Unitra

Unitra to marka, która została reaktywowana w 2021 roku, wskrzeszając swoje historyczne dziedzictwo. Produkty tej firmy przez dekady były synonimem jakości, nowoczesności i technologicznego postępu. Urządzenia Unitry można było znaleźć w niemal każdym polskim domu. Dziś Unitra kontynuuje tę tradycję, dostarczając rozwiązania, które łączą polską inżynierię z nowoczesnymi technologiami.

„To dla nas ogromna duma, że możemy kontynuować tradycje marki, którą zna prawie każdy Polak. Nasze produkty, takie jak WSH-605, są projektowane z myślą o przyszłych pokoleniach, dzięki czemu zarówno forma, jak i funkcjonalność pozostaną ponadczasowe. Napędzani miłością do inżynierii i pasją do tworzenia ponadczasowych urządzeń planujemy dalszy rozwój, wprowadzając innowacyjne rozwiązania i rozszerzając swoją obecność na rynkach międzynarodowych. Już w następnym roku Unitra planuje wprowadzenie do oferty kolejnych produktów, m.in. odtwarzaczy sieciowych, czyli popularnych streamerów. Niebawem również w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Japonii dostępne będą wzmacniacze dostosowane do funkcjonujących tam niższych napięć” – podkreśla Daniel Kostrzewa, szef sprzedaży i marketingu, Członek Zarządu Unitry.

Gdzie kupić urządzenia Unitry?

Nowy wzmacniacz WSH-605 , podobnie jak wszystkie produkty Unitry można kupić w wybranych salonach audio, ich lista dostępna jest na stronie internetowej https://unitra.com/pl/gdzie-kupic  oraz w sklepie internetowym Unitra na www.unitra.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 24/7Communication Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior Biuro prasowe
2024-12-03 | 09:56

Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior

Holenderska marka wprowadza słuchawki Bluetooth dla najmłodszych. Dzięki ograniczeniu głośności do 85 dB uszy dzieci są chronione podczas słuchania ulubionych melodii. Uwagę zwracają
Audio i HIFI Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
2024-08-26 | 14:30

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

W serii Solar szwedzkiej marki Urbanista dostępne są trzy urządzenia bezprzewodowe z panelami fotowoltaicznymi Powerfoyle™: nauszne słuchawki Los Angeles, douszne słuchawki Pheonix, a
Audio i HIFI Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych
2024-07-17 | 14:57

Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych

Nowy model powstał z myślą o osobach aktywnych, bo wystarczy zawiesić je na karku poprzez pałąk i zostaną doskonałym towarzyszem treningu. Mogą grać nieprzerwanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję

Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.

Firma

Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie

Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.

Handel

Plastikowe opakowania żywności dominują w europejskich marketach. 40 proc. z nich można usunąć lub zastąpić

65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach jest sprzedawanych w plastikowych opakowaniach. W Polsce ten odsetek jest podobny. Jak wynika z raportu DS Smith „Material Change Index”, w przypadku 40 proc. opakowań zawierających tworzywa sztuczne w Polsce, plastik można by wyeliminować, usuwając go całkowicie lub zastępując go zrównoważonymi alternatywami, np. tekturą czy opakowaniami biodegradowalnymi. W Polsce tylko 22 proc. firm spożywczych planuje w nadchodzącym roku zmiany w opakowaniach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.