Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
24/7Communication Sp. z o.o.
Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
aleksandra.gasowska|247.com.pl| |aleksandra.gasowska|247.com.pl
+48 733 202 653
www.247.com.pl
Nowy wzmacniacz WSH-605 kultowej marki Unitra, który oferuje wyjątkową jakość dźwięku to połączenie tradycji i nowoczesnych technologii. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania cyfrowe wzmacniacz zapewnia niespotykaną precyzję i czystość odtwarzania. Po raz pierwszy zaprezentowany zostanie podczas tegorocznych Targów Audio Video Show w Warszawie, które są jedną z najważniejszych imprez w branży audio, przyciągającą miłośników muzyki i ekspertów z całego świata.
Nowoczesne rozwiązania cyfrowe w analogowym świecie Unitry
WSH-605 to nowoczesny wzmacniacz stereo, który został zaprojektowany z myślą o wszechstronności i funkcjonalności. Wyposażony jest w zaawansowany układ korekcji, co zapewnia wyjątkową jakość dźwięku, nawet w najbardziej wymagających warunkach akustycznych. W porównaniu do starszego modelu WSH-805, który jest klasycznym wzmacniaczem analogowym, WSH-605 wprowadza nowoczesne rozwiązania cyfrowe. Jest to znaczący krok naprzód pod względem technologii i funkcjonalności. WSH-605 oferuje większą elastyczność użytkowania dzięki możliwości podłączenia różnych źródeł dźwięku, zarówno analogowych, jak i cyfrowych. Wzmacniacz posiada funkcje automatycznego wykrywania sygnału oraz wyróżnia się także łatwością obsługi oraz intuicyjnym interfejsem. Jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które poszukują nowoczesnego sprzętu audio o wysokiej wydajności.
Doskonałe parametry i autorskie rozwiązania techniczne
WSH-605 oferuje imponujące parametry techniczne, które zadowolą nawet najbardziej wymagających audiofilów. Moc wyjściowa wzmacniacza wynosi 2 x 70 W przy 8Ω i 2 x 110 W przy 4Ω, co zapewnia wystarczającą moc do zasilenia nawet dużych kolumn głośnikowych. Urządzenie charakteryzuje się szerokim pasmem przenoszenia, od 7,5 Hz - 75 kHz, co pozwala na odtwarzanie pełnego spektrum dźwięku z zachowaniem wysokiej jakości.
„W naszym nowym wzmacniaczu zastosowaliśmy rozwiązania, które zapewniają czystość i szczegółowość dźwięku. Starannie dobrane komponenty oraz zaawansowane technologie pozwalają na bezstratne przesyłanie sygnału, co przyczynia się do wyjątkowego doświadczenia audio. Sekcja wzmacniacza mocy z korekcją błędów, którą zastosowaliśmy w modelu WSH-605, jest układem opracowanym od podstaw w oparciu o nowatorską technologię budowy wzmacniaczy audio. Zgodnie z naszą najlepszą wiedzą układ taki nie został nigdy wcześniej wykorzystany w rozwiązaniach komercyjnych (ani niekomercyjnych), a jego topologia zdecydowanie wyróżnia się na tle dotychczasowych, standardowo przyjętych w branży rozwiązań” – podkreśla Adrian Krupowicz, szef działów inżynierów w Unitrze, Członek Zarządu Unitry.
Ponadczasowy design, który zachwyca
Nowe dziecko Unitry - wzmacniacz WSH-605 to zaawansowana technologia, doskonały design i dbałość o środowisko, bo sprzęt ma jak kiedyś, służyć przez długie lata. Produkty Unitry cechuje solidne wykonanie z wysokiej jakości materiałów. Obudowa wzmacniacza WHS-605 jest wykonana z metalu, co zapewnia jej wytrzymałość i odporność na uszkodzenia mechaniczne. Jego design to połączenie elegancji i funkcjonalności, dlatego WSH-605 z pewnością przyciągnie uwagę każdego entuzjasty.
„Naszym celem było stworzenie wzmacniacza spełniającego oczekiwania audiofilów i jednocześnie będącego estetycznym i eleganckim elementem każdego wnętrza. Chcieliśmy, aby sprzęt audio stał się integralną częścią domowej przestrzeni. Dlatego WSH-605 wyróżnia się minimalistycznym wyglądem, który doskonale wpisuje się w nowoczesne trendy wzornictwa, a jednocześnie nawiązuje do klasycznych modeli Unitry” - podkreśla Wiktor Szulfer, główny projektant marki.
Nie tylko wzmacniacz – stanowisko marki Unitra na Audio Video Show
Podczas wydarzenia oprócz premiery WSH-605, na stanowisku Unitry można będzie zapoznać się z pełnym portfolio produktów. Obok flagowych już produktów, takich jak wzmacniacz WSH-805 czy gramofony GSH-630 Fryderyk i GSH-801 Edmund, przedstawiony będzie również sprzęt, który premierę miał na przestrzeni ostatniego roku. Po raz pierwszy szerokiej publiczności będą zaprezentowane możliwości akustyczne zestawu głośników podstawkowych ZGB-401, który łączy precyzję dźwięku z elegancją kompaktowej formy. Ich potencjał można wypróbować podczas sesji odsłuchowych w specjalnie przygotowanej sali. Dla koneserów dźwięku analogowego przygotowano również płyty testowe do gramofonów, stworzone w kooperacji z polską firmą Takt.
Powrót ikony i ambitne plany marki Unitra
Unitra to marka, która została reaktywowana w 2021 roku, wskrzeszając swoje historyczne dziedzictwo. Produkty tej firmy przez dekady były synonimem jakości, nowoczesności i technologicznego postępu. Urządzenia Unitry można było znaleźć w niemal każdym polskim domu. Dziś Unitra kontynuuje tę tradycję, dostarczając rozwiązania, które łączą polską inżynierię z nowoczesnymi technologiami.
„To dla nas ogromna duma, że możemy kontynuować tradycje marki, którą zna prawie każdy Polak. Nasze produkty, takie jak WSH-605, są projektowane z myślą o przyszłych pokoleniach, dzięki czemu zarówno forma, jak i funkcjonalność pozostaną ponadczasowe. Napędzani miłością do inżynierii i pasją do tworzenia ponadczasowych urządzeń planujemy dalszy rozwój, wprowadzając innowacyjne rozwiązania i rozszerzając swoją obecność na rynkach międzynarodowych. Już w następnym roku Unitra planuje wprowadzenie do oferty kolejnych produktów, m.in. odtwarzaczy sieciowych, czyli popularnych streamerów. Niebawem również w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Japonii dostępne będą wzmacniacze dostosowane do funkcjonujących tam niższych napięć” – podkreśla Daniel Kostrzewa, szef sprzedaży i marketingu, Członek Zarządu Unitry.
Gdzie kupić urządzenia Unitry?
Nowy wzmacniacz WSH-605 , podobnie jak wszystkie produkty Unitry można kupić w wybranych salonach audio, ich lista dostępna jest na stronie internetowej https://unitra.com/pl/gdzie-kupic oraz w sklepie internetowym Unitra na www.unitra.com.
Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior
Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.