Komunikaty PR

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

2024-08-26  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

W serii Solar szwedzkiej marki Urbanista dostępne są trzy urządzenia bezprzewodowe z panelami fotowoltaicznymi Powerfoyle™: nauszne słuchawki Los Angeles, douszne słuchawki Pheonix, a także bezprzewodowy głośnik Malibu. Premierowe urządzenia dzięki innowacyjnym technologiom ładują się światłem naturalnym oraz sztucznym, posiadają hybrydową technologię aktywnej redukcji szumów i funkcję wykrywania uszu. Marka Urbanista dostępna jest w 30 tys. sklepów w ponad 90 krajach, w tym w Ameryce Północnej, Australii i Azji, a za polską dystrybucję odpowiada firma 4cv Mobile.

 

Cztery innowacyjne technologie w urządzeniach audio

Urządzenia Urbanista z serii Solar są zasilane panelem fotowoltaicznym Powerfoyle™, dzięki czemu nie ma konieczności ładowania ich za pomocą kabla. Co ważne, akumulator uzupełnia się zarówno pod wpływem światła naturalnego, jak i sztucznego. W słuchawkach nausznych Los Angeles oraz dousznych Phoenix zastosowano tryb transparentny, za sprawą którego użytkownik nie musi ich zdejmować, by słyszeć dźwięki otoczenia. Oba urządzenia są wyposażone w zaawansowaną hybrydową technologię aktywnej redukcji szumów oraz mikrofony redukujące szumy, które wyciszają dźwięki otoczenia. Zastosowana w tych modelach funkcja wykrywania uszu automatycznie wstrzymuje odtwarzanie muzyki po wyjęciu słuchawek z uszu i wznawia ją po ponownym włożeniu.

 

Niemal nieskończony czas odtwarzania

Słuchawki nauszne Urbanista Los Angeles umożliwiają praktycznie nieskończony czas odtwarzania muzyki ze względu na umiejscowienie panelu słonecznego na górnym pałąku. Przy pełnym naładowaniu urządzenia bateria o pojemności 750 mAh pozwala na do 80 godzin użytkowania. Urządzenie posiada łączność Bluetooth 5.0 z zasięgiem do 10 m. W zestawie ze słuchawkami znajduje się wygodne etui, a także kabel USB-C.

 

Solarne etui ładujące

Słuchawki douszne Urbanista Phoenix posiadają w zestawie etui ładujące o pojemności 400 mAh, które magazynuje energię ze światła wystarczającą na 34 godziny odtwarzania, a same słuchawki działają do 8 godzin po pełnym naładowaniu (bateria w każdej słuchawce ma pojemność 45 mAh). W urządzeniu zastosowano łączność Bluetooth 5.2 i jest ono odporne na zachlapania – posiada klasę wodoszczelności IPX4 – dzięki czemu słuchawek można bezpiecznie używać podczas uprawiania sportów oraz aktywności na świeżym powietrzu bez względu na warunki atmosferyczne. 

 

Wodoodporny głośnik z wydajnymi przetwornikami

Bezprzewodowy głośnik Urbanista Malibu jest wyposażony w akumulator o pojemności 1800 mAh, gwarantujący 20-godzinne użytkowanie. Ochrona IP67 gwarantuje pyłoodporność i wodoodporność, co pozwala na bezpieczne użytkowanie także na świeżym powietrzu. Głośnik zasilany jest przez dwa 10-watowe przetworniki o wysokiej wydajności. Urządzenie wyposażone jest w łączność Bluetooth 5.2, istnieje także możliwość ładowania go za pomocą kabla USB-C dołączonego do zestawu.

 

Skandynawski design dostępny już na ponad 90 rynkach

Urbanista to szwedzka marka założona w 2010 roku, specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości sprzętu audio. Łączy skandynawską estetykę z innowacyjnymi technologiami, oferując produkty zaprojektowane z myślą o dynamicznym miejskim stylu życia, do czego nawiązuje nazwa marki. Jej urządzenia wyróżnia minimalistyczny, elegancki design oraz wysoka jakość dźwięku. Sprzęt audio Urbanista jest obecnie dostępny w 30 tys. sklepów na ponad 90 rynkach, w tym w Ameryce Północnej, Australii i Azji. Urbanista kładzie również duży nacisk na zrównoważony rozwój i ekologię, starając się minimalizować wpływ swojej działalności na środowisko.

 

Urządzenia marki są już premierowo dostępne w Polsce, za dystrybucję marki Urbanista w naszym kraju odpowiada firma 4cv Mobile. Słuchawki nauszne Urbanista Los Angeles dostępne są w wariancie szarym oraz czarnym w cenie 859 zł, natomiast douszne Phoenix w kolorze piaskowym oraz czarnym w cenie 700 zł. Z kolei głośnik Urbanista Malibu występuje w szarej oraz czarnej wersji kolorystycznej w cenie 1000 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior Biuro prasowe
2024-12-03 | 09:56

Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior

Holenderska marka wprowadza słuchawki Bluetooth dla najmłodszych. Dzięki ograniczeniu głośności do 85 dB uszy dzieci są chronione podczas słuchania ulubionych melodii. Uwagę zwracają
Audio i HIFI Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
2024-10-25 | 10:35

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Nowy wzmacniacz WSH-605 kultowej marki Unitra, który oferuje wyjątkową jakość dźwięku to połączenie tradycji i nowoczesnych technologii. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania
Audio i HIFI Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych
2024-07-17 | 14:57

Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych

Nowy model powstał z myślą o osobach aktywnych, bo wystarczy zawiesić je na karku poprzez pałąk i zostaną doskonałym towarzyszem treningu. Mogą grać nieprzerwanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Medycyna

Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.