Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior
Holenderska marka wprowadza słuchawki Bluetooth dla najmłodszych. Dzięki ograniczeniu głośności do 85 dB uszy dzieci są chronione podczas słuchania ulubionych melodii. Uwagę zwracają aktywna redukcja szumów i wyjście audio z kablem w zestawie, ale też zabawny efekt świelny. Słuchawki są dostępne łącznie w ośmiu nowych, odważnych wersjach kolorystycznych.
Zacznijmy od najważniejszej funkcji i kwestii bezpieczeństwa. Dzięki funkcji Safe Sound (ograniczenie głośności do poziomu 85 dB) dzieci mogą bez obaw korzystać z bezprzewodowych słuchawek Fresh ‘n Rebel Code i Clam Junior. W ten sposób są w stanie odkryć radość z muzyki i dźwięku, jednocześnie chroniąc swój słuch. Z kolei dzięki widowiskowemu efektowi świetlnemu na nausznikach każda piosenka zamienia się w małą imprezę! Natomiast kolorowy design z pewnością wywoła uśmiech na buzi każdego malucha.
Już na pierwszy rzut oka obydwa modele słuchawek wyróżniają się składaną konstrukcją i fizycznymi przyciskami do sterowania różnymi funkcjami, m.in. włącz/wyłącz, ANC czy aktywacja trybu Bluetooth. Producent przewidział też zanurzenie się w ukochanych piosenkach przewodowo, gdyż obydwa warianty słuchawek są wyposażone w złącze Jack 3,5 mm i odpowiedni kabel.
Clam Junior: dla wyluzowanych dzieciaków
Dziecko będzie szybciej odrabiać lekcje z włączonym trybem skupienia. Pozwala na to technologia aktywnej redukcji szumów, która eliminuje hałas z otoczenia. Dzięki temu szkraby mogą w pełni skupić się na swoich zadaniach bez rozpraszania uwagi. Miękkie naszuniki są tak wygodne, że można się w nie wręcz wtulić. Dzięki wbudowanej baterii, umożliwiającej 60 godzin ciągłego odtwarzania muzyki czy nagrań, dziecko jest gotowe na niekończącą się bezprzewodową zabawę. Słuchawki Clam Junior można kupić w czterech kombinacjach kolorystycznych: Dizzy Donut, Lucky Lizard, Starry Sky i Mighty Magic.
Słuchawki mobilne Fresh ‘n Rebel Clam Junior w skrócie:
• Przeznaczone dla dzieci (6+);
• Bezpieczny dźwięk (<85 dB);
• Tryb skupienia (hybrydowe ANC);
• Zabawny efekt świetlny;
• 60 godzin odtwarzania ;
• Dołączona naklejka.
Cena: 254,99 zł
Code Junior: dla małego, ale oddanego melomana
Model słuchawek Code Junior wydobywa z malca buntownika od samego początku. Wystarczy użyć kabla Buddy Beats i połączyć ze sobą dwa egzemplarze, aby umożliwić dziecku dzielenie się muzyką z najlepszym kolegą lub koleżanką albo rodzeństwem. Natomiast dzięki wygodnej konstrukcji i możliwości nieprzerwanego bezprzewodowego odsłuchu przez 48 godzin zabawa praktycznie nigdy się nie kończy. Słuchawki są dostępne w czterech zabawnych wariantach kolorystycznych: Cool Candy, Funny Fox, Groovy Galaxy i Wavy Water.
Słuchawki Fresh ‘n Rebel Code Junior w skrócie:
• Przeznaczone dla dzieci (3+);
• Bezpieczny dźwięk (<85 dB);
• Buddy Beats (udostępnianie muzyki poprzez kabel za pomocą dwóch słuchawek Code Junior);
• Zabawny efekt świetlny;
• 48 godzin odtwarzania;
• W komplecie pasujące naklejki.
Cena: 149,99 zł
O marce Fresh 'n Rebel
Firma Fresh 'n Rebel, z siedzibą w Rotterdamie, tworzy mobilne akcesoria, z którymi ludzie chcą być widziani i które uzupełniają nasz osobisty styl. Wierzy, że wybór oryginalności poprzez bycie odważnym sprawia, że jesteś sobą.
Produkty z logo tego producenta wspierają każdego w pozostawaniu autentycznym i wyrażaniu siebie na swój własny sposób, ponieważ zdaje on sobie sprawę, że indywidualność jest rzadkością. Fresh 'n Rebel motywuje do wyjścia ze strefy komfortu, otwarcia się na nowe doświadczenia i poczucie, że można wybrać inaczej. Ośmiela wszystkich, by decydowali się na odważne rozwiązania zamiast tych nudnych i banalnych, głównie poprzez znalezienie oraz zaakceptowanie swojego wewnętrznego buntownika.
Każdego dnia marka produkuje mobilne akcesoria, które mogą odzwierciedlać wyjątkową osobowość i styl. Fresh 'n Rebel oferuje słuchawki nauszne, wokółuszne i douszne, słuchawki typu True Wireless, wodoodporne głośniki Bluetooth, powerbanki, a także pasujące do nich wszystkich ładowarki oraz kable.
Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.