Komunikaty PR

Wskocz do Strefy Innowacji i daj swojemu start-upowi szansę na sukces

2020-01-27  |  10:50
Biuro prasowe
Kontakt

Anna Haczykowska
Lentewenc Sp. z o.o.

Skwer Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 5/37
01-015 Warszawa
marketing|translogistica.pl| |marketing|translogistica.pl
698054192
https://translogistica.pl/
Do pobrania Inf. pras. ( 0.3 MB )

Wystartował konkurs dedykowany start-upom –  Food Innovation Challenge. Podczas tegorocznych targów WorldFood Poland będzie można zawalczyć o Nagrodę Główną o wartości 10 000 tys. zł, jednak już sam udział umożliwia szerokie dotarcie do potencjalnych inwestorów i najważniejszych osób z branży.

W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby przemysłu spożywczego, postanowiliśmy odkryć i wypromować nieszablonowe pomysły oraz innowacyjne start-upy. Inicjatywa kierowana jest do osób mających koncepcję na unikatowe produkty, technologię lub usługi, które zatrzęsą rynkiem i wyznaczą nowe trendy.

Wskocz do Strefy Innowacji i daj swojemu start-upowi szansę na sukces

Ponieważ wiemy, jak cenne w rozwijaniu firmy jest wsparcie marketingowe, już od pierwszej edycji targom WorldFood Poland towarzyszy Konkurs o Złoty Medal, wspierający najciekawsze produkty prezentowane przez Wystawców. Teraz wychodzimy z naszą ofertą jeszcze szerzej  – nowoutworzona Strefa Innowacji to odpowiedź na potrzeby, jakie aktualnie generuje branża spożywcza i jednocześnie ukłon w stronę młodych i przedsiębiorczych osób. Swoje miejsce znajdą w niej zarówno pomysłodawcy, jak i inwestorzy poszukujący nowatorskich rozwiązań, a połączenie z Międzynarodowymi Targami Żywności i Napojów umożliwi młodym przedsiębiorcom dotarcie do branży i poznanie najważniejszych decydentów z sektora spożywczego. WorldFood Poland to największe targi żywności o charakterze biznesowym w Polsce, organizowane od 2014 roku, gromadzące tysiące profesjonalistów nie tylko z kraju, ale także z zagranicy.

Na zwycięzcę czeka wysoka nagroda oraz bardzo szeroka promocja

Nagroda Główna, zawiera świadczenia o wartości 10 000 zł, w tym:

  • stoisko promocyjne na targach WorldFood Poland w dn. 21-23 kwietnia 2020 r.;
  • reklamę w katalogu targowym;
  • możliwość prezentacji projektu na scenie głównej;
  • promocję na stronie internetowej targów, w dedykowanej zakładce oraz w mediach społecznościowych;
  • promocję w newsletterze podsumowującym konkurs, wysyłanym do tysięcy branżowych przedstawicieli;
  • informację o zwycięskiej innowacji w informacji prasowej

Każde zgłoszenie to wygrana

Wszystkim projektom gwarantujemy zwiększenie zasięgów poprzez publikacje newsów na stronie WorldFood Poland oraz w mediach społecznościowych. Co więcej, wybranym konceptom umożliwimy zaprezentowanie swoich produktów/rozwiązań w specjalnie dedykowanej strefie podczas kwietniowych Targów WorldFood Poland 2020.

Jeżeli jesteś właścielem start-upu ze stażem nie większym niż 2 lata lub po prostu posiadasz świetny pomysł i pewność, że to właśnie on powinien stać się częścią rynku produktów i usług – nie zwlekaj – zgłoś się do udziału podczas pierwszej edycji konkursu Food Innovation Challenge poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.worldfood.pl/innowacje.

Jeżeli chcesz zostać partnerem konkursu i wesprzeć startujących w branży spożywczej przedsiębiorców z innowacyjnymi pomysłami – zapraszamy do kontaktu mailowego: innovation@worldfood.pl.

Masz start up? Masz świetny pomysł na biznes, który zatrzęsie branżą spożywczą i nie wiesz jak zacząć?
Nie zwlekaj! Czas na zgłoszenia projektów upływa 28.02.2020 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lentewenc Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Startupy Helping Hand laureatem Prix Galien Polska Biuro prasowe
2024-11-20 | 08:30

Helping Hand laureatem Prix Galien Polska

HH24 - spółka będąca twórcą Helping Hand - pierwszej w Polsce platformy oraz aplikacji mobilnej wellbeing i kompleksowego wsparcia psychologicznego dla pracowników firm i
Startupy Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży
2024-11-04 | 15:00

Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży

Kolejne narzędzia AI zaprojektowane do automatyzacji zadań rosną jak grzyby po deszczu, ale tylko niektóre poza innowacyjnością zaskakują też formą. Start-up Artisan stawia na
Startupy Ukraiński startup zmienia rynek dostaw miejskich. Ekspansja Yard Delivery.
2024-10-24 | 12:00

Ukraiński startup zmienia rynek dostaw miejskich. Ekspansja Yard Delivery.

Wraz z dynamicznym rozwojem rynku e-commerce pojawiają się nowe wyzwania w obszarze dostaw. Dotyczą one szczególnie kluczowego etapu doręczeń w obrębie miasta, jakim jest tzw.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.