Komunikaty PR

Wskocz do Strefy Innowacji i daj swojemu start-upowi szansę na sukces

2020-01-27  |  10:50
Biuro prasowe
Kontakt

Anna Haczykowska
Lentewenc Sp. z o.o.

Skwer Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 5/37
01-015 Warszawa
marketing|translogistica.pl| |marketing|translogistica.pl
698054192
https://translogistica.pl/
Do pobrania Inf. pras. ( 0.3 MB )

Wystartował konkurs dedykowany start-upom –  Food Innovation Challenge. Podczas tegorocznych targów WorldFood Poland będzie można zawalczyć o Nagrodę Główną o wartości 10 000 tys. zł, jednak już sam udział umożliwia szerokie dotarcie do potencjalnych inwestorów i najważniejszych osób z branży.

W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby przemysłu spożywczego, postanowiliśmy odkryć i wypromować nieszablonowe pomysły oraz innowacyjne start-upy. Inicjatywa kierowana jest do osób mających koncepcję na unikatowe produkty, technologię lub usługi, które zatrzęsą rynkiem i wyznaczą nowe trendy.

Wskocz do Strefy Innowacji i daj swojemu start-upowi szansę na sukces

Ponieważ wiemy, jak cenne w rozwijaniu firmy jest wsparcie marketingowe, już od pierwszej edycji targom WorldFood Poland towarzyszy Konkurs o Złoty Medal, wspierający najciekawsze produkty prezentowane przez Wystawców. Teraz wychodzimy z naszą ofertą jeszcze szerzej  – nowoutworzona Strefa Innowacji to odpowiedź na potrzeby, jakie aktualnie generuje branża spożywcza i jednocześnie ukłon w stronę młodych i przedsiębiorczych osób. Swoje miejsce znajdą w niej zarówno pomysłodawcy, jak i inwestorzy poszukujący nowatorskich rozwiązań, a połączenie z Międzynarodowymi Targami Żywności i Napojów umożliwi młodym przedsiębiorcom dotarcie do branży i poznanie najważniejszych decydentów z sektora spożywczego. WorldFood Poland to największe targi żywności o charakterze biznesowym w Polsce, organizowane od 2014 roku, gromadzące tysiące profesjonalistów nie tylko z kraju, ale także z zagranicy.

Na zwycięzcę czeka wysoka nagroda oraz bardzo szeroka promocja

Nagroda Główna, zawiera świadczenia o wartości 10 000 zł, w tym:

  • stoisko promocyjne na targach WorldFood Poland w dn. 21-23 kwietnia 2020 r.;
  • reklamę w katalogu targowym;
  • możliwość prezentacji projektu na scenie głównej;
  • promocję na stronie internetowej targów, w dedykowanej zakładce oraz w mediach społecznościowych;
  • promocję w newsletterze podsumowującym konkurs, wysyłanym do tysięcy branżowych przedstawicieli;
  • informację o zwycięskiej innowacji w informacji prasowej

Każde zgłoszenie to wygrana

Wszystkim projektom gwarantujemy zwiększenie zasięgów poprzez publikacje newsów na stronie WorldFood Poland oraz w mediach społecznościowych. Co więcej, wybranym konceptom umożliwimy zaprezentowanie swoich produktów/rozwiązań w specjalnie dedykowanej strefie podczas kwietniowych Targów WorldFood Poland 2020.

Jeżeli jesteś właścielem start-upu ze stażem nie większym niż 2 lata lub po prostu posiadasz świetny pomysł i pewność, że to właśnie on powinien stać się częścią rynku produktów i usług – nie zwlekaj – zgłoś się do udziału podczas pierwszej edycji konkursu Food Innovation Challenge poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.worldfood.pl/innowacje.

Jeżeli chcesz zostać partnerem konkursu i wesprzeć startujących w branży spożywczej przedsiębiorców z innowacyjnymi pomysłami – zapraszamy do kontaktu mailowego: innovation@worldfood.pl.

Masz start up? Masz świetny pomysł na biznes, który zatrzęsie branżą spożywczą i nie wiesz jak zacząć?
Nie zwlekaj! Czas na zgłoszenia projektów upływa 28.02.2020 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lentewenc Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Startupy Helping Hand laureatem Prix Galien Polska Biuro prasowe
2024-11-20 | 08:30

Helping Hand laureatem Prix Galien Polska

HH24 - spółka będąca twórcą Helping Hand - pierwszej w Polsce platformy oraz aplikacji mobilnej wellbeing i kompleksowego wsparcia psychologicznego dla pracowników firm i
Startupy Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży
2024-11-04 | 15:00

Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży

Kolejne narzędzia AI zaprojektowane do automatyzacji zadań rosną jak grzyby po deszczu, ale tylko niektóre poza innowacyjnością zaskakują też formą. Start-up Artisan stawia na
Startupy Ukraiński startup zmienia rynek dostaw miejskich. Ekspansja Yard Delivery.
2024-10-24 | 12:00

Ukraiński startup zmienia rynek dostaw miejskich. Ekspansja Yard Delivery.

Wraz z dynamicznym rozwojem rynku e-commerce pojawiają się nowe wyzwania w obszarze dostaw. Dotyczą one szczególnie kluczowego etapu doręczeń w obrębie miasta, jakim jest tzw.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.