Wskocz do Strefy Innowacji i daj swojemu start-upowi szansę na sukces

Anna Haczykowska
Lentewenc Sp. z o.o.
Skwer Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 5/37
01-015 Warszawa
marketing|translogistica.pl| |marketing|translogistica.pl
698054192
https://translogistica.pl/
Wystartował konkurs dedykowany start-upom – Food Innovation Challenge. Podczas tegorocznych targów WorldFood Poland będzie można zawalczyć o Nagrodę Główną o wartości 10 000 tys. zł, jednak już sam udział umożliwia szerokie dotarcie do potencjalnych inwestorów i najważniejszych osób z branży.
W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby przemysłu spożywczego, postanowiliśmy odkryć i wypromować nieszablonowe pomysły oraz innowacyjne start-upy. Inicjatywa kierowana jest do osób mających koncepcję na unikatowe produkty, technologię lub usługi, które zatrzęsą rynkiem i wyznaczą nowe trendy.
Wskocz do Strefy Innowacji i daj swojemu start-upowi szansę na sukces
Ponieważ wiemy, jak cenne w rozwijaniu firmy jest wsparcie marketingowe, już od pierwszej edycji targom WorldFood Poland towarzyszy Konkurs o Złoty Medal, wspierający najciekawsze produkty prezentowane przez Wystawców. Teraz wychodzimy z naszą ofertą jeszcze szerzej – nowoutworzona Strefa Innowacji to odpowiedź na potrzeby, jakie aktualnie generuje branża spożywcza i jednocześnie ukłon w stronę młodych i przedsiębiorczych osób. Swoje miejsce znajdą w niej zarówno pomysłodawcy, jak i inwestorzy poszukujący nowatorskich rozwiązań, a połączenie z Międzynarodowymi Targami Żywności i Napojów umożliwi młodym przedsiębiorcom dotarcie do branży i poznanie najważniejszych decydentów z sektora spożywczego. WorldFood Poland to największe targi żywności o charakterze biznesowym w Polsce, organizowane od 2014 roku, gromadzące tysiące profesjonalistów nie tylko z kraju, ale także z zagranicy.
Na zwycięzcę czeka wysoka nagroda oraz bardzo szeroka promocja
Nagroda Główna, zawiera świadczenia o wartości 10 000 zł, w tym:
- stoisko promocyjne na targach WorldFood Poland w dn. 21-23 kwietnia 2020 r.;
- reklamę w katalogu targowym;
- możliwość prezentacji projektu na scenie głównej;
- promocję na stronie internetowej targów, w dedykowanej zakładce oraz w mediach społecznościowych;
- promocję w newsletterze podsumowującym konkurs, wysyłanym do tysięcy branżowych przedstawicieli;
- informację o zwycięskiej innowacji w informacji prasowej
Każde zgłoszenie to wygrana
Wszystkim projektom gwarantujemy zwiększenie zasięgów poprzez publikacje newsów na stronie WorldFood Poland oraz w mediach społecznościowych. Co więcej, wybranym konceptom umożliwimy zaprezentowanie swoich produktów/rozwiązań w specjalnie dedykowanej strefie podczas kwietniowych Targów WorldFood Poland 2020.
Jeżeli jesteś właścielem start-upu ze stażem nie większym niż 2 lata lub po prostu posiadasz świetny pomysł i pewność, że to właśnie on powinien stać się częścią rynku produktów i usług – nie zwlekaj – zgłoś się do udziału podczas pierwszej edycji konkursu Food Innovation Challenge poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.worldfood.pl/innowacje.
Jeżeli chcesz zostać partnerem konkursu i wesprzeć startujących w branży spożywczej przedsiębiorców z innowacyjnymi pomysłami – zapraszamy do kontaktu mailowego: innovation@worldfood.pl.
Masz start up? Masz świetny pomysł na biznes, który zatrzęsie branżą spożywczą i nie wiesz jak zacząć?
Nie zwlekaj! Czas na zgłoszenia projektów upływa 28.02.2020 roku.

Helping Hand laureatem Prix Galien Polska

Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży

Ukraiński startup zmienia rynek dostaw miejskich. Ekspansja Yard Delivery.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Ochrona środowiska
Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.
Problemy społeczne
Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier

Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.