Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad wyprowadza psa w awaryjnej sytuacji, a po powrocie pojawia się pytanie - jak się odwdzięczyć? Kampania „Koniec z długami”, stworzona przez polski startup Petsy, zachęca do zmiany tego schematu i promuje nowoczesne, profesjonalne podejście do opieki nad zwierzętami - bez niezręczności i emocjonalnych zobowiązań.
Zamiast przysługi – usługa
Jeszcze niedawno petsitting kojarzył się z luksusem zarezerwowanym dla nielicznych. Dziś staje się wygodnym i dostępnym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy chcą mieć pewność, że ich pupil trafi w odpowiednie ręce, bez konieczności angażowania rodziny czy przyjaciół.
- Naszą kampanię stworzyliśmy z myślą o osobach, które chcą zapewnić swoim zwierzakom najlepszą i w pełni profesjonalną opiekę, nie obciążając przy tym innych - mówi Michał Wojewoda, CEO Petsy. - Nawet drobna przysługa potrafi przerodzić się w emocjonalne zobowiązanie. Chcemy zaproponować alternatywę: bezpieczną opiekę petsitterów opartą na jasnych zasadach, bez niezręczności i bez długów - dodaje Wojewoda.
Zamiana przysługi na usługę to nie tylko większy komfort, to także gwarancja jakości. Petsitterzy współpracujący z Petsy to zweryfikowane osoby z doświadczeniem, które wiedzą, jak zadbać o potrzeby zwierzaka - od codziennej rutyny, przez zabawę, po zapewnienie poczucia bezpieczeństwa. Tego nie zawsze są w stanie zagwarantować zapracowani bliscy, nawet jeśli bardzo się starają.
Dobro mnoży się dalej. Pomoc dla schronisk
Integralną częścią kampanii jest też wsparcie dla zwierząt w schroniskach. 1% dochodu z każdego zlecenia zrealizowanego przez platformę trafia na zakup karmy dla podopiecznych Schroniska w Korabiewicach.
- Zależy nam, by ta pomoc miała szerszy wymiar. Dlatego każda decyzja o opiece nad pupilem przez Petsy to nie tylko wygoda dla właściciela, ale też realne wsparcie dla zwierząt, które wciąż czekają na swój dom - podkreśla Michał Wojewoda.
Nowy standard. Bez presji i bez długów
Kampania „Koniec z długami” potrwa do końca wakacji i ma promować podejście, w którym petsitting przestaje być luksusem, a staje się codziennym, profesjonalnym rozwiązaniem - tak samo oczywistym jak catering dietetyczny, sprzątanie czy opiekunka do dziecka. To także wstęp do rozmowy o tym, czym dziś jest współczesna odpowiedzialność za zwierzę. To nie tylko karmienie i spacery. To nie ciągła obecność. To świadomość, że czasem najlepsze, co możemy zrobić, to poprosić o pomoc - i wybrać opiekę, która naprawdę odpowiada na potrzeby pupila.
Źródło informacji: Petsy

Helping Hand laureatem Prix Galien Polska

Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży

Ukraiński startup zmienia rynek dostaw miejskich. Ekspansja Yard Delivery.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów
Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Transport
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.