SOFTSWISS, międzynarodowa firma z branży IT pomaga poznawać historię Warszawy
SmartContent
ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Мiędzynarodowa firma produktowo-technologiczna SOFTSWISS zapoczątkowała w polskiej stolicy unikalny projekt ,,Warszawa 360°: Intelektualne spacery po Mieście z SOFTSWISS”. Jest to seria interaktywnych wycieczek po mieście, które mają pomóc w adaptacji w nowym miejscu specjalistom z branży IT, którzy się tu przeprowadzili.
Pomysł, aby bliżej zapoznać z miastem przede wszystkim swoich pracowników, pojawił się w zespole SOFTSWISS po otwarciu drugiego z kolei centrum programistycznego w Polsce. Już od kilku lat biuro firmy produktowej z powodzeniem działało w Poznaniu, a wiosną tego roku wiodący światowy twórca oprogramowania rozszerzył swoją obecność na polskim rynku IT. Nową lokalizacją stała się prestiżowa dzielnica biznesowa w nowoczesnym centrum Warszawy.
Dla wielu pracowników miasto jest nowe i nieznane. Tak samo, jak i dla dziesiątków specjalistów z innych firm z branży IT z różnych krajów, którzy wybierają Warszawę jako miejsce pracy dla swoich zespołów. Dlatego właśnie SOFTSWISS zdecydowała się przeprowadzić serię wycieczek po najciekawszych i najpiękniejszych miejscach polskiej stolicy, aby każdy mógł bliżej zapoznać się z miastem i poczuć się komfortowo w nowym miejscu. W czerwcu zaproszono wszystkich zainteresowanych z miejscowej wspólnoty IT, aby przyłączyli się do interaktywnych wycieczek z przewodnikiem.
Pomysł szybko spotkał się z zaangażowaniem
Propozycja była na tyle aktualna, że lista uczestników pierwszej niedzielnej wycieczki zapełniła się w ciągu zaledwie kilku godzin po ogłoszeniu. A wycieczka była poświęcona zapoznaniu z nową infrastrukturą centrum biznesowego Warszawy. Uczestnicy dowiedzieli się wszystkiego o najwyższym budynku w Polsce, Warsaw Spire, zapoznali się z powstającym Muzeum Sztuki Nowoczesnej, z hubem IT polskiej stolicy, gdzie znajduje się nowe nowoczesne biuro SOFTSWISS i, rzecz jasna, teraz wiedzą już wszystko o wieżowcach, które stały się nieodłączną częścią miasta.
Pracownicy naszej firmy mieszkają na całym świecie, mogą swobodnie się przemieszczać pomiędzy krajami i wybierać wygodne miejsce do pracy. Z jednej strony przeprowadzka stanowi możliwość zobaczenia świata, zapoznania się z nową kulturą, a z drugiej strony, wywołuje mimo wszystko stres. Potrzeba czasu, żeby się zaadaptować, żeby nowe miasto stało się dla nas znajome i bliskie. Otwierając oddział międzynarodowej firmy w innym kraju, staramy się zapoznać pracowników i ich rodziny z historią miasta i jego kulturowym dziedzictwem. Dla nas jest to nieodłączny gest szacunku w stosunku do miejsca, które stało się domem dla naszych specjalistów — komentuje Walentina Bagnija, dyrektor ds. marketingu SOFTSWISS.
W projekcie weźmie udział szacunkowo ok. 100 osób
W czerwcu w ramach projektu ,,Warszawa 360°: Intelektualne spacery po mieście z SOFTSWISS” zaplanowano jeszcze dwie wycieczki. Jedna z nich będzie poświęcona historii i legendom Starego Miasta w Warszawie, a druga – jednemu z najpiękniejszych zabytków w Polsce, parkowi Łazienki Królewskie. Uroczym akordem finałowym stanie się koncert na żywo w Łazienkach, gdzie najlepsi polscy i zagraniczni pianiści pod gołym niebem zagrają muzykę Chopina.
Firma oczekuje, że dzięki projektowi tylko w czerwcu około 100 specjalistom z branży IT uda się zapoznać z historią Warszawy.
Do informacji:
SOFTSWISS – międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z 15-letnim doświadczeniem i oficjalnymi przedstawicielstwami w Polsce, na Malcie, w Gruzji i na Białorusi. Firma zatrudnia ponad 1400 osób. SOFTSWISS jako pierwsza firmą na świecie stworzyła rozwiązanie do pracy z kryptowalutami w sferze rozrywek online.
W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe kategorii „Najlepsze miejsce pracy roku” i nagrodę SIGMA CIS w kategorii „Best affiliate tracking software”. A w 2021 roku SOFTSWISS została wyróżniona nagrodami w kategoriach „Najlepsza firma roku pod względem obsługi klienta na International Gaming Awards (IGA) i „Najlepsza obsługa klienta roku” na Starlet Awards. Pracownicy SOFTSWISS byli zwycięzcami w kategoriach „Liderstwo”, „Produkty i innowacje” i „Pracownik roku”.

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.