SOFTSWISS, międzynarodowa firma z branży IT pomaga poznawać historię Warszawy
SmartContent
ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Мiędzynarodowa firma produktowo-technologiczna SOFTSWISS zapoczątkowała w polskiej stolicy unikalny projekt ,,Warszawa 360°: Intelektualne spacery po Mieście z SOFTSWISS”. Jest to seria interaktywnych wycieczek po mieście, które mają pomóc w adaptacji w nowym miejscu specjalistom z branży IT, którzy się tu przeprowadzili.
Pomysł, aby bliżej zapoznać z miastem przede wszystkim swoich pracowników, pojawił się w zespole SOFTSWISS po otwarciu drugiego z kolei centrum programistycznego w Polsce. Już od kilku lat biuro firmy produktowej z powodzeniem działało w Poznaniu, a wiosną tego roku wiodący światowy twórca oprogramowania rozszerzył swoją obecność na polskim rynku IT. Nową lokalizacją stała się prestiżowa dzielnica biznesowa w nowoczesnym centrum Warszawy.
Dla wielu pracowników miasto jest nowe i nieznane. Tak samo, jak i dla dziesiątków specjalistów z innych firm z branży IT z różnych krajów, którzy wybierają Warszawę jako miejsce pracy dla swoich zespołów. Dlatego właśnie SOFTSWISS zdecydowała się przeprowadzić serię wycieczek po najciekawszych i najpiękniejszych miejscach polskiej stolicy, aby każdy mógł bliżej zapoznać się z miastem i poczuć się komfortowo w nowym miejscu. W czerwcu zaproszono wszystkich zainteresowanych z miejscowej wspólnoty IT, aby przyłączyli się do interaktywnych wycieczek z przewodnikiem.
Pomysł szybko spotkał się z zaangażowaniem
Propozycja była na tyle aktualna, że lista uczestników pierwszej niedzielnej wycieczki zapełniła się w ciągu zaledwie kilku godzin po ogłoszeniu. A wycieczka była poświęcona zapoznaniu z nową infrastrukturą centrum biznesowego Warszawy. Uczestnicy dowiedzieli się wszystkiego o najwyższym budynku w Polsce, Warsaw Spire, zapoznali się z powstającym Muzeum Sztuki Nowoczesnej, z hubem IT polskiej stolicy, gdzie znajduje się nowe nowoczesne biuro SOFTSWISS i, rzecz jasna, teraz wiedzą już wszystko o wieżowcach, które stały się nieodłączną częścią miasta.
Pracownicy naszej firmy mieszkają na całym świecie, mogą swobodnie się przemieszczać pomiędzy krajami i wybierać wygodne miejsce do pracy. Z jednej strony przeprowadzka stanowi możliwość zobaczenia świata, zapoznania się z nową kulturą, a z drugiej strony, wywołuje mimo wszystko stres. Potrzeba czasu, żeby się zaadaptować, żeby nowe miasto stało się dla nas znajome i bliskie. Otwierając oddział międzynarodowej firmy w innym kraju, staramy się zapoznać pracowników i ich rodziny z historią miasta i jego kulturowym dziedzictwem. Dla nas jest to nieodłączny gest szacunku w stosunku do miejsca, które stało się domem dla naszych specjalistów — komentuje Walentina Bagnija, dyrektor ds. marketingu SOFTSWISS.
W projekcie weźmie udział szacunkowo ok. 100 osób
W czerwcu w ramach projektu ,,Warszawa 360°: Intelektualne spacery po mieście z SOFTSWISS” zaplanowano jeszcze dwie wycieczki. Jedna z nich będzie poświęcona historii i legendom Starego Miasta w Warszawie, a druga – jednemu z najpiękniejszych zabytków w Polsce, parkowi Łazienki Królewskie. Uroczym akordem finałowym stanie się koncert na żywo w Łazienkach, gdzie najlepsi polscy i zagraniczni pianiści pod gołym niebem zagrają muzykę Chopina.
Firma oczekuje, że dzięki projektowi tylko w czerwcu około 100 specjalistom z branży IT uda się zapoznać z historią Warszawy.
Do informacji:
SOFTSWISS – międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z 15-letnim doświadczeniem i oficjalnymi przedstawicielstwami w Polsce, na Malcie, w Gruzji i na Białorusi. Firma zatrudnia ponad 1400 osób. SOFTSWISS jako pierwsza firmą na świecie stworzyła rozwiązanie do pracy z kryptowalutami w sferze rozrywek online.
W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe kategorii „Najlepsze miejsce pracy roku” i nagrodę SIGMA CIS w kategorii „Best affiliate tracking software”. A w 2021 roku SOFTSWISS została wyróżniona nagrodami w kategoriach „Najlepsza firma roku pod względem obsługi klienta na International Gaming Awards (IGA) i „Najlepsza obsługa klienta roku” na Starlet Awards. Pracownicy SOFTSWISS byli zwycięzcami w kategoriach „Liderstwo”, „Produkty i innowacje” i „Pracownik roku”.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Infrastruktura

Energia słoneczna wyprzedziła węgiel jako źródło energii w UE. Tempo dalszego rozwoju zależy od inwestycji w system i sieć
Zgodnie z założeniami strategii planu REPowerEU do 2030 roku na terenie państw członkowskich ma zostać zainstalowanych niemal 600 GW mocy fotowoltaiki słonecznej. Organizacje takie jak SolarPower Europe walczą o to, aby do tego czasu fotowoltaika stała się głównym źródłem energii elektrycznej. O ile w ostatnich latach odnotowano dynamiczne tempo wzrostu produkcji energii słonecznej, o tyle w kolejnych latach na drodze do realizacji planu może stanąć nienadążająca za tempem rozwoju infrastruktura.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.