SOFTSWISS, międzynarodowa firma z branży IT pomaga poznawać historię Warszawy
SmartContent
ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Мiędzynarodowa firma produktowo-technologiczna SOFTSWISS zapoczątkowała w polskiej stolicy unikalny projekt ,,Warszawa 360°: Intelektualne spacery po Mieście z SOFTSWISS”. Jest to seria interaktywnych wycieczek po mieście, które mają pomóc w adaptacji w nowym miejscu specjalistom z branży IT, którzy się tu przeprowadzili.
Pomysł, aby bliżej zapoznać z miastem przede wszystkim swoich pracowników, pojawił się w zespole SOFTSWISS po otwarciu drugiego z kolei centrum programistycznego w Polsce. Już od kilku lat biuro firmy produktowej z powodzeniem działało w Poznaniu, a wiosną tego roku wiodący światowy twórca oprogramowania rozszerzył swoją obecność na polskim rynku IT. Nową lokalizacją stała się prestiżowa dzielnica biznesowa w nowoczesnym centrum Warszawy.
Dla wielu pracowników miasto jest nowe i nieznane. Tak samo, jak i dla dziesiątków specjalistów z innych firm z branży IT z różnych krajów, którzy wybierają Warszawę jako miejsce pracy dla swoich zespołów. Dlatego właśnie SOFTSWISS zdecydowała się przeprowadzić serię wycieczek po najciekawszych i najpiękniejszych miejscach polskiej stolicy, aby każdy mógł bliżej zapoznać się z miastem i poczuć się komfortowo w nowym miejscu. W czerwcu zaproszono wszystkich zainteresowanych z miejscowej wspólnoty IT, aby przyłączyli się do interaktywnych wycieczek z przewodnikiem.
Pomysł szybko spotkał się z zaangażowaniem
Propozycja była na tyle aktualna, że lista uczestników pierwszej niedzielnej wycieczki zapełniła się w ciągu zaledwie kilku godzin po ogłoszeniu. A wycieczka była poświęcona zapoznaniu z nową infrastrukturą centrum biznesowego Warszawy. Uczestnicy dowiedzieli się wszystkiego o najwyższym budynku w Polsce, Warsaw Spire, zapoznali się z powstającym Muzeum Sztuki Nowoczesnej, z hubem IT polskiej stolicy, gdzie znajduje się nowe nowoczesne biuro SOFTSWISS i, rzecz jasna, teraz wiedzą już wszystko o wieżowcach, które stały się nieodłączną częścią miasta.
Pracownicy naszej firmy mieszkają na całym świecie, mogą swobodnie się przemieszczać pomiędzy krajami i wybierać wygodne miejsce do pracy. Z jednej strony przeprowadzka stanowi możliwość zobaczenia świata, zapoznania się z nową kulturą, a z drugiej strony, wywołuje mimo wszystko stres. Potrzeba czasu, żeby się zaadaptować, żeby nowe miasto stało się dla nas znajome i bliskie. Otwierając oddział międzynarodowej firmy w innym kraju, staramy się zapoznać pracowników i ich rodziny z historią miasta i jego kulturowym dziedzictwem. Dla nas jest to nieodłączny gest szacunku w stosunku do miejsca, które stało się domem dla naszych specjalistów — komentuje Walentina Bagnija, dyrektor ds. marketingu SOFTSWISS.
W projekcie weźmie udział szacunkowo ok. 100 osób
W czerwcu w ramach projektu ,,Warszawa 360°: Intelektualne spacery po mieście z SOFTSWISS” zaplanowano jeszcze dwie wycieczki. Jedna z nich będzie poświęcona historii i legendom Starego Miasta w Warszawie, a druga – jednemu z najpiękniejszych zabytków w Polsce, parkowi Łazienki Królewskie. Uroczym akordem finałowym stanie się koncert na żywo w Łazienkach, gdzie najlepsi polscy i zagraniczni pianiści pod gołym niebem zagrają muzykę Chopina.
Firma oczekuje, że dzięki projektowi tylko w czerwcu około 100 specjalistom z branży IT uda się zapoznać z historią Warszawy.
Do informacji:
SOFTSWISS – międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z 15-letnim doświadczeniem i oficjalnymi przedstawicielstwami w Polsce, na Malcie, w Gruzji i na Białorusi. Firma zatrudnia ponad 1400 osób. SOFTSWISS jako pierwsza firmą na świecie stworzyła rozwiązanie do pracy z kryptowalutami w sferze rozrywek online.
W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe kategorii „Najlepsze miejsce pracy roku” i nagrodę SIGMA CIS w kategorii „Best affiliate tracking software”. A w 2021 roku SOFTSWISS została wyróżniona nagrodami w kategoriach „Najlepsza firma roku pod względem obsługi klienta na International Gaming Awards (IGA) i „Najlepsza obsługa klienta roku” na Starlet Awards. Pracownicy SOFTSWISS byli zwycięzcami w kategoriach „Liderstwo”, „Produkty i innowacje” i „Pracownik roku”.

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Wyśrubowane cele polityki klimatycznej krytykowane przez sektor rolnictwa i producentów żywności. Za mało środków i za dużo obciążeń
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu skutków zmian klimatu, jednak potrzebuje na to więcej środków i wsparcia – oceniają eksperci i przedstawiciele producentów żywności. Stawiane dzisiaj rolnikom cele związane z polityką klimatyczną pozostają szeroko negowane w różnych krajach UE jako te, które przyczyniają się do wzrostu kosztów i spadku konkurencyjności. Komisja Europejska w ramach trwającego procesu upraszczania prawa proponuje złagodzenie części obciążeń i przejście na elastyczniejsze wdrażanie wspólnej polityki rolnej, ale nie oznacza to rezygnacji z ambitnych celów.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Infrastruktura
Branża budowlana przygotowuje się na boom w inwestycjach infrastrukturalnych. Wyzwaniem może być dostęp do kadr i materiałów

W najbliższych miesiącach mogą ruszyć duże inwestycje publiczne w drogownictwie, kolei, energetyce i obronności. To efekt aktywizacji KPO i przesunięcia części środków z komponentu klimatyczno-energetycznego do tzw. Funduszu Bezpieczeństwa i Obronności. Dla branży wyzwaniem będzie nie tylko dostęp do materiałów i ich sprawne dostawy, ale także kwestie kadrowe, które już dziś sprawiają problemy w realizacji zadań.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.