Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce i innowacjom w Europie Środkowo-Wschodniej. Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się w dniach 14–15 maja 2025 roku w Poznaniu i zgromadzi kilka tysięcy uczestników, w tym decydentów, liderów opinii, przedstawicieli rządu, świata nauki oraz największych firm i startupów z Polski i zagranicy.
Impact to miejsce łączące wiedzę, doświadczenie i inspirację. W ramach wydarzenia odbędzie się kilkaset wystąpień i dyskusji prowadzonych równolegle na dziesięciu interaktywnych scenach tematycznych. Emitel, jako Partner Technologiczny, już po raz drugi odpowiada za stworzenie i utrzymanie zaawansowanego zaplecza infrastrukturalnego niezbędnego do profesjonalnej obsługi technicznej tak złożonego wydarzenia.
Współpraca Emitel z Impact rozpoczęła się w 2024 roku, kiedy spółka po raz pierwszy znalazła się na liście technologicznych dostawców technologii dla organizatorów wydarzenia. W tym roku zakres świadczonych usług znacznie się zwiększył - Emitel zapewni bowiem transmisję na żywo wszystkich kluczowych wystąpień – nawet do 40 równoległych kanałów streamingu – oraz przygotuje i udostępni treści w formule VOD.
Multiplikacja kanałów zapewni możliwość symultanicznych tłumaczeń i transkrypcji w różnych językach z uwagi na międzynarodowy charakter wystąpień prelegentów. Wydarzenie będzie obsługiwane przez dedykowany odtwarzacz webowy, którego hosting oraz dystrybucja materiałów będzie realizowana przez sieć CDN Emitel. Nagrania z konferencji będą również przechowywane na bezpiecznej przestrzeni chmurowej spółki i udostępniane przez kolejne miesiące po zakończeniu wydarzenia.
Emitel mierząc się ponownie z tak dużą skalą projektu stworzył wirtualne środowisko testowe dla organizatora i zapewnił możliwość sprawdzenia wszystkich kluczowych elementów i integracji infrastruktury jeszcze przed wydarzeniem.
Na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich zostanie przygotowana specjalna wewnętrzna sieć teletechniczna, w tym sieć IP, umożliwiająca stały nadzór wszystkich scen, reżyserki, oraz elementów audiowizualnych wykorzystywanych podczas wydarzenia. Emitel dostarczy także niezawodne łącze światłowodowe oraz Internet szerokopasmowy oparty o technologię radiową, zapewniając odpowiednią przepustowość i jakość usług.
Na miejscu obecni będą inżynierowie Emitel, którzy będą czuwali nad bezpieczeństwem technicznym systemu i natychmiastową reakcją w razie potrzeby, a usługi dostarczane przez Emitel na potrzeby konferencji będą także przez 24 godziny na dobę zdalnie monitorowane przez Centrum Zarządzania Siecią spółki znajdujące się na krakowskich Krzemionkach.
– Cieszymy się, że jako Partner Technologiczny możemy wspierać tak istotne wydarzenie jak Impact’25. To nie tylko okazja do zaprezentowania naszych możliwości technologicznych, ale przede wszystkim współtworzenia przestrzeni do rozmowy o przyszłości, innowacjach i odpowiedzialnym rozwoju. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tego projektu – powiedział Maciej Pilipczuk – Prezes Zarządu Emitel S.A.
Zaangażowanie Emitel w Impact’25 to nie tylko kwestia dostarczenia nowoczesnych rozwiązań technologicznych. To wyraz głębszego zobowiązania firmy do aktywnego uczestnictwa w przemianach, które kształtują cyfrową przyszłość Polski i regionu. Jako integrator infrastruktury przyszłości, Emitel nie tylko buduje i utrzymuje nowoczesne systemy przesyłu danych, ale również wspiera inicjatywy, które pobudzają innowacje, wspomagają transformację cyfrową i łączą światy technologii, gospodarki i społeczeństwa.
KONTAKT:
Agnieszka Sobucka
Dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji, Rzecznik Prasowy
tel. kom. +48 507 710 701
e-mail: Agnieszka.Sobucka|emitel.pl| |Agnieszka.Sobucka|emitel.pl
Źródło informacji: Emitel

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba
8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Handel
Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.