Komunikaty PR

Mercusys Halo S12 – przystępny cenowo system WiFi Mesh

2020-05-12  |  08:30
Biuro prasowe
Do pobrania inf.pras. ( 0.23 MB )

Marka Mercusys poszerza swoje portfolio urządzeń sieciowych o atrakcyjnie wyceniony system mesh Halo S12. Urządzenia świetnie sprawdzą się w dużych mieszkaniach czy  domach jednorodzinnych, gdzie często występują problemy z zanikającym sygnałem sieci bezprzewodowej.

Wystarczy zestaw dwóch jednostek Halo S12, aby pokryć zasięgiem sieci WiFi lokal o powierzchni do 260m2, a w razie potrzeby system można w prosty sposób rozbudować o kolejne urządzenia z serii Mercusys Halo. Co ważne, Halo S12 pozwala na stworzenie jednolitej sieci WiFi z tą samą nazwą sieci i hasłem, a zaawansowana technologia Mercusys Mesh zapewnia stały dostęp do szybkich i stabilnych połączeń WiFi także podczas przemieszczania się po domu. Wszystkie urządzenia klienckie (telefony, laptopy, tablety) automatycznie przełączają się między jednostkami systemu, aby zawsze korzystać z Halo oferującego najlepszy sygnał i parametry połączenia. Użytkownicy nie muszą więc martwić się o utratę zasięgu czy buforowanie danych.

Dzięki zastosowaniu technologii 802.11ac Mercusys Halo S12 zapewnia wydajność pozwalającą bez problemu jednocześnie cieszyć się streamingiem wideo w rozdzielczości 4K, grać online czy korzystać z wideo komunikatorów. Nowy Mesh  pozwala na uzyskanie prędkości do 867Mb/s w paśmie 5Ghz i do 300Mb/s w paśmie 2,4 GHz. Ponadto, system Halo S12  wspiera technologię MU-MIMO, która zapewnia równoczesne przesyłanie danych do wielu urządzeń, co pozwala na znaczne zwiększenie wydajności sieci. Z kolei zasięg i stabilność połączeń WiFi wspiera technologia Beamforming. Do podłączenia urządzeń niewyposażonych w bezprzewodową kartę sieciową służą, wbudowane w każdą jednostkę Halo S12, dwa porty Ethernet.

Aby skonfigurować urządzenia, wystarczy kilka minut. Dzięki intuicyjnemu panelowi instalacja i zarządzanie systemem Halo S12 nie sprawią żadnych problemów nawet mało zaawansowanym użytkownikom.

Mesh Mercusys Halo S12 został wyposażony w funkcję ochrony rodzicielskiej, która pozwala na monitorowanie czasu spędzonego w sieci przez dzieci oraz kontrolowanie przeglądanych przez nie treści.

Ogromnym atutem Halo S12 jest jego cena. Opakowanie zawierające dwie jednostki Halo to koszt niespełna 180 zł.

Więcej informacji na temat systemu Halo S12 dostępnych jest na stronie. Wszystkie urządzenia marki Mercusys objęte są dwuletnią gwarancją.

***

Stworzona przez TP-Link marka Mercusys obecna jest na chińskim rynku od 2001 roku. W ciągu kilkunastu lat stała się drugą co do wielkości marką urządzeń sieciowych w Chinach, plasując się tuż za liderem rynku – TP-Link.

Korzystając z wieloletniego doświadczenia, Mercusys zdecydował się rozpocząć działalność sprzedażową na 45 rynkach zagranicznych, w tym także na rynku polskim. Decyzja ta związana jest z oczekiwaniami klientów, którzy potrzebują dobrej jakości, tanich i niezawodnych urządzeń. Bazując na doświadczeniach TP-Link w zakresie technologii produkcji, kontroli jakości oraz dystrybucji urządzeń sieciowych, marka Mercusys wprowadza urządzenia, które są doskonałym przykładem optymalizacji jakości i ceny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku? Biuro prasowe
2025-04-17 | 07:00

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Branża elektrotechniczna dynamicznie się rozwija, dostosowując do rosnących wymagań użytkowników oraz wyzwań związanych z efektywnością energetyczną
Technologie Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
2025-03-25 | 11:00

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel S.A. wzmacnia swoją pozycję na tworzącym się w Polsce rynku projektowania i budowy infrastruktury sieciowej dla bezzałogowych statków powietrznych. Na podstawie
Technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Medycyna

Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.