Komunikaty PR

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

2025-04-29  |  10:00
Biuro prasowe
Stock

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają, że przedsiębiorczość to ich mocna strona. Zobaczmy, co może im pomóc pokonywać aktualne bariery w branży.

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).*

Polki od lat udowadniają, że przedsiębiorczość to ich mocna strona. Zobaczmy, co może im pomóc pokonywać aktualne bariery w branży!

Polki w biznesie – siła przedsiębiorczości

Polki wykazują się ogromną zaradnością, innowacyjnością i determinacją. Współczesny świat stawia jednak przed przedsiębiorczyniami nowe wyzwania – digitalizację, automatyzację i konieczność budowania silnej obecności online. Tutaj z pomocą przychodzi sztuczna inteligencja.

AI jako wsparcie dla przedsiębiorczych kobiet

Nowoczesne technologie oparte na AI pozwalają rozwijać swoje biznesy szybciej i efektywniej. Oto kilka kluczowych sposobów, w jakie AI może pomóc:

  1. Automatyzacja zadań – AI pozwala zautomatyzować wiele powtarzalnych procesów, takich jak obsługa klienta, analiza danych czy zarządzanie finansami.
  2. Marketing i analiza trendów – inteligentne narzędzia pomagają w planowaniu strategii marketingowej, analizie konkurencji i dopasowywaniu ofert do potrzeb klientów.
  3. Tworzenie stron internetowych – dzięki AI można w prosty sposób stworzyć profesjonalną stronę dla swojego biznesu. Tu na scenę wkracza WebWave.


WebWave – kreator stron AI dla nowoczesnych bizneswomen

Obecność w internecie to dziś podstawa sukcesu każdej firmy. WebWave, polski kreator stron AI, pozwala przedsiębiorczyniom szybko i bez znajomości kodowania stworzyć profesjonalną stronę internetową.

Dlaczego warto skorzystać z WebWave?

  • Prostota obsługi – nie trzeba znać HTML ani CSS, AI podpowiada najlepsze rozwiązania.
  • Indywidualny design – sztuczna inteligencja dostosowuje wygląd strony do potrzeb biznesu.
  • Oszczędność czasu – zamiast godzin spędzonych na budowie strony, AI robi to w kilka chwil.
  • Wbudowane narzędzia SEO – pomagają w zdobywaniu klientów z Google.


Dzięki takim rozwiązaniom właścicielki małych i średnich biznesów mogą w pełni skoncentrować się na rozwoju firmy, nie martwiąc się o skomplikowane procesy technologiczne.

Podsumowanie

Polki to jedne z najbardziej przedsiębiorczych kobiet w całej Unii Europejskiej. Jeśli chcą zachować tę pozycję, powinny korzystać ze wszystkich usprawnień, które oferuje im obecna technologia. A wśród godnych polecenia narzędzi jest kreator stron od WebWave.

Czy już go wypróbowałaś?

*Wynika to z najnowszego raportu EFL “Kobiety w MŚP. Pod lupą” z 2024 r.

Źródło informacji: WebWave

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
2025-04-17 | 07:00

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Branża elektrotechniczna dynamicznie się rozwija, dostosowując do rosnących wymagań użytkowników oraz wyzwań związanych z efektywnością energetyczną
Technologie Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
2025-03-25 | 11:00

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel S.A. wzmacnia swoją pozycję na tworzącym się w Polsce rynku projektowania i budowy infrastruktury sieciowej dla bezzałogowych statków powietrznych. Na podstawie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Firma

Duża część zużytych opon trafia do spalenia. Jednak 85 proc. surowców z nich dałoby się ponownie wykorzystać

W Polsce co roku na rynek trafia między 280 tys. a 350 tys. ton opon. Tylko część z nich po zużyciu idzie do przetworzenia, choć krajowe zakłady recyklingu mogłyby zagospodarować całość. Coraz popularniejszy jest recykling materiałowy oraz chemiczny. W procesie pirolizy powstają wartościowe produkty, takie jak sadza techniczna, olej popirolityczny czy stal, które mogą zastąpić surowce pierwotne przy produkcji nowych opon.

Konsument

Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.