Komunikaty PR

System eKanban - zarządzanie produkcją

2023-03-23  |  11:50
Biuro prasowe
Kontakt

Jacek Krywult
PWSK

Toszecka 102
44-117 Gliwice
buro|pwsk.pl| |buro|pwsk.pl
+48 512 890 992
www.pwsk.pl

System Kanban RFID to innowacyjne rozwiązanie służące do zarządzania procesami produkcyjnymi oraz magazynowymi. Kanban RFID to system, który pozwala na śledzenie oraz kontrolowanie przepływu materiałów wewnątrz firmy. Jest to rozwiązanie oparte na technologii RFID, co oznacza, że wykorzystuje ono bezprzewodowe tagi RFID, umieszczone na produktach lub kontenerach, które są skanowane przez czytniki RFID w czasie rzeczywistym.

 

System Kanban RFID umożliwia automatyczne wysyłanie sygnałów z jednego stanowiska produkcyjnego do drugiego, co przyczynia się do eliminacji błędów ludzkich oraz przyspieszenia procesów produkcyjnych. Dzięki temu, że każdy kontener jest wyposażony w unikalny tag RFID, system Kanban pozwala na bieżąco śledzenie lokalizacji każdego kontenera oraz monitorowanie jego zawartości.

 

Zaletą systemu Kanban RFID jest również możliwość łatwego dostosowania go do indywidualnych potrzeb i wymagań klienta, co pozwala na pełną personalizację rozwiązania. Ponadto, system Kanban RFID oferuje łatwość w użyciu i szybkość w implementacji, co przekłada się na oszczędność czasu i zwiększenie wydajności pracy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PWSK
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Oprogramowanie Cyberbezpieczeństwo dzięki MiR Fleet Enterprise Biuro prasowe
2024-10-21 | 13:00

Cyberbezpieczeństwo dzięki MiR Fleet Enterprise

MiR Fleet Enterprise oznacza odejście od tradycyjnych systemów zarządzania flotą. Zbudowane do pracy na serwerach Windows i wspierające różne strategie wirtualizacji,
Oprogramowanie AI Accelerator od UR dla rozwoju cobotów
2024-10-21 | 12:10

AI Accelerator od UR dla rozwoju cobotów

Produkt, zaprojektowany do celów komercyjnych i badawczych, zapewnia programistom konfigurowalną platformę do tworzenia aplikacji, przyspieszenia badań i skracania czasu wprowadzania na
Oprogramowanie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Media i PR

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.