System eKanban - zarządzanie produkcją

Jacek Krywult
PWSK
Toszecka 102
44-117 Gliwice
buro|pwsk.pl| |buro|pwsk.pl
+48 512 890 992
www.pwsk.pl
System Kanban RFID to innowacyjne rozwiązanie służące do zarządzania procesami produkcyjnymi oraz magazynowymi. Kanban RFID to system, który pozwala na śledzenie oraz kontrolowanie przepływu materiałów wewnątrz firmy. Jest to rozwiązanie oparte na technologii RFID, co oznacza, że wykorzystuje ono bezprzewodowe tagi RFID, umieszczone na produktach lub kontenerach, które są skanowane przez czytniki RFID w czasie rzeczywistym.
System Kanban RFID umożliwia automatyczne wysyłanie sygnałów z jednego stanowiska produkcyjnego do drugiego, co przyczynia się do eliminacji błędów ludzkich oraz przyspieszenia procesów produkcyjnych. Dzięki temu, że każdy kontener jest wyposażony w unikalny tag RFID, system Kanban pozwala na bieżąco śledzenie lokalizacji każdego kontenera oraz monitorowanie jego zawartości.
Zaletą systemu Kanban RFID jest również możliwość łatwego dostosowania go do indywidualnych potrzeb i wymagań klienta, co pozwala na pełną personalizację rozwiązania. Ponadto, system Kanban RFID oferuje łatwość w użyciu i szybkość w implementacji, co przekłada się na oszczędność czasu i zwiększenie wydajności pracy.

Cyberbezpieczeństwo dzięki MiR Fleet Enterprise

AI Accelerator od UR dla rozwoju cobotów

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba
8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Handel
Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.