Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki marketerzy zarządzają swoimi kampaniami reklamowymi w Internecie. Cropink umożliwia szybkie, wygodne i systemowe tworzenie atrakcyjnych i spersonalizowanych grafik do kampanii reklamowych digital w środowisku Meta oraz Google oraz współpracuje w pełni ze środowiskiem Figma. Jest pierwszym i jedynym tego typu narzędziem w Polsce. Feedink planuje zawojować swoim pomysłem największe rynki e-commerce na świecie.
Cropink to zaawansowane narzędzie, które łączy nowoczesne technologie z głębokim zrozumieniem potrzeb współczesnych marketerów. Dzięki niemu, zarządzanie kampaniami reklamowymi staje się prostsze, bardziej efektywne i znacznie bardziej opłacalne. Narzędzie daje użytkownikom możliwość tworzenia reklam produktowych, automatycznie generując dynamiczne kreacje oparte na danych produktowych (product data feed), bez konieczności restartowania kampanii.
- Cropink to najprościej rzecz ujmując “canva dla reklam produktowych”. Narzędzie jest bardzo przystępne dla przeciętnego użytkownika, kosztuje niewiele (od $39 miesięcznie) i równocześnie daje marketerom możliwości, które do tej pory były praktycznie nieosiągalne bez dużego wsparcia wewnętrznych zasobów IT firmy. Dzięki niemu, przygotowanie spersonalizowanej kampanii z udziałem np. 10 000 produktów, nie stanowi żadnego problemu, ani pod względem czasu, jak i zasobów ludzkich, czy sprzętowych – mówi Daniel Nowakowski, Marketing Manager w Feedink.
Jak to działa?
- Połączenie źródła danych: Integracja z istniejącym plikiem produktowym sklepu
- Wybór szablonu: Dostosowanie kampanii za pomocą elastycznych, profesjonalnie zaprojektowanych szablonów.
- Ustawienie reguł i planu: Definiowanie zasad kampanii i harmonogramu działań.
- Raportowanie: Optymalizacja kampanii, która prowadzi do lepszych wskaźników klikalności i ogólnych wyników.
Kluczowe funkcje Cropink:
- Automatyzacja kampanii reklamowych: Automatyczne kreowanie kampanii w oparciu o regularnie aktualizowane dane produktowe - przygotowane kreacje automatycznie aktualizują takie parametry jak procent zniżki, stan magazynowy czy aktywizacje uruchomione przez dział marketingowy klienta.
- Personalizacja treści: Tworzenie spersonalizowanych reklam, które trafiają do właściwych odbiorców we właściwym czasie.
- Integracja z platformami e-commerce: Bezproblemowa integracja z najpopularniejszymi platformami e-commerce, umożliwiająca szybkie wdrożenie i pełne wykorzystanie możliwości narzędzia.
- Elastyczne szablony: Wybór i dostosowanie jednego z wielu szablonów zaprojektowanych przez społeczność projektantów.
- Harmonogram: Planowanie wielu kampanii z wyprzedzeniem, na różnych produktach i precyzyjne zarządzanie czasem.
- Kreatywne wykonanie jest kluczowym czynnikiem w wydajności każdej reklamy. Szczególnie w środowisku Meta. Potwierdzają to regularnie raporty przygotowywane zarówno przez samych operatorów systemów reklamowych (Meta, Google) jak i agencje zajmujące się badaniami rynku (Nielsen, Ipsos etc.). Jest to też powtarzający się wniosek wielu prac naukowych z zakresu marketingu czy nawet psychologii behawioralnej. Dzięki inteligentnemu podejściu do dynamicznych reklam produktowych, Cropink pomaga osiągnąć lepsze wyniki kampanii - niezależnie od tego jaka metryka jest istotna dla danego biznesu, co finalnie przekłada się na wzrost sprzedaży produktów sklepu internetowego – mówi Daniel Nowakowski.
Cropink posiada intuicyjny interfejs, który nie wymaga umiejętności kodowania ani projektowania. Dla zaawansowanych użytkowników dostępny jest plugin Figma, umożliwiający pełne wykorzystanie tego narzędzia w sposób kreatywny. Produkt skierowany jest w zasadzie do większości branż działających w handlu internetowym – oferuje bowiem konfigurowalne szablony i funkcje automatyzacji, dostosowane do każdej branży. Cennik oparty jest z kolei na liczbie produktów modyfikowanych w każdym projekcie, co zapewnia korzystne z punktu widzenia Klienta rozliczenia, tylko za rzeczywistą wartość wykorzystania narzędzia.
Wielkie plany biznesowe wobec Cropink
Feedink dąży do rozpowszechnienia swojego nowego narzędzia wśród e-commerce na polskim rynku i zwiększenia świadomości, jak mądrze zarządzane dane produktowe mogą budować przewagę konkurencyjną. Jako tzw. "Canva dla reklam produktowych", Cropink chce stać się przystępnym narzędziem dla każdego użytkownika, oferującym zaawansowane możliwości w modelu self-service.
Feedink zamierza wprowadzić markę Cropink na największe rynki e-commerce na świecie - w pierwszej kolejności wszędzie tam, gdzie Meta Ads jest ważnym kanałem sprzedażowo-marketingowym. Firma pozyskała na ten proces już kilkumilionowe finansowanie od inwestorów indywidualnych. Już na chwilę obecną, z narzędzia korzystają marki z branży meblarskiej czy też touroperatorzy. Niebawem do grona użytkowników Cropink, dołączą dwie największe sieci FMCG w Polsce.
- Narzędzie naszego autorstwa już teraz cieszy się dużym zainteresowaniem. Ale to dopiero początek. Cropink porównywany jest do rozwiązań, które tworzą masowo obrazki lub banery reklamowe w oparciu o dynamiczny wkład (dane produktowe). To co nas jednak bardzo różni od takich systemów to fakt, że wynikiem działania naszego produktu, jest tzw. dynamiczny output, czyli zmieniony plik produktowy. Mogę śmiało powiedzieć, że Cropink sprawdzi się doskonale w każdego rodzaju średnim i dużym biznesie e-commerce, który gotów jest na dojrzałe podejście do swoich działań brandingowych w obrębie reklam produktowych – dodaje Daniel Nowakowski.
***
FeedInk – polski dostawca nowych technologii, który pomaga swoim klientom zarządzać plikami produktowymi, aby skutecznie zwiększać sprzedaż online — w Google, na Facebooku, w porównywarkach cen, sieciach afiliacyjnych i marketplace’ach. Feedink od ponad 8 lat wspiera technologicznie duże brandy e-commerce w Polsce i na rynkach zagranicznych.
Cropink – nowe narzędzie i zarazem marka należąca do firmy FeedInk, które umożliwia szybkie, wygodne, systemowe tworzenie atrakcyjnych i spersonalizowanych grafik do kampanii reklamowych digital w środowisku Meta oraz Google. Jest pierwszym i jak do tej pory jedynym tego typu narzędziem w Polsce, które w swoim działaniu bazuje na pliku produktowym.

Cyberbezpieczeństwo dzięki MiR Fleet Enterprise

AI Accelerator od UR dla rozwoju cobotów

Twój system parkingowy zintegrowany z system stacji ładowania EV
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Przemysł
Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.